2004-07-29, 10:30
Medlem
-jOE!s avatar
Ingen av ovanstående känns ju direkt saknade skall erkännas..

Det borde finnas en klistrad tråd på ämnet Vad hände sen.. ? Kan bli kul läsning..
Citera
2004-07-29, 10:44
Medlem
proktologens avatar
Nä, det år inte saknaden som gör mig nyfiken direkt...
Tack för infon!

Erik Haag förresten, vad gör han då?

Toni Holgersson?
Kenneth and the Knutters?
Millas Mirakel?
Suzzies Orkester?

Tom Hjelte?

Många typer som komer och går, en del i rollen som one hit wonders, andra som proffstyckare.
Citera
2004-07-29, 13:16
Medlem
bjures avatar
Tom Hjelte sitter enligt ryktet inne för våldtäkt
Citera
2004-07-29, 13:20
Medlem
proktologens avatar
Han borde väl ha kommit ut vid det här laget?
Citera
2004-07-29, 13:24
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proktologen
Tönten i Wasakronan-reklamen, den krullhåriga runda killen

Kjell-Henry känner jag väl, han har numera flyttat från den gamla lägenheten (se reagans inlägg) till en annan på Söder och jobbar nu med en hel del olika saker, bl a diverse kändisjippon, föredrag, antikviteter mm mm. En riktigt underhållande person är det om man får tillfälle att träffa honom när han inte behöver hålla på och fjolla sig för stålar.
Citera
2004-07-29, 15:00
Medlem
Dannybois avatar
Citat:
och inom "musiken"
Feven
Ken

Ken medverkar på ett spår på Petters senaste skiva Ronin.
Citera
2004-07-29, 15:16
Medlem
Balkongståarns avatar
Toni Basil var en som dök upp och försvann. Nu dyker hon upp igen i en sån därn rockvideo på MTV. Hey Mickey, som Carola gjorde sen, har samplats. Fan vad snygg hon var Toni.
Midi, Maxi och Efti, de små sånglärkorna som sjöng (?) så fint, vart tog de vägen? Hon som körade bakom Lili och Sussi, Anki Bagger (?), vad gör hon?
Citera
2004-07-29, 15:34
Medlem
Ken läste jag om för ett tag sen, han samarbetar tydligen med någon norsk rappare nu. Annars är han väl uppvärmare för Petter på sin turné nu.
Citera
2004-07-29, 18:53
Medlem
Svartsmurfens avatar
Citat:
Nä, det år inte saknaden som gör mig nyfiken direkt...
Tack för infon!

Toni Holgersson?
Kenneth and the Knutters?
Millas Mirakel?
Suzzies Orkester?

Tom Hjelte?

Många typer som komer och går, en del i rollen som one hit wonders, andra som proffstyckare.
Kickin' Kenneth driver, precis som han alltid (som man brukar säga) gjort, en reklamfirma i sin hemstad. De övriga du nämnde slutade omedelbart existera i samma ögonblick som de förvägrades sin lumpet tillstulna plats i rampljuset. Likgiltighet rådde.
Citera
2004-07-29, 19:30
Medlem
Meazurys avatar
Min bästa kompis före detta flickvän är polare med Kajsa Mellgren, så jag brukar ge julklappar till henne.
Jag känner henne alltså inte, men hon är snygg och har en sexig röst, hon är kort & söt och har gjort en asbra låt för många år sedan: "Angel Eye"
Citera
2004-07-29, 20:15
Bannlyst
ken släpper en platta med tommy tee som INTE är en norsk rappare utan en norsk producent.
han håller på för fullt och spelar in låtar både åt sig själv och andra artister så han har ju knappast försvunnit på något sätt.
Citera
2004-07-29, 20:35
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Ingen av ovanstående känns ju direkt saknade skall erkännas..

Det borde finnas en klistrad tråd på ämnet Vad hände sen.. ? Kan bli kul läsning..

Ditt ord är min lag!

*tråd klistrad*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in