2023-08-17, 14:22
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Men snälla. Vad händer när folk slutar betala för tjänsterna? Är det inte som kvinna lite vettigare och smartare att skaffa sig en säkrare inkomstkälla som man själv styr över? Att sälja sin nakenhet har ett bäst före datum.

Jag tycker du har en mycket konstig kvinnosyn som tycker att det är helt ok att kvinnor ska behöva förnedra sig och samtidigt påstå att det handlar om kvinnlig frihet.

Många jobb har bäst före datum, ja dom flesta faktist.
Du menar att anledningen till att du skriver i Skugge-tråden är att du är djupt oroad över hennes yrkesval?

Du kan säkert swisha henne utan att kräva något i gengäld om du nu känner för det.
Citera
2023-08-17, 14:25
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Var har jag skrivit att sexköp irl och via nätet är samma sak? Jag säger att hon säljer sin kropp. Och det gör hon.

Om du inte anser att det är samma sak så måste du via sättet du yttrycker dig på fastställa att så inte är fallet.

Men eftersom du använder samma uttryck, felaktligt, så gör du ingen sådan skillnad.

Är du nyanlädd till Sverige eller vad är problemet?

Du fattar väl att du inte kan använda SAMMA UTTRYCK om du syftar på två SKILDA SAKER?
Citera
2023-08-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Många jobb har bäst före datum, ja dom flesta faktist.
Du menar att anledningen till att du skriver i Skugge-tråden är att du är djupt oroad över hennes yrkesval?

Du kan säkert swisha henne utan att kräva något i gengäld om du nu känner för det.

Jag liksom många andra skriver här för att vi inte riktigt får ihop hennes tidigare karriär med hennes nya. Någonstans handlar det om en persons trovärdighet. Hon har helt vänt kappan efter vinden och man kan faktiskt ifrågasätta om hon mår så bra.

Googla gärna på hennes tidigare alster, uttalanden och verk för att få lite större förståelse kring vad vi avhandlar här.

Jag måste säga att jag trodde kvinnokampen hade kommit betydligt längre än så här!
Citera
2023-08-17, 14:37
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag liksom många andra skriver här för att vi inte riktigt får ihop hennes tidigare karriär med hennes nya. Någonstans handlar det om en persons trovärdighet. Hon har helt vänt kappan efter vinden och man kan faktiskt ifrågasätta om hon mår så bra.

Googla gärna på hennes tidigare alster, uttalanden och verk för att få lite större förståelse kring vad vi avhandlar här.

Jag måste säga att jag trodde kvinnokampen hade kommit betydligt längre än så här!

Hon tycks ha nått en ny fas i livet, ökad mognad och självinsikt inte minst kring sin egen sexualitet, ökat självförtroende inte minst kring sin fysiska kropp, detta har lett till att utvik som tidigare inte varit möjliga nu gjorts möjliga.
Citera
2023-08-17, 14:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Helt otroligt vad mycket utrymme Linda Sugge får i Expressen. Vem vill läsa om detta tragiska vrak ?

Sugge kan väl slå ihop sina påsar med Riksbögen Gardell så kan de åka runt och föreläsa. Skulle bli dundersucce i det toleranta mellanmjölkslandet.
Citera
2023-08-17, 15:11
Medlem
Nu ligger ett inlägg uppe på Lindas instagram där hon visar upp vad hon ska skicka till Pernilla Wahlgren: använda sexleksaker och till det ska tillkomma använda ”thongs”. Låter som sexuellt ofredande!
https://www.instagram.com/p/CwC2RAXs1xs/
Citera
2023-08-17, 15:15
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Helt otroligt vad mycket utrymme Linda Sugge får i Expressen. Vem vill läsa om detta tragiska vrak ?

Sugge kan väl slå ihop sina påsar med Riksbögen Gardell så kan de åka runt och föreläsa. Skulle bli dundersucce i det toleranta mellanmjölkslandet.

Expressen profiterar på den ena smaskiga sexartikeln efter den andra, även utan Skugge. Tidningen har gått ner sig rejält.
Citera
2023-08-17, 15:15
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nu ligger ett inlägg uppe på Lindas instagram där hon visar upp vad hon ska skicka till Pernilla Wahlgren: använda sexleksaker och till det ska tillkomma använda ”thongs”. Låter som sexuellt ofredande!
https://www.instagram.com/p/CwC2RAXs1xs/

Linda är uppenbarligen psykiskt sjuk.

Sorgligt hur en så sjuk människa ges uppmärksamhet i media. Det är ännu en sak som visat hur defekt svensk media är.
Citera
2023-08-17, 15:19
Medlem
Deadwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Så vitt jag vet så har, sjukt nog, inte OF-materialet läckt ut till allmänheten. Jag kan dock tänka mig att materialet studsar runt bland Stockholmsbubblans privata kändisgrupper, men för oss dödliga finns det än så länge inget gratis OF-material att beskåda - vi får nöja oss med bottenskrapet på DS.

Kostar ca 150kr att bli prenumerant.
Finns massor uppladdat i denna tråd.
Citera
2023-08-17, 15:27
Medlem
Känner att samma personer som hejar på LS är såna som tycker Britney, en uppenbart störd människa, är queen.
Citera
2023-08-17, 15:30
Medlem
Preputiets avatar
Magda Gadd tokhyllar LS på twitter och tycker att någon borde granska varför man inte kan bli sjukskriven för Addisons sjukdom. Hon har inte fattat att det är arbetsförmågan som bedöms inte sjukdomen. Har man ork att träna hårt 2ggr om dagen samt massproducera porr för pengar kan man inte räknas som icke arbetsför.
Många som går runt med kroniska sjukdomar som t ex diabetes men som arbetar utan att klaga.
https://twitter.com/gad_media/status...86486456152072
Citera
2023-08-17, 15:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Finns massor uppladdat i denna tråd.

Säker på det? Vi pratar nämligen om materialet som finns på Onlyfans. Onlyfans =/= Darkside.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in