Hörde att Anki Bagger har ett barn med en av medlemmarna i kungafamiljen eller rättare sagt överhuvudet i vår kungafamilj. Inget jag kan styrka ngnstans. Antagligen löst prat, men roligt löst prat.
Grodan Skurt, ni vet han som var barnprogramledare på Tv3. Vad hände med honom, lever han fortfarande?
Hoppas han inte har gått ner sig i knarkträsket, eller nått.
Grodan Skurt, ni vet han som var barnprogramledare på Tv3. Vad hände med honom, lever han fortfarande?
Hoppas han inte har gått ner sig i knarkträsket, eller nått.
Har sett honom hänga vid Medis och nere vid Slussen några gånger. Han ser jäklit sliten ut nu för tiden.
Vad hände med managern för hårdrocksbandet Tribal Inc. som skapades i tv-programmet Wannabe? Han var en riktig glidare med cowboy hatt och solbrillor. Han verkade vara en sämre variant av Michael Brinkenstjärna. Någon som kommer ihåg vad han heter, och vet vad han sysslar med nu?
Vad hände med managern för hårdrocksbandet Tribal Inc. som skapades i tv-programmet Wannabe? Han var en riktig glidare med cowboy hatt och solbrillor. Han verkade vara en sämre variant av Michael Brinkenstjärna. Någon som kommer ihåg vad han heter, och vet vad han sysslar med nu?
Jinjin eller nåt trams va? Roger Persson startade en tråd om honom har jag för mig!
xxxxx
Vad hände förresten med medlemmarna i tribal ink? Basisten var ju en bögare visade det sig, vilket fick dom andra medlemarna att reagera med avsmak
Hörde att Anki Bagger har ett barn med en av medlemmarna i kungafamiljen eller rättare sagt överhuvudet i vår kungafamilj. Inget jag kan styrka ngnstans. Antagligen löst prat, men roligt löst prat.
Löst prat ja. Däremot har hon barn med fd Mr Sweden, Uffe Bengtsson. Numera tror jag hon jobbar som personlig tränare eller möjligen typ fysioterapeut. Hon är väldigt trevlig och även om hon gillar äldre män, tror jag inte Knugen är hennes typ.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!