Programledarbruden som spydde i direktsändning?
Nörden som vann FC Z?
Fransmannen som fingrade Carolina Gynning i Big Brother?
Julia i Vita Lögner? Min stora childhood crush!
Nörden som vann FC Z?
Nu fanns det ju ingen vinnare i FCZ, men om du syftar på Tore Kullgren så är har numera ståuppkomiker och har en podcast.
Vd gör kufen Staffan Westerberg? *som för övrigt förstört många 70-talisters syn på omvärlden*
Jag har råkat springa in i ett runkbås på Foxy Video på Tomtebogatan när Staffan satt där med dörren på glänt och sin kuk framme. Jag lyckades inte se vad han kollade på det var ett bås med multivideo men det är inte direkt mainstreamporr som visas där.
Jag har råkat springa in i ett runkbås på Foxy Video på Tomtebogatan när Staffan satt där med dörren på glänt och sin kuk framme. Jag lyckades inte se vad han kollade på det var ett bås med multivideo men det är inte direkt mainstreamporr som visas där.
Nörden som vann FC Z?
Julia (Moa Gammel) har fortsatt inom skådisyrket och bland annat varit med i Irene Huss filmerna, aktuell i år i bland annat svenska filmen Tommy, http://sv.wikipedia.org/wiki/Moa_Gammel
Du vet vad som gäller - bild eller det har inte inträffat.
Så kul det hade varit om han tajjat till imperialistiska barnprogram som Disneyfilmer, G.I. Joe och My Little Pony.
Naturligtvis tar jag inte fotar jag inte på porrklubbar. Men jag vidhåller det är sant. Och Foxy Video brukar visa rätt grova filmer på sina multivideor. Allt från djurporr till bajsporr till vanlig heteroporr till bögporr. Inga barnprogram där inte.
Vad sysslar Reine från Tre Kronor med nu för tiden? Inte gjort någon filmroll på 10 år. Håller man på med teater?
Buddist är han sedan länge i alla fall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!