2010-12-24, 14:19
Medlem
Hawxs avatar
Som rubriken lyder. Vad pysslar alla muslimer med idag ? Finns väl bara ett fåtal butiker/affärer öppna och det är väl inte jätte mycket folk ute osv. Så, vad gör ni för att fördriva tiden på en fin dag som denna ?

*seriös fråga!*
Citera
2010-12-24, 14:20
Medlem
EBEDMTs avatar
dom tillbereder halal !!!!!!
Citera
2010-12-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Som rubriken lyder. Vad pysslar alla muslimer med idag ? Finns väl bara ett fåtal butiker/affärer öppna och det är väl inte jätte mycket folk ute osv. Så, vad gör ni för att fördriva tiden på en fin dag som denna ?

*seriös fråga!*

sitter och försöker installera Sims 2 -.-
Hade tänkt gå ut och slänga mig i snön senare kanske
Citera
2010-12-24, 14:22
Bannlyst
Förmodligen anser de att alla svennar är horor och tar chansen att gå ute på stan och kolla vad de kan sno, cyklar, bilar inget är säkert.
Citera
2010-12-24, 14:22
Medlem
KurKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx

*seriös fråga!*

Rånar svenskar? Är ju som julafton för dem!
Citera
2010-12-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Rånar svenskar? Är ju som julafton för dem!

Varför har du blivit rånad?

Jävla fitta.
Citera
2010-12-24, 14:37
Medlem
kommando-kalles avatar
Firar jul!

Jag har muslimska släktingar och jag ska precis åka till dem och fira jul.. Precis som alla ni andra. Det som skiljer är väl att vi inte kommer äta griskött utan har som tradition att äta oxkött istället. Glöm nu inte att Jesus är en profet för muslimerna är och således viktig för muslimerna, kanske inte lika viktig för kristna men det är en annan diskussion.

Men fråga mig inte vad de icke integrerade muslimerna gör..
Citera
2010-12-24, 14:38
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balerina
sitter och försöker installera Sims 2 -.-
Hade tänkt gå ut och slänga mig i snön senare kanske

Där ser man, lycka till får man väl säga
Har ni inte någon form av tradition alls under denna dag ? Menar, ni bor ju ändå i Sverige vars majoritet håller sig inne nu. Eller struntar ni i det totalt ?
Citera
2010-12-24, 14:43
Medlem
EfterBlivandes avatar
De har inte pizzeriorna öppna alla fall, skulle avnjuta en god kebab men icke alla "restaurangerna" var stängda
Citera
2010-12-24, 14:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommando-kalle
Firar jul!

Jag har muslimska släktingar och jag ska precis åka till dem och fira jul.. Precis som alla ni andra. Det som skiljer är väl att vi inte kommer äta griskött utan har som tradition att äta oxkött istället. Glöm nu inte att Jesus är en profet för muslimerna är och således viktig för muslimerna, kanske inte lika viktig för kristna men det är en annan diskussion.

Har du funderat varför ni inte äter griskött? Trikintest fungerar alldeles utomordentligt i dagens Sverige.
Citera
2010-12-24, 14:48
Medlem
mixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du funderat varför ni inte äter griskött? Trikintest fungerar alldeles utomordentligt i dagens Sverige.

Kan vara nåt med tradition? Vi svenskar äter ju inte hundkött även fast de inte är nåt farligt med de
Citera
2010-12-24, 14:49
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommando-kalle
Firar jul!

Så det ända som skiljer eran jul från en vanlig svensk jul är maten ? Vad är eran tradition ? Menar, kollar ni på Kalle Anka och de andra programmen också ? Dricker ni hubbar, paket osv ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in