2010-12-25, 16:28
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskMuslimah
Lagar mitt bidrag till julbordet och njuter av sällskapet.

Och vad lagar du då ?
Citera
2010-12-25, 16:57
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakimix
Vart bor DU?!
Alla pizzerior ägs av muslimer?
Alternativt araber..

Jag väntar fortfarande på Efterblivandes svar. Men så vitt jag vet så ägs de flesta pizzerior av syrianer eller turkar.
Citera
2010-12-25, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Som rubriken lyder. Vad pysslar alla muslimer med idag ? Finns väl bara ett fåtal butiker/affärer öppna och det är väl inte jätte mycket folk ute osv. Så, vad gör ni för att fördriva tiden på en fin dag som denna ?

*seriös fråga!*

Seriöst svar. Inbrott.
Citera
2010-12-25, 17:15
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Jaha, och? Du tror inte att det finns någon muslim som äter fläsk eller? Jävla sänke.
Nu läste du nog mitt inlägg lite fel. Jag ville bara påvisa att äta hund-liknelsen var dålig.

Och huruvida det finns muslimer som äter fläsk... det finns ju då rakt inga riktiga muslimer som äter fläsk.
Citera
2010-12-25, 19:33
Medlem
Jag (helsvensk) satt och spelade fifa med mina muslimska komisar
Citera
2010-12-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
De muslimer som har svarat verkat fira mer eller mindre som svenskarna. Iallafall majoriteten. Vad gör alla extremister då ? Inga som vågar yttra sig ?

Extremister och extremister. Min kille satt hemma och kollade på TV och drack öl medan jag firade jul med den svenska delen av min släkt. Han har satt upp en julstjärna och en adventsljusstake men det är väl det mesta av jul som finns i hans lägenhet. Glögg gillar han dock, och dricker mycket av det. Haha.

Men har hört av honom att de muslimer som antingen inte har en familj här i Sverige att fira med (som han) och sånna som helt enkelt inte firar jul brukar get together, dricka öl och bara snacka. Så det är väl det dom gör
Citera
2010-12-25, 21:12
Medlem
failures avatar
Vem bryr sig, jag skiteri i de firar ramadam eller jiahad låt det komma bara.
Citera
2010-12-25, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goia
Jag (helsvensk) satt och spelade fifa med mina muslimska komisar
Blev du inte våldtagen??
Citera
2010-12-25, 22:16
Medlem
Brukspartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Nu läste du nog mitt inlägg lite fel. Jag ville bara påvisa att äta hund-liknelsen var dålig.

Och huruvida det finns muslimer som äter fläsk... det finns ju då rakt inga riktiga muslimer som äter fläsk.

Nu ska vi icke säga vad som gör en muslim en muslim, precis som jag vet folk som anser dem själv kristna trots att de inte har läst bibeln etc.

Alltså man ska akta sig för religiösa ''titlar''

Men men sen får man ju som sagt ha vilken åsikt man vill ha

För övrigt är det väldigt mycket OT i denna tråd, frågeställningen är vad de facto muslimer gör idag enligt dem själva, icke vad annat folk kokar ihop för synteser.
Senast redigerad av Brukspartiet 2010-12-25 kl. 22:25.
Citera
2010-12-25, 23:36
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brukspartiet
Nu ska vi icke säga vad som gör en muslim en muslim, precis som jag vet folk som anser dem själv kristna trots att de inte har läst bibeln etc.

Alltså man ska akta sig för religiösa ''titlar''

Men men sen får man ju som sagt ha vilken åsikt man vill ha

För övrigt är det väldigt mycket OT i denna tråd, frågeställningen är vad de facto muslimer gör idag enligt dem själva, icke vad annat folk kokar ihop för synteser.
Folk som anser sig själva vara kristna utan att ha läst bibeln anser jag inte vara kristna annat än till namnet, precis som muslimer som inte läst koranen eller äter griskött inte är muslimer annat än till namnet. Helst ska de ha vallfärdat till mecka också, då kanske jag kan respektera dem för att de följer sin religion fullt ut.

Ursäkta om det blev flummigt, är en aning borta för tillfället.
Citera
2010-12-25, 23:37
Medlem
Antagligen gör de ungefär samma sak som vi gör när de firar ramadan..
Citera
2010-12-26, 00:22
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Jag tror att alla muslimer runkar sig svettiga till den nya RFSU.filmen, den där en blatte utan snopp (eller hårt omskuren) försöker sätta på en fjortis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in