2025-09-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtriologi
Så är det.
Hon har ett vackert ansikte med fina drag, även fast hon är äldre nu.
Kanske beror på att hon är bipolär eller något liknande hon klär sig så otroligt fult.

Tippar mer på Asperger (autism som det nu heter) Har en bekant med det som klär sig i skrikiga färger och många olika mönster samtidigt. Själv är jag Bipolär och har då inga sådana "klädproblem", klär mig matchande i kvalitetsplagg vettiga för årstiden, möjligen kan jag klä mig "sexigt" vid ett rejält uppåtskov, men Linda klär sig ju konstigt konstant
Senast redigerad av Florman 2025-09-08 kl. 12:44.
Citera
2025-09-08, 13:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tippar mer på Asperger (autism som det nu heter) Har en bekant med det som klär sig i skrikiga färger och många olika mönster samtidigt. Själv är jag Bipolär och har då inga sådana "klädproblem", klär mig matchande i kvalitetsplagg vettiga för årstiden, möjligen kan jag klä mig "sexigt" vid ett rejält uppåtskov, men Linda klär sig ju konstigt konstant
Asperger har ingenting med skrikiga färger att göra. Mer troligt narcissism. Ett rop på hjälp eller ett behov av uppmärksamhet. Jag har faktiskt sett henne "live" ett par gånger i sommar. En gång i ett köpcentrum (tror hon bor nära) och en gång på Arlanda. Bägge gångerna var hon kädd i neonfärger och iförd de vedervärdiga rastaflätorna. Ena gången hade hon träningsoverall och på Arlanda något annat. Jag tror hon inte bryr sig så mycket om kläder längre. När hon var yngre var hon mer konsekvent en pop/indie-tjej och handlade antagligen kläder som passade in i "uniformen". Det kanske också var ett sätt att inte behöva tänker så mycket på kläder utan att markera att hon tillhörde en grupp?
Det skulle vara kul att veta vad hennes gamla feministvänner anser om hennes nuvarande karriär? Umgås hon fortfarande med dem?
Citera
2025-09-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Asperger har ingenting med skrikiga färger att göra. Mer troligt narcissism. Ett rop på hjälp eller ett behov av uppmärksamhet. Jag har faktiskt sett henne "live" ett par gånger i sommar. En gång i ett köpcentrum (tror hon bor nära) och en gång på Arlanda. Bägge gångerna var hon kädd i neonfärger och iförd de vedervärdiga rastaflätorna. Ena gången hade hon träningsoverall och på Arlanda något annat. Jag tror hon inte bryr sig så mycket om kläder längre. När hon var yngre var hon mer konsekvent en pop/indie-tjej och handlade antagligen kläder som passade in i "uniformen". Det kanske också var ett sätt att inte behöva tänker så mycket på kläder utan att markera att hon tillhörde en grupp?
Det skulle vara kul att veta vad hennes gamla feministvänner anser om hennes nuvarande karriär? Umgås hon fortfarande med dem?

De gamla feministvännerna kanske också är aspiga och har bytt intresse, så de inte tycker att Linda är så farligt provokativ?
Citera
2025-09-10, 11:32
Medlem
bomhulls avatar
Läste nu i expressen att hon ska lägga ned onlyfans och bli pilatestränare😆hon hatar sexköpande män. Inget att göra med den nya lagen sverige har tecknat?
Citera
2025-09-10, 11:39
Medlem
Får bli marathonrunkande i helgen till Linda skugge mendans man kan åtnjuta hennes onlyfans.
Citera
2025-09-10, 12:03
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Läste nu i expressen att hon ska lägga ned onlyfans och bli pilatestränare😆hon hatar sexköpande män. Inget att göra med den nya lagen sverige har tecknat?

Den bruden är totalt slut i pallet och bortom all form av logik.
Hatar sexköpare samtidigt som det är dessa sexköpare som gjort att hon har råd och bo kvar i sin lägenhet.

Visserligen är Skugge maximalt dum i huvet på alla sätt, men jag undrar lite stillsamt hur jävla illa ställt är det med snubbar som väljer att köpa hennes nakenmaterial på Onlyfans.
Hon är så vidrigt ful att det räcker och se henne med kläder på för att få total avsmak.
Citera
2025-09-10, 13:53
Medlem
detektiven789s avatar
Linda Skugge lockade inte några män att betala för hennes shower. Därför hatar hon sexköpande män...som alltså väljer andra kvinnor. Perfekt exempel på feministisk logik... 🙁
Citera
2025-09-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Linda Skugge lockade inte några män att betala för hennes shower. Därför hatar hon sexköpande män...som alltså väljer andra kvinnor. Perfekt exempel på feministisk logik... 🙁

Men det stämmer väl inte. Hon sa ju tidigare att hon aldrig tjänat så mycket i sitt liv. Det jag funderar på är snarare vad det är för pilates-firma som kan matcha OnlyFans-löner...
Citera
2025-09-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Hatar sexköpande män men sålde bilder och filmer när hon blev sprutad i ansiktet. Hon gjorde det av rent hat.
Citera
2025-09-10, 16:52
Medlem
BoaToas avatar
Feministernas drottning uttalar sig i expressen.

Påstår sig hata sexköpare män. Men när pengarna rullade in lagligt på kontot via hennes onlyfans var hatet inte närvarande.

Hatet kom efter lagen som förbjuder onlyfans dekadens trädde i kraft.
Citera
2025-09-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoaToa
Feministernas drottning uttalar sig i expressen.

Påstår sig hata sexköpare män. Men när pengarna rullade in lagligt på kontot via hennes onlyfans var hatet inte närvarande.

Hatet kom efter lagen som förbjuder onlyfans dekadens trädde i kraft.

Förstår inte riktigt varför hon lägger ned pga lagändringen. Hon gjorde inte den typen av material som blev olagligt.

Väldigt märklig intervju med henne. Har flyttat till Berlin och kallar sig för entreprenör, planerar att flytta till Norrland senare.
Pratar om att hennes Onlyfans bara hade träningsvideos i början. Låter märkligt att man skulle starta en onlyfans för det.
Jag får en känsla av att hon mår så bra nu.
Citera
2025-09-10, 17:01
Medlem
Rainmans avatar
Vart inte hon påsatt analt i någon sunkig kvart, filmad av johan vilde 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in