2025-01-12, 11:24
Medlem
Peace2023s avatar
Är Linda Skugge ett skämt?
Har hon nåt annat än sex i skallen?
Tror ju knappt hon är på riktigt.
Citera
2025-01-12, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hon verkar lida av hybris. Tror hon är Guds gåva till männen. Att alla trånar efter hennes kropp, som är totalt osexig om du frågar mig Man bara undrar hur länge hon ska orka. Ett jäkla tempo hon har.
Citera
2025-01-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Siri och Linda verkar ha börjat göra filmer tillsammans. Finns en bild där hon slickar upp
Spermier på Lindas rygg
Var finns den bilden?
Citera
2025-01-12, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Hon verkar lida av hybris. Tror hon är Guds gåva till männen. Att alla trånar efter hennes kropp, som är totalt osexig om du frågar mig Man bara undrar hur länge hon ska orka. Ett jäkla tempo hon har.
Kan hon försörja sig på det finns det ju kundunderlag.
Citera
2025-01-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan hon försörja sig på det finns det ju kundunderlag.
Ja samma sorts män som tänder på djur, barn, ladyboys,bdsm mm. De går verkligen i gång på allt.
Riktigt störda dysfunktionella män. Linda är också dysfunktionell och behöver hjälp. De som håller på med porr blir i regel inte gamla. De inre demonerna äter till slut upp dom.
Citera
2025-01-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landb
Var finns den bilden?

Såg den på Siris instastory. Kände igen Lindas gröna kasslerstrumpbyxor
Citera
2025-01-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ja samma sorts män som tänder på djur, barn, ladyboys,bdsm mm. De går verkligen i gång på allt.
Riktigt störda dysfunktionella män. Linda är också dysfunktionell och behöver hjälp. De som håller på med porr blir i regel inte gamla. De inre demonerna äter till slut upp dom.
Du vet ju inte vilken sorts män som gillar Linda.
Citera
2025-01-13, 00:15
Medlem
De som uppskattar Linda håller väl ungefär lika hög klass som de som deltar i hennes videos gissar jag.
Citera
2025-01-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023

Enligt egen utsago skriver hon ju för att tjäna pengar och det ämne hon tjänar klart mest på att skriva om är sex. Så då skriver hon om det, om och om igen.
Citera
2025-01-14, 21:44
Medlem
Puma Swede är Linda Skugges raka motsats - för mycket av allt. Linda Skugge har inget av något.
Det vilar alltid något äckligt över medelålders porrbrudar. Tacka vet jag fräscha tjejer som Bonnie Blue, thegirlnextdoor - looken. Hon kommer gå långt.
Citera
2025-01-14, 22:43
Medlem
Citat:
Puma Swede är Linda Skugges raka motsats - för mycket av allt. Linda Skugge har inget av något.
Det vilar alltid något äckligt över medelålders porrbrudar. Tacka vet jag fräscha tjejer som Bonnie Blue, thegirlnextdoor - looken. Hon kommer gå långt.
Kommer hon gå långt inom porrbranschen? Haha
Citera
2025-01-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Kommer hon gå långt inom porrbranschen? Haha
Alla vill ha henne. Vem vill ha Linda? Djungelmannen? Nä för han gillade Mirka bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in