2006-01-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan

Vad hände med Molly Ringwald föresten? Denna åttitalsikon.

Molly Ringwald jobbar på Broadway. Vi glämmer det här, men många haövknda skådisar från filmvärden har mycke jobb i den Newyorkinska teatersvängen, jag har till exempel sett Julia Stiles och Jimmy Smiths.
Citera
2006-01-10, 13:30
Medlem
cia berg vart har hon tagit vägen ? det senaste jag kommer ihåg är whale med henrik schyffert, hon var nice
Citera
2006-01-10, 14:14
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garmen
cia berg vart har hon tagit vägen ? det senaste jag kommer ihåg är whale med henrik schyffert, hon var nice

Fan vad glad jag är att hon är borta.
Snart är Schyffert också borta efter den där jävla pissdokumentären Humor. Att man döper sin son till Janne bevisar bara att han inte har några kompisar.
Snart blir det att gnugga händerna när man ser honom på Försäkringskassan.
Citera
2006-01-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garmen

Gifte inte hon sig med någon italiensk snubbe och flyttade till typ Sicilien?
Har för mig att jag läste en intervju med henne för herrans massa år sedan då hon berättade att hon hade haft lingonvecka under bröllopet och bröllopsnatten. Hon hade blodat ned sänglakanet och karln hennes var så stolt när han kunde hänga ut det blodiga vita lakanet från balkongen enligt gammal katolsk? sed. Att blodet inte kom från spräckt jungfruklitta brydde han sig inte i...
Citera
2006-01-10, 20:48
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Har för mig att jag läste en intervju med henne för herrans massa år sedan då hon berättade att hon hade haft lingonvecka under bröllopet och bröllopsnatten. Hon hade blodat ned sänglakanet och karln hennes var så stolt när han kunde hänga ut det blodiga vita lakanet från balkongen enligt gammal katolsk? sed. Att blodet inte kom från spräckt jungfruklitta brydde han sig inte i...

Det stämmer att hon gift sig med en italienare och flyttat till Italien. Har däremot glömt vad hon gör.

Fast hur du menar man ska ha sex för att alls kunna spräcka en klitta, jungru eller ej, vill jag inte veta!
Citera
2006-01-11, 02:46
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Molly Ringwald jobbar på Broadway. Vi glämmer det här, men många haövknda skådisar från filmvärden har mycke jobb i den Newyorkinska teatersvängen, jag har till exempel sett Julia Stiles och Jimmy Smiths.

Jo, har också läst ibland om något tillfällligt teaterinhopp i NY, men visst är hon fortfarande bosatt i Frankrike och gift med sin fransman...? Jag kände hennes lilla rultiga och blonda syster (Beth) för en 7-8 år sedan. Hon var jättetrevlig, men hela familjen hade psykiska besvär: systrarna gick i terapi sedan barndomen och det var elände med det mesta. Tror möjligen att nerverna var orsaken till varför Molly lämnade kändisskapet och Hollywoodkarriären genom att dra till Frankrike. Det är hårt för barnstjärnor i Hollywood när de blivit vuxna. Inte många som klarar den övergången.
Citera
2006-01-11, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven

Lite sexualundervisning kanske?
Citera
2006-01-11, 03:02
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Nån som kommer ihåg den där mörka fula ungen i början på Hajk som står vid ett staket och har solglasögon på sig? Han är mitt hatobjekt nr 1.
Vad gör han nu?
Tjipp tjipp
Argh! Fan vad jag hatade den där ungen! Minns att han var ful som stryk och försökte studsa en jäfvla basketboll. Måste leta upp Hajk i Svt's arkifv nu bara för att hata lite mer.
Citera
2006-01-11, 04:02
Bannlyst
Vad gör bedragaren Peter Fransson numera - han som till och med lurade sin gamla mor. Sitter han inne eller fortsätter han med sina bedrägerier? Någon som vet?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...200220,00.html

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Peter Fransson är också åtalad som misstänkt för att ha lurat sina föräldrar på över 100 000 kronor. Enligt föräldrarna har sonen uppgett att han är cancersjuk och behövde pengar till operationer utomlands.
Citera
2006-01-11, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nån som vet vart pajasen Martin Stenmarck tog vägen?

Har hört att han uppträdde på Tuppz Danskrog i Bollnäs på annandagen.
Citera
2006-01-11, 06:20
Medlem
vXds avatar
Det är sant, det gjorde han. Men jag vet inte ifall någon var där, det var inte direkt något Ståhej om det heller.
Citera
2006-01-11, 06:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vXd
Det är sant, det gjorde han. Men jag vet inte ifall någon var där, det var inte direkt något Ståhej om det heller.

När det är dans på Tuppz sluter väl hela Bollnäs upp? Jag har hört att det kommer folk ända från Nianfors, Holmsveden och Ovanåker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in