2006-10-13, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Cia Berg, snygg programledare på TV någon gång på 80-talet, men nu?

Bor, eller bodde i i Italien, gift med någon greve eller dyl.
Citera
2006-10-13, 15:13
Medlem
erikbes avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=386533

Hjälp mig att ta reda på vad dessa slocknade stjärnor gör idag
Citera
2006-10-13, 20:06
Medlem
Hooka - heys avatar
Häftig Fredag, Sveriges Television i ett nötskal. Vad gör Helene Benno (som kommenterade Live Aid) idag och Janne vad han nu hette? De som senare hade Bälinge Byfest och Casablanca.

Vad hände med tjejen som vann tävlingen att bli Sveriges MTV-DJ och sen vek ut sig i Slitz?
Citera
2006-10-13, 21:43
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooka - hey
Häftig Fredag, Sveriges Television i ett nötskal. Vad gör Helene Benno (som kommenterade Live Aid) idag och Janne vad han nu hette? De som senare hade Bälinge Byfest och Casablanca.

Vad hände med tjejen som vann tävlingen att bli Sveriges MTV-DJ och sen vek ut sig i Slitz?

Den svenska Live Aid-sändningen är ett av de värsta haverierna i SVT:s historia. Jävlar vad jag garvade. Det vore kul att se igen, lika pajas-artat som "Häftig Fredag". Benno och Sundkvist eller Söderkvist eller vad han hette måste ha drömt mardrömmar i månader efter. Minns t ex att Sundkvists öronsnäcka ploppade ut ur hans öra medan han satt och pratade in i TV-kameran. Sundkvist, som redan såg sjukligt nervös ut, försökte låtsas som att inget hänt -- alltså att inte 2 miljoner just sett snäckan flyga ur hans öra -- och lyckades dessutom "omärkligt" fånga öronpluggen i sin högra hand innan den föll till golvet. Rena cirkuskonsten, som dessutom var helt meningslös eftersom allt skedde inför rullande live-kamera.

Ja fy fan. Ingen som har lite klipp från denna broadcast-klassiker? Ovanstående var bara en av många saker som gick snett.

- F.G
Citera
2006-10-14, 08:46
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooka - hey

http://mobil.sr.se/tabla.aspx?&uniti...-03%2010:01:58
Citera
2006-10-16, 20:47
Bannlyst
Vet någon vad Anki Bagger gör?
Citera
2006-10-16, 22:43
Medlem
Pellles avatar
Tja
Hon är nyligen fyllda 42 och bor på Kungsholmen.
Det sista jag hörde var att hon jobbade med artistförmedling.
Har inte gett ut någon egen musik sedan 1993...
Citera
2006-10-17, 00:04
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elist
Vet någon vad Anki Bagger gör?

Uffe "Starke man" Bengtsson är Ankis stora kärlek
Citera
2006-10-17, 04:24
Medlem
LasVegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Sara Lumholdt (A-teens) Jobbar som receptionist på en mediabyrå i sthlm!

Blev hon blåst på gaget?
Citera
2006-10-17, 15:00
Medlem
Kontorsslavs avatar
Jag har alltid undrat över var 'Mannen utan underkropp', hallåa på SVT med rödlätt hår och mustasch samt flanellskjorta, tog vägen. Saknar honom lite...
Citera
2006-10-17, 15:20
Medlem
NordicVs avatar
Senast jag träffade Anki (enda gången också) för 1 1/2 år sedan bodde hon med Ulf Bengtsson på en gård någon mil utanför Arvika.
Citera
2006-10-19, 17:54
Medlem
vinbras avatar
Det har inte getts något bra svar på vart Feven tog vägen efter att hon la av efter debutalbumet. Ingen som vet?

Edit: Om jag inte får ett bra svar här kommer jag att tvingas starta en egen tråd om Feven. (Får se om det hotet hjälper)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in