2025-08-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag vill nog mena att det är inget fel på Lindas utseende. Det som ställer till det är hennes klädstil och färgkombinationer som gör att hon ser helt off ut. Hade någon som hon litar på hjälpt henne att sätta ihop färger och kläder så hade hon blivit ganska så söt. Titta på den här bilden här ser hon ganska bra ut.
https://imgur.com/xUWRk47

Så är det.
Hon har ett vackert ansikte med fina drag, även fast hon är äldre nu.
Kanske beror på att hon är bipolär eller något liknande hon klär sig så otroligt fult.
Citera
2025-08-18, 19:54
Medlem
Nyreggat konto sedan 2015?

Varför sinnessjukt? Tycker 100% så.
Alltid sett på henne med vämjelse. Tänker, åh fy fa-an för att behöva vara sådär intrikat ful. Det är som att man har levt 5-6 liv som extremt ond människa och straffet är att födas som och förbli ett missfoster livet ut. Hitler reincarnated?
Jag minns när hon var kolumnist eller vad hon var, och byline-bilden på henne. Tänkte alltid, stackars svåra mobboffer. Tänkte, hon har tur ändå som har kunnat försörja sig genom media etc trots sin Quasimodo-esque'a neanderthals-grottansikte. Stackarn...

Aldrig träffat henne. Bor inte ens i samma stad. Jag mår bara fysiskt illa och förbarmar mig med rysningar när hennes ansikte syns till.

Tycker DU är sinnessjukt som hittar något vackert i vämjelsen och äcklet. Flätorna har jag dock inga problem med. Det är flätor. Ingenting permanent. Men tänk att vakna upp och titta i spegeln och så tittar DET DÄR tillbaka på dig.

Burka. Nödvändigt ont.
Citera
2025-08-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LM-100s
Nyreggat konto sedan 2015?

Varför sinnessjukt? Tycker 100% så.
Alltid sett på henne med vämjelse. Tänker, åh fy fa-an för att behöva vara sådär intrikat ful. Det är som att man har levt 5-6 liv som extremt ond människa och straffet är att födas som och förbli ett missfoster livet ut. Hitler reincarnated?
Jag minns när hon var kolumnist eller vad hon var, och byline-bilden på henne. Tänkte alltid, stackars svåra mobboffer. Tänkte, hon har tur ändå som har kunnat försörja sig genom media etc trots sin Quasimodo-esque'a neanderthals-grottansikte. Stackarn...

Aldrig träffat henne. Bor inte ens i samma stad. Jag mår bara fysiskt illa och förbarmar mig med rysningar när hennes ansikte syns till.

Tycker DU är sinnessjukt som hittar något vackert i vämjelsen och äcklet. Flätorna har jag dock inga problem med. Det är flätor. Ingenting permanent. Men tänk att vakna upp och titta i spegeln och så tittar DET DÄR tillbaka på dig.

Burka. Nödvändigt ont.

Är nog så att du är bög ändå, med så störda kommentarer kring hennes utseende.
Eller så är du ytterligare en bitter avundsjuk kärring.
Men vi alla har olika preferenser.
Citera
2025-08-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag visste inte att hon var så ung. Hade gissat på 60+.
Jo, hon är 62, nyss fyllda
Citera
2025-08-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jo, hon är 62, nyss fyllda
Nej hon fyller 52 men ser 10 år äldre ut.Värsta klimakteriekrisen har hon.Bitter och besviken på livet. Nu låtsas hon att hon har skitkul 24/7. Ett bittert benrangel som äntligt slutat att äta direkt ur tonfiskburken
Citera
2025-08-20, 14:31
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Nej hon fyller 52 men ser 10 år äldre ut.Värsta klimakteriekrisen har hon.Bitter och besviken på livet. Nu låtsas hon att hon har skitkul 24/7. Ett bittert benrangel som äntligt slutat att äta direkt ur tonfiskburken
Är det slang för något översexuellt beteende?

En självbiografi utgiven på Vertigo är väl vad som borde stå näst på tur?
Citera
2025-08-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Är det slang för något översexuellt beteende?

En självbiografi utgiven på Vertigo är väl vad som borde stå näst på tur?
På riktigt hon åt jämt tonfisk direkt ur burken. Ville väl vara någon slags kattvinna.
Citera
2025-08-22, 12:41
Medlem
Nu förefaller hon vara i Berlin om man kollar på hennes reels på Insta.
Citera
2025-08-27, 19:17
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nu förefaller hon vara i Berlin om man kollar på hennes reels på Insta.

Blir det påklädd aerobics, följt av porr-aerobics?

Många av hennes bilder på Insta hade tidigare en porrversion på Darkside. Men nu har jag inte hängt med på över ett år. Berlin-porrsnuttarna, som länkades i tråden, utlovade en fortsättning ...
Citera
2025-08-27, 19:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Blir det påklädd aerobics, följt av porr-aerobics?

Många av hennes bilder på Insta hade tidigare en porrversion på Darkside. Men nu har jag inte hängt med på över ett år. Berlin-porrsnuttarna, som länkades i tråden, utlovade en fortsättning ...

Det där med porren verkar hon ha lämnat bakom sig. Nu är hon en yoga-qvinna. Pepp, pepp!
Citera
2025-08-28, 16:43
Medlem
Annie Lennox kopian och PT-Tessan. Moderna storstadskvinnor som kör sitt eget race. Synd för Linda att alla kommer komma ihåg henne för de gula fula nätstrumpbyxorna whistle:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in