2014-07-30, 02:50
Medlem
Runkpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Hon var jäkligt fin för 20 år sedan.

Men hon har ju helt klart åldrats med värdighet. Bara dra en google bildsök och om inte ordet MILF far igenom huvudet så vet jag inte vad.
Citera
2014-08-16, 23:57
Medlem
Vad hände med Bezerk? Ni vet, de med "Stockholmsnatt"?
Citera
2014-08-19, 23:53
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Vad hände egentligen med killarna i bandet Ratt? Ett amerikanskt band. Vet inte om någon minns dem?

Ratt har i princip varit aktiva hela tiden, dock inte lika framgångsrika som i begynnelsen.
Ena gitarristen Robin Crosby dog av en överdos och basisten Juan Crouzier hoppade av. Annars är sättningen intakt.
De spelade väl på Sweden Rock runt 09 om jag minns rätt.
Citera
2014-08-23, 00:27
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Naturligtvis tar jag inte fotar jag inte på porrklubbar. Men jag vidhåller det är sant. Och Foxy Video brukar visa rätt grova filmer på sina multivideor. Allt från djurporr till bajsporr till vanlig heteroporr till bögporr. Inga barnprogram där inte.

Han har i alla fall gått ut med att han är homosexuell, så det lär i alla fall varit bögporr, med eller bajs, eller handjursporr.
Citera
2014-09-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicken Hocken
Det fanns en skånsk sångerska för några år sedan som var rätt populär som hette Tekla. Har inte hört nått om henne på många år nu.

Inte bara för att bedriva arkeologi, men kanske obehagligt nära: Tekla verkar ha lagt av med musiken. Hon släppte totalt fyra CD-skivor. De första två på svenska, och de senare två på engelska. Den andra av dessa två är dock en omarbetad version av den första. Så vitt jag vet bor hon numera på Gotland. Den lilla info som finns om henne verkar vara samlad här.

Edit:
det finns en del videor med henne på Youtube, bland annat ett liveframträdande på TV4 (?) i ett program som hette Sommarvågen. Dessutom finns videon till "Letar efter någon som spelar gitarr". Utöver det finns det en del "filmer" med CD-fodralets framsida som stillbild, och hennes musik till.
Senast redigerad av xpqr12345 2014-09-04 kl. 21:47.
Citera
2014-09-08, 04:39
Medlem
Bdonks avatar
Det har varit väldigt tyst om Meja länge. Undrar vad som hände med henne egentligen?
Citera
2014-09-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det har varit väldigt tyst om Meja länge. Undrar vad som hände med henne egentligen?

Hon är väldigt aktiv på Facebook, du kan ju kika där.
Citera
2014-09-12, 20:32
Medlem
Yallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Vart tog hjalle och heavy i dökött vägen efter deras peak?
Heavy trummar även i Toxic lab rats, jävligt bra band!
http://youtu.be/UN8DHUWXwCk

Det är lätt att klassa både Jalle och Heavy som pajasar men det är två brighta grabbar som är både duktiga musiker och har hjärtat på rätta stället!
Citera
2014-09-24, 21:03
Medlem
Isnatts avatar
Undrar hur det är med Ludmila Enquist nu för tiden? Hon bor kanske fortfarande i Spanien?
Hon fick verkligen en dom av svenska folket som en människa med självinsikt nog kan ha jävligt svårt att klara av. Och jag tror att hon skämdes något enormt faktiskt.
Och herregud, hon hade fuskat i en lek (idrott) och inte mördat nån eller så.
Men här var verkligen det riktiga straffet verkligen inte några dagsböter eller avstängningar, utan folkets dom.
Citera
2014-10-27, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Undrar hur det är med Ludmila Enquist nu för tiden? Hon bor kanske fortfarande i Spanien?
Hon fick verkligen en dom av svenska folket som en människa med självinsikt nog kan ha jävligt svårt att klara av. Och jag tror att hon skämdes något enormt faktiskt.
Och herregud, hon hade fuskat i en lek (idrott) och inte mördat nån eller så.
Men här var verkligen det riktiga straffet verkligen inte några dagsböter eller avstängningar, utan folkets dom.

Nej, hon bor på Ekerö med sin man.
Citera
2014-10-28, 14:44
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Åkte tunnelbana med henne för dryga månaden sedan. Hon var sig lik och syntes knappt ha åldrats. Har dock inte hört någon om/från henne på säkert tio år.
Citera
2014-10-28, 14:49
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Perkele
Tore Kullberg hette nörden tror jag och fransmannen hette eller snarare kallade sig 'Paris' i efternamn.

Litet bidrag men bättre än inget...

Exakt, Olivier de Paris. Såg honom i en utebild i typ Se och Hör för mindre än två år sedan. Var väl med i BB cirka 2004?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in