2006-01-11, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Lite sexualundervisning kanske?

Ursäkta så mycket, jag hade brådis, fick blackout och kom inte ihåg vad mödomshinna hette (jag tror jag är senil eller ngt). "Jungfrufitta" lät så grovt därför drog jag till med "klitta" i brådskan, enbart för att det lät bättre. Tror nog alla förstod vad jag menade trots det tokiga ordvalet.
Citera
2006-01-11, 12:08
Medlem
Dannybois avatar
Satt och såg på en repris på Beverly Hills häromdagen och började undra vad skådespelarna där tagit vägen? Shannon Doherty var ju i nån serie på TV3, Jennie Garth på 5:an och Ian Ziering var med på High Chapparal men vad har hänt med Brian Austin Green, Luke Perry, Tori Spelling och Jason Priestley?
Citera
2006-01-11, 12:25
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboi
Satt och såg på en repris på Beverly Hills häromdagen och började undra vad skådespelarna där tagit vägen? Shannon Doherty var ju i nån serie på TV3, Jennie Garth på 5:an och Ian Ziering var med på High Chapparal men vad har hänt med Brian Austin Green, Luke Perry, Tori Spelling och Jason Priestley?
Hon gör nu lite B-filmer och försöker få igång en karriär... jag har för mig att hon har ett produktionsbolag som producerar skräpet hon gör.

Filmerna visas ibland på femman/TV 3 mitt i natten och brukar oftast vara en kopia på en bra film med sämmre manus och skådespelare...
Citera
2006-01-11, 19:18
Medlem
Rådiss avatar
Citat:
Brian verkar iaf ha en stark dragningskraft när han både varit förlovad med Vanessa Marcil (Las Vegas?) och Megan Fox de senaste åren. Tror jag läste någonstans att han och Megan gifte sig men jag är inte säker (Megan är hon den übersnygga mörkhåriga i Confessions of a teenage Drama Queen).
Citera
2006-01-11, 20:25
Medlem
Mad Jacks avatar
Citat:

Jason Priestley höll väl på att köra ihjäl sig när han tävlingsracade för några år sen?
Citera
2006-01-11, 20:31
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Jack
Jason Priestley höll väl på att köra ihjäl sig när han tävlingsracade för några år sen?

Synd......att han bara höll på, menar jag...rikstönt!
Citera
2006-01-11, 23:51
Medlem
Jaevelbergs avatar
Luke Perry medverkade i ett par avsnitt i "Oz". Han gjorde förvånansvärt bra ifrån sig dessutom!
Citera
2006-01-12, 11:19
Medlem
Dannybois avatar
Verkar som om jag missat en hel del, tackar!
Citera
2006-01-12, 21:52
Medlem
Obscuras avatar
Luke perry var med i nån tv-serie om livet efter katastrofen. Den verkade rätt trevlig. Det kan iof ha varit nåt år sen.
Citera
2006-01-13, 15:51
Medlem
Alla som var med i Beverly Hills har en mer eller mindre bra karriär efter seriens slut. Kolla www.imdb.com och titta efter.
Citera
2006-01-16, 22:39
Medlem
Sun Rulers avatar
Jag mötte Linda Isacsson idag på Folkungagatan. Hon bar jeans och en röd tröja samt vita skor. Såg grymt grå och alldaglig ut, var är all karisma och utstrålning.

En illusion fattigare
Citera
2006-01-17, 12:42
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Jag mötte Linda Isacsson idag på Folkungagatan. Hon bar jeans och en röd tröja samt vita skor. Såg grymt grå och alldaglig ut, var är all karisma och utstrålning.

En illusion fattigare

Förmodligen på samma ställe som framtänderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in