2004-07-29, 20:38
Medlem
bananes avatar
Vad hände med "Snoken"?
Han detektiven med sin hund Tubbe.
En av dom bästa svenska tvserierna jag har sett.

Varför blev det ingen fortsättning?
Måste ju vara ganska billig att spela in och hade väl grymma tittarsiffror har jag för mig.
Citera
2004-07-29, 20:44
Medlem
(O)Mänskligt

Nu när tråden breddats till att röra föredettingar i allmänhet måste jag ju höra mig för:

För kanske 10 år sedan gick käringprogrammet Mänskligt på trean. I ett program där tog de upp just problemet föredettingar - med några notabla exempel på sådana som idkade självförnedring i bajsätarklassen i studion. Herre jävlar, det var det värsta jag någonsin sett. Hon som tjutit Ooa hela natten var förmodligen värst, Paul Paljett god tvåa.

Någon som såg programmet, och än bättre, spelade in det?!
Citera
2004-07-29, 23:57
Medlem
StigAllans avatar
Dita tror jag hon hette som hade en liten hit för en tio år sedan.
Har varit knäpptyst om henne.
Refrängen i låten hittar mig nån gång ibland.
Vad pysslar hon med nu?
Citera
2004-07-29, 23:58
Medlem
Kashmirs avatar
Kajsa Mellgren jobba väl ett tag på radion?

Gick ut i tidningarna för ett eller några år sedan att hennes pojkvän misshandlade henne.
Citera
2004-07-30, 00:02
Medlem
Ellinor Geete, eller hur fan det stavades. vad hände med henne?
hon var soft
Citera
2004-07-30, 09:08
Medlem
Anamalechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartsmurfen
Kickin' Kenneth driver, precis som han alltid (som man brukar säga) gjort, en reklamfirma i sin hemstad.

Förrutom det är han krönikör i tidningen MC-folket och enligt hans krönikor spelar de en hel del fortfarande...
Citera
2004-07-30, 09:23
Medlem
Hon som Oade hela natten var Rosa Körberg, syster till mer kände Tommy Körberg.....

Kajsa Mellgren är saknad, träffade henne på krogen för flera år sen, MYCKET trevlig!
Citera
2004-07-30, 09:53
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Kjell-Henry känner jag väl, han har numera flyttat från den gamla lägenheten (se reagans inlägg) till en annan på Söder och jobbar nu med en hel del olika saker, bl a diverse kändisjippon, föredrag, antikviteter mm mm. En riktigt underhållande person är det om man får tillfälle att träffa honom när han inte behöver hålla på och fjolla sig för stålar.

Har han alltid lika jobbig röst eller är det bara när han är på TV?
Citera
2004-07-30, 11:59
Medlem
redbull72s avatar
"Snokens" hund "tubbe" dog för nåt år sen, kommer ihåg videon med motorhomes var det väl, när dom skickar iväg han till rymden, otroligt sorglig låt, tänker på min förra hund jämt när jag ser den för dom var väldigt lika varann, BUHUU! Dr alban då, åker han land å rike runt fortfarande o köper sina egna plattor eller vad gör han nu? Var ju ett jädra rabalader om det där för ett antal år sen...
Citera
2004-07-30, 13:23
Medlem
pickopungs avatar
Solstollarna, vad har de gubbsjuka snuskisarna för sig nu för tiden?

Och Shakin Fredrik?

Och vad gör medlemmarna i gruppen The Pinks?

¤EDIT¤
Ändrade namnet på The Pinks

//Pickopung
Citera
2004-07-30, 13:40
Medlem
Maluchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickopung
Solstollarna, vad har de gubbsjuka snuskisarna för sig nu för tiden?

Och Shakin Fredrik?

Och vad gör medlemmarna i gruppen PINK?

//Pickopung

Fd the Pinks sångaren Robban Andersson är fotograf på Expressen, mkt duktig sådan.
Citera
2004-07-30, 14:44
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Nyfis
Ellinor Geete, eller hur fan det stavades. vad hände med henne?
hon var soft

Hon gifte sig för många (?) år sedan och heter numera Persson.

"Nu satsar Ellinor på travet
På måndag är det premiär för Spelbolaget i den nya kanalen TV4 Plus.
Ett nytt ansikte i travsammanhang är programledaren Ellinor Persson.
Jag är uppvuxen bland travhästar. När mina kompisar åkte till Rhodos på semester åkte vi till travbanan Hagmyren, berättar Ellinor.

Ellinor Persson, 37, är en rutinerad programledare och konferencier som synts mycket i TV de senaste åren. Hon har bland annat arbetat som reporter i ishockey VM, programledare för Vi i Femman, reporter för Idrottsgalan, och programledare för Vilda Djur.
Nu kommer hon att bli spindeln i nätet för programmet Spelbolaget. Varannan vecka leder Ellinor sändningarna från en studio i Sundbyberg och den andra veckan är det Joakim Geigert som är programledare.
Jag älskar direktsändningar för det är en sådan härlig nerv i det. Dessutom tycker jag mycket om sport så det här blir en perfekt kombination, säger Ellinor Persson.
Kontakten med travet kom tidigt. Ellinors pappa tränade själv flera kallblod och hon har umgåtts med hästar sedan barnsben."

http://www.guiden.se/guiden/view/news_show_content.cfm?CFID=4902656&CFTOKEN=3650593 3&id=800000001270
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in