2006-12-04, 15:29
Medlem
tylerDDDs avatar
Undrar var dessa är:

* Marcus Öhrn, "Villa medusa". Söp som satan där minst sagt! Fick väll byta njure eller nåt sånt sen efter det? Gjorde också en tokskän version av Noice: Ut i Natten ..... ja vart är han nu?

* Feven! Kaxiga invandrarbruttan som rappade, grymt kul texten. Gjorde bl a "Bränn BHn"

Ursäkta om dem redan tagits upp ....
Citera
2006-12-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockstar Sthlm
De har suttit och snickrat på sin nya hemsida:

Solstollarna

Alltså, detta var det skönaste. Den där Ola Ström verkar ju ruggigt skön. Såg dokumentären "Like a roling stone" som gick på SVT för ett gäng månader sedan. Han medverkar i den, för det är egentligen det den handlar om, http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=46074&a=551867

Synd att den inte går att se igen, garvade så jag vek mig när jag såg den, så ruggigt sköna uttryck, om hur många damer de hade, "en i varje buske". Ola Ström verkade nu vara en väldigt sympatisk människa som jag nog skulle ha väldigt roligt med.
Citera
2006-12-05, 19:19
Medlem
chekiuss avatar
Vad gör Bengt Dahlkvist som spelade Daniel i Skilda Världar?
Citera
2006-12-05, 20:03
Bannlyst
Har inte sökt öht!

Abbe Törsleff, gamle ledarn för baby sails, diff. Va katten gör han idag ?!?
Citera
2006-12-06, 00:42
Medlem
Alla våran Daniel i skildavärldar.. Bengt Dahlqvist spelar teater i england.. sen extra knäcker han med att spela in speaker röster..
Citera
2006-12-06, 11:02
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylerDDD
Undrar var dessa är:

* Marcus Öhrn, "Villa medusa". Söp som satan där minst sagt! Fick väll byta njure eller nåt sånt sen efter det? Gjorde också en tokskän version av Noice: Ut i Natten ..... ja vart är han nu?
http://www.ohrnonline.se/
Citera
2006-12-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Har inte sökt öht!

Abbe Törsleff, gamle ledarn för baby sails, diff. Va katten gör han idag ?!?

Satt som säkerhetschef i DIF fotboll i rätt många år innan han gjorde sig allt för omöjlig och degraderades till att ta hand om samma syssla för hockeyn. Milt sagt inte en speciellt omtyckt människa.
Citera
2006-12-07, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av megamixen
Satt som säkerhetschef i DIF fotboll i rätt många år innan han gjorde sig allt för omöjlig och degraderades till att ta hand om samma syssla för hockeyn. Milt sagt inte en speciellt omtyckt människa.
Det kom inte som någon surprise direkt, tack för infon
Citera
2006-12-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megamixen

Nu är du ute och cyklar...Jag är nära kollega med honom.Han jobbar både för hockeyn och fotbollen.
Kan förstå att vissa inte gillar hans stil.Men det är nog tack vare dem som han har kvar sitt jobb.
Citera
2006-12-08, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dify
Nu är du ute och cyklar...Jag är nära kollega med honom.Han jobbar både för hockeyn och fotbollen.
Kan förstå att vissa inte gillar hans stil.Men det är nog tack vare dem som han har kvar sitt jobb.

Nej det är jag inte. Han blev omplacerad från fotbollen till hockeyn i början av året och mongot Brenemark tog över som säkerhetsansvarig i fotbollen. Sen är det mycket möjligt att han fortfarande jobbar på fotbollen då det är mångt och mycket samma säkerhetsapparat inom både hockeyn och fotbollen men han fråntogs likförbannat ansvaret i fotbollen av diverse skäl. Inte gillar hans stil, du skämt va? Man behöver knappast vara c-supporter för att hata den människan.
Citera
2006-12-08, 18:28
Bannlyst
Jannike Björling?

Vad gör hon nuförtiden? Hörde för flera år sedan att hon knarkat ner sig rejält.
Citera
2006-12-14, 11:18
Medlem
Tillbax till Kajsa Mellgren.

Hon sågs för någon vecka sen gåendes på stan tillsammans med Peter Jihde av alla människor, undra vad dom har ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in