2010-12-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisdivina
Stor krigare framför datorn i COD etc, i övrigt bara stor i käften, som alla araber.

Jag är inte arab! eller muslim!

Men förövrigt agerar nog araberna mer än Sd ifall.. De skulle just nu ha massakerat två tidnings redaktioner. Sen skulle nog inte tidningarna varit särskilt tuffa.. Fattar ni med anus, tidningar kommer snart inte kunna existera. Vem kommer våga skriva något när deras familjer halalslaktas?

Nej, jag gillar inte terrorism, mitt folk har slagits med dem i 50 år konstant, jag har förlorat tre släktingar. Jag vet nog mer om hur detta kommer sluta än du.

Det går inte att vinna, helt omöjligt, inte änns Sovjet på sin höjdpunkt kunde vinna. Finns bara två sätt att vinna på, och det kommer inte att ske.

Libanon försökte, Pakistan försökte, Serbien försökte, Ryssland försökte, Kina, USA, Thailand, Indonesien, Fillipinerna mm mm mm vad skulle göra dig och några lönntjocka svennar så speciella?
Citera
2010-12-29, 15:15
Medlem
Rastamannens avatar
helt sjukt, jävla muslimer (de är klart de är muslimer) men de är ju precis vad dom sa, att europa skulle vara deras slagfält och de är precis vad som har hänt förutom att alla terrorister har gripits hittills men nästa attentat under julen kommer väl lyckas.
Citera
2010-12-29, 15:18
Medlem
Rastamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jensss
Jag är inte arab! eller muslim!

Men förövrigt agerar nog araberna mer än Sd ifall.. De skulle just nu ha massakerat två tidnings redaktioner. Sen skulle nog inte tidningarna varit särskilt tuffa.. Fattar ni med anus, tidningar kommer snart inte kunna existera. Vem kommer våga skriva något när deras familjer halalslaktas?

Nej, jag gillar inte terrorism, mitt folk har slagits med dem i 50 år konstant, jag har förlorat tre släktingar. Jag vet nog mer om hur detta kommer sluta än du.

Det går inte att vinna, helt omöjligt, inte änns Sovjet på sin höjdpunkt kunde vinna. Finns bara två sätt att vinna på, och det kommer inte att ske.

Libanon försökte, Pakistan försökte, Serbien försökte, Ryssland försökte, Kina, USA, Thailand, Indonesien, Fillipinerna mm mm mm vad skulle göra dig och några lönntjocka svennar så speciella?

Att göra som finland, kan iallafall hjälpa Sverige på traven.
Citera
2010-12-29, 15:19
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Och om de är födda i Sverige, men har utländskt påbrå? Om de är svenska medborgare, men invandrat för fem, tio år sedan, var går gränsen?
2-3 generationer och/eller etnisk-kulturell identitet och religion
Citera
2010-12-29, 15:19
Medlem
narohs avatar
lär ju kännas värt att jobba på jyllandsposten nu
Citera
2010-12-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narcissism
"Vi ortodoxa och katoliker"? Katoliker = Polen, Italien, Irland m.m. Detta är till större delen vita européer som är på "min"/"vår" sida. Vet inte varifrån du kommer men Europa håller ihop, försök inte jämföra eller tro att muslimer ligger i samma grupp som katoliker.

Menade inte att muslimer och ortodoxa hör ihop, det ligger i krig i alla länder där de blandas.. till och med syrian ortodoxa kristna massakeras i Irak, I Sudan(Darfur) massakeras katoliker mm mm

Men tro inte att någon tycker synd om er och kommer hjälpa er, ni förtjänar inte ett land helt enkelt. Så det jag menade är att det blir bättre ifall ruzzia tar över affären, tror nog till och med du hellre hade sett Mr Putin som president än Klene Reinfelt som inte vågar öppna sin käft änns när folk spränger sig i huvudstaden. Sorry, men det är sanningen.
Citera
2010-12-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8344442.ab
Någon som vet mer?

Edit: Utöver aktiviteterna i Danmark ska personerna även vara inblandade i en pågående förundersökning i Sverige som även den avser misstanke om förberedelse till terroristbrott.

De tre som är bosatta i Sverige är en 44-årig tunisisk medborgare, en 29-årig libanes med svenskt medborgarskap och en 30-årig svensk medborgare vars härkomst är okänt i skrivande stund.

Samtidigt som polisen slog till i Danmark greps även en 37-årig tunisier med svenskt medborgarskap i Stockholm. Den femte gripna är en asylsökande irakier hemmahörande i Danmark.

Man får känslan av att det finns massor med planer på G, om att utföra attentat i norden.
Citera
2010-12-29, 15:22
Medlem
hobbithandss avatar
E fyfan aftonbladet byt rubrik! Sluta provocera. Eller?
Står under rubrik Svenska medborgare. Men det är skapligt vilseledande. Som nån skrev.

Är det kristna/ateisten, blonda Kalle Svensson eller är det muslimska(extremisten), mörka Adbulla shabib mohamed?

Kan man kalla båda för Svenska? Tydligen, båda bor i Sverige så. I sin tur är det Sverige som ska hålla koll på sin befolkning? Så politiskt korrekt sätt finns det Svenska Terrorister. Ingen nyhet.
Senast redigerad av hobbithands 2010-12-29 kl. 15:24.
Citera
2010-12-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastamannen
Att göra som finland, kan iallafall hjälpa Sverige på traven.

2late for that.. även om ni stoppar all invandring är ni snart minoritet. Och good luck å skicka hem 2 miljoner pers, svensken vågar inte änns sjunga nationalsången.. Ni har 3-4förlorade genrationer, genus uppfostrade missfoster, eller ladyboys kanske man ska säga. Visst finns det en och annan go svenne, men de är fan i kraftig minoritet.
Citera
2010-12-29, 15:24
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jensss
De är svenska medborgare och bor i Sverige. Du vet ju inte om det är kalle eller Achmed som gripits
Men för fan, läs istället så slipper du göra bort dig. Det är ju uppenbarligen folk som inte är ifrån Sverige!

Akalla alltså...?
Citera
2010-12-29, 15:25
Medlem
tältpinnes avatar
Satans islamister, våldsdyrkande djur drivna av hat och dyrkan till en falsk profet.

Vi kan dessutom konstatera att TS är helt från vettet.
Citera
2010-12-29, 15:26
Medlem
Kung-Tobbes avatar
Tycker de står om terroristbrott varje dag i tidningen just nu, bara en tidsfråga innan det verkligen smäller..
Hoppas namn och information om personerna dyker upp snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in