2006-10-12, 14:30
Medlem
erikbes avatar
Nr jag var yngre sndes ett program som kallades Sommar-HAJK, en s.k spinoff p HAJK, med Bengt Alsterlind som programledare. Nr programmet var slut(?) spelade ett s hrt band som Sven-Ingvars lten "Sommar och sol" och en jvla massa barn stod runtomkring i studion och lekte, dansade m.m

Jag och mina kompisar retade oss alltid p tv killar som spelade Allan i bakgrunden och jag undrar om ngon vet vad dessa pojkar gr idag? Den ene var kort, hade invandrarbakgrund och den andre var fet, ljushrig och bgge hade solglasgon. Jagar just nu en vidcap p grabbarna

Ngon mer n jag som minns?
Citera
2006-10-12, 14:48
Medlem
Andrew Martins avatar
Haha, s klockrent. Strde mig ocks p dessa miffon. Sedan var det en lite smfet kille som hngde p planket och sg allmnt utanfr ut. Troligtvis r detta Vrmlnningar och de klr sig sannolikt likadant idag.
Citera
2006-10-12, 14:52
Medlem
erikbes avatar
Det mste ju finnas ngon hr inne som har ngot att bidra med. Jag ska frska f tag p ett avsnitt att slnga upp inom ett par veckor
Citera
2006-10-12, 14:56
Medlem
Kosstaskens avatar
trodde jag var ensam om att reta mig p tjockisen i solglasgon.
Vidcap skes
Citera
2006-10-12, 15:01
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosstasken
trodde jag var ensam om att reta mig p tjockisen i solglasgon.
Vidcap skes

Ska finnas en kp-dvd frn 2002 med Hajk, ingen som sitter p den?

Den som fixar klipp fr s att sga fett med respekt
Citera
2006-10-12, 15:57
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Jag har Kpdvdn men det r nyinspelat outro s tjockisen i turkos trningsoverall r inte med.
Citera
2006-10-12, 15:59
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsnatt
Jag har Kpdvdn men det r nyinspelat outro s tjockisen i turkos trningsoverall r inte med.

Shit. Alla ner i kllaren och grv bland videobanden.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...85&lpos=lasMer
Hr kan man kika men jag hittar inte outrot
Citera
2006-10-12, 17:08
Medlem
erikbes avatar
Vill bara sga att jag ftt spr p ett avsnitt. terkommer
Citera
2006-10-12, 19:19
Medlem
stukas avatar
barnpsyk. senare vuxenpsyk.
Citera
2006-10-12, 19:29
Medlem
erikbes avatar
Behver fler som letar med ljus och lykta efter spr. Inga vrmlnningar hr?
Citera
2006-10-12, 19:56
Medlem
galts avatar
Ahh, fyfan vad jag strde mig p de dr tv. Motoriken verkar inte vara p topp heller.
Citera
2006-10-12, 20:07
fan grabbar.

Jag har ju ett gammalt tippen.. mste varit frn 1992-1993 eller nt, inspelat p ett klassiskt vhs-band.
Dr visade dom det dr hajk.. me bengt alsterlind, goliath, sven ingvars (frinspelad trudilutt som liksom smkidsen visades varje avsnitt, dr sngaren slr huvet i "stugan" s hela kulissen skakar till a'la kvinnofngelset). Kan tyvrr inte rippa den p nt stt d jag saknar all utrustning i frga.

Ontopic: Hatar dom dr ungarna. Fett verspelade. Dock tror jag av resten av programmet att dlja, att hela skiten e s regisserat att ungarna skms fortfarande idag fr att dom inte sade ifrn nr alsterlind tvingade p dom BP-s billigaste sommarleksaker, ttiotalets grsligaste "inneklder bland kidsen", i tron om att barnen hemma i stugorna verkligen skulle kunna identifiera sig me dom.

Chipp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in