2005-12-01, 18:32
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Vad gör grabbarna från Sökarna nu för tiden? Har för mig att nån av dem har suttit inne, men är fan inte säker.
Liam (som satt inne) jobbar väl i nån kyrka. Såg nåt reportage på tv för nåt år sen.
Citera
2005-12-01, 19:45
Medlem
erikbes avatar
Lång intervju med Liam Norberg i Göteborgs Posten för ett tag sedan. Har han verkligen bytt namn? Vad heter han nu då?

Andy i sökarna (Musse Hasselvall) är väl den som är mest aktuell, Jag säger bara Rallarsving
Citera
2005-12-01, 20:42
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Lång intervju med Liam Norberg i Göteborgs Posten för ett tag sedan. Har han verkligen bytt namn? Vad heter han nu då?

Andy i sökarna (Musse Hasselvall) är väl den som är mest aktuell, Jag säger bara Rallarsving
Rätta mig gärna om jag har fel, blir väldigt osäker efter sökningar på webben. Tom hemsidan hans heter www.liamnorberg.com (dock under uppbyggnad... ). Det är ju inte ovanligt med kända brottslingar som byter namn.

Dock hittade jag en artikel som sa att han predikade på ett Livets Ord-möte i Jönköping för drygt ett år sedan, han kanske har blivit sekt-kristen?

Edit: I stand corrected. Hittar ingenting nu om namnbyte, så kan det gå när man skriver innan man kollar efter på ve-ve-ve... Undrar vem hundan jag tänkte på när jag skrev...?
Citera
2005-12-01, 20:57
Medlem
Frejssons avatar
Ang Liam Norberg så har han inte bytt namn. Tror tom det var förra lördagen som det var en lång interjuv med honom i Göteborgs-Postens bilaga "2 dagar".

Liam är predikant, han är alltså inte pastor i någon fast kyrka utan åker land och rike runt och predikar om sin tro. Han är nog inte Livetsordare, även fast han har predikat där.
Citera
2005-12-01, 23:11
Medlem
Tekla

Det fanns en skånsk sångerska för några år sedan som var rätt populär som hette Tekla. Har inte hört nått om henne på många år nu.
Citera
2005-12-02, 02:54
Medlem
dakires avatar
Jakob, som ledde TV-programmet Junior på 4an. Var är han?
Citera
2005-12-02, 07:39
Medlem
Liam i pappers-SvD...

idag. Kultur/fredag
Citera
2005-12-02, 07:48
Medlem
erikbes avatar
Liams "nya" film recenserades i dagens GP. Keve Hjelm(!) är med bl.a

Vad gör Erik Hörstadius idag?
Citera
2005-12-02, 08:13
Medlem
Citat:

för nåt år sen sågs hans namn i slutet av TV3sporten?
Citera
2005-12-02, 09:52
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Liams "nya" film recenserades i dagens GP. Keve Hjelm(!) är med bl.a

Han sitter och tycker till om ditt och datt i nyhetspanelen i TV4:s morgonprogram på söndagar.
Citera
2005-12-02, 15:43
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicken Hocken
Det fanns en skånsk sångerska för några år sedan som var rätt populär som hette Tekla. Har inte hört nått om henne på många år nu.

Har något vagt minne av att hon släppte en skiva efter den som hon släppte först och gjorde henne halvkänd, men att den såldes extremt dåligt och fick väldigt lite uppmärksamhet.
Citera
2005-12-02, 15:46
Medlem
esses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillGatesOfHell
Mhm...Ulrika Nilsson.
Hon VAR och ÄR en pingla. Hon var för övrigt tillsammans med Cardigans-Peter förr. Vet inte om hon är det fortfarande...

Jo dom är tillsammans än. De har en son också.
Ulrika Eriksson heter hon för den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in