2009-11-02, 16:04
Medlem
kommer ni ihag tony fernandez? kand for att han gifte sej med jannike bjorling pa 90 talet. en fotograf om jag minns ratt?

vart tog han vagen? vart tog foresten jannike vagen, har inte hort sa mycket om henne...
Citera
2009-11-02, 16:47
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euboxer
kommer ni ihag tony fernandez? kand for att han gifte sej med jannike bjorling pa 90 talet. en fotograf om jag minns ratt?

vart tog han vagen? vart tog foresten jannike vagen, har inte hort sa mycket om henne...

cred till dig som inte vet. eller så har du missat en stor snackis. eventuellt kan du ju bo utomlands...

http://www.expressen.se/noje/1.16997...kandisdjungeln
Citera
2009-11-02, 17:05
Medlem
bor utomlands...
Citera
2009-11-03, 16:17
Medlem
Ja den där jävla "kändis"djungeln, hur många var riktiga kändisar egentligen?

Särskilt den där Jannike har ju passerat bäst före datum för hur länge sen som helst, kändis HA!
Citera
2009-11-03, 18:01
Medlem
Den där debattören från Sydsvenskan med glasögon ( man ) som alltid var överallt i alla tv-program på 90-talet. Malmödialekt?

Har glömt namnet för tillfället...

Men nu är han nästan aldrig synlig eller hörbar i riksmedia i alla fall...

Per T Olsson var det!!

Blev han utbränd?
Citera
2009-11-03, 22:24
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Den där debattören från Sydsvenskan med glasögon ( man ) som alltid var överallt i alla tv-program på 90-talet. Malmödialekt?
Per T Olsson var det!!
Blev han utbränd?

Per T Olsson var (och är?) väldigt hatisk mot svenskar i allmänhet och SD i synnerhet.
Han blev nog förhoppningsvis knäckt när SD fick fler och fler mandat för varje gång han propagerade mot SD på ledarsidan i Sydsvenskan.
Citera
2009-11-03, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout

Har glömt namnet för tillfället...

Men nu är han nästan aldrig synlig eller hörbar i riksmedia i alla fall...

Per T Olsson var det!!

Blev han utbränd?
Se länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Per_T._Ohlsson
Citera
2009-11-04, 18:37
Medlem
Björn Andresen och Staffan hallerstam

Jag undrar vad som hänt med Björn Andresen - världens vackraste pojke (också skicklig pianist) som gick ut teaterhögskolan i slutet av 80-talet.
Dessutom är jag lite nyfiken på Staffan Hallerstam - barnstjärnan från TV och film...nån som vet?
Citera
2009-11-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag minns Jarl Borssén som en otroligt rolig komiker på 80-talet. Han var en mästare på vitsar utan poäng och en av de få som kunde berätta vad som helst och få alla att vika sig av skratt. En av mina absoluta favoriter.
Har jag räknat rätt är han 72 år. En mustig ålder för en herre. Det var åratal sedan jag såg honom i rutan. hur mår han egentligen?

Finns det nåt skvaller att dela med sig av?

i mitten av 90-talet reste han runt och var inspirationscoach på företag, körde en timme om teamwork etc som var jävligt roligt. Nu är han väl pensionerad. Eller?
Citera
2009-11-06, 11:28
Bannlyst
Vart har Rob N Raz tagit vägen?
Citera
2009-11-06, 15:55
Medlem
VanNostrands avatar
Igår hörde jag den här låten på radio, fick sköna retrovibbar: http://www.youtube.com/watch?v=trqxkLr_Gvo

Pontus och amerikanerna. Vad hände med dem egentligen, och vart tog frontgubben Pontus Holmgren vägen?
Citera
2009-11-06, 16:12
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanNostrand
Igår hörde jag den här låten på radio, fick sköna retrovibbar: http://www.youtube.com/watch?v=trqxkLr_Gvo

Pontus och amerikanerna. Vad hände med dem egentligen, och vart tog frontgubben Pontus Holmgren vägen?

Har en svag minnesbild av nåt humorprogram med Henrik Schyffert(?) där helt plötsligt Pontus går förbi. Såg precis likadan ut idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in