Citat:
Ursprungligen postat av
simba_rock
Är lite fascinerad av detta. En känd mogen osexig kvinna med de skavanker som finns på en mogen kvinna klär av sig och har sex inför kamera i en miljö som känns olustig. Dessutom BDSM.
Lite nytt grepp är det väl ändå?
Ansiktet åldras på oss alla. Hon lider av ortorexi och är i bättre form än vad många män är. Personligen tycker jag att om man orkar som äldre kan man träna på. Jag hade lätt kunnat tänka mig att bygga muskler som äldre. Däremot har jag och Linda olika smak när det gäller vikten. Jag älskar den smala kvinnokroppen och hade länge en sådan själv men då med en annan kroppstyp. Skulle jag ha muskler vill jag väga lite också.
Män har ju alltid skavanker som ni springer runt och flashar med redan som unga och vältrar omkring likt valrossar i sängen utan en minsta tvekan vid fett, valkar, osmickrande belysningar etc. Majoriteten kvinnor skulle synligt slakna om de också burit penisar, men det bekymrar er män inte. Det är vi kvinnor som ska se smickrande och tilltalande ut bara
Det är våra ansikten som får mer skavanker med åldern. Majoriteten av dagens ungdomar är ur form. Vi har väl aldrig någonsin haft yngre generationer som ser ut som de gör idag? (Modern tid dvs).
Sedan läser hon flitigt vad det verkar vad som sägs om henne här så det bör vara lite snällare. Det är väl ändå ingen som tror att hon är bra från början så man behöver inte förvärra situationen.