Hallå där!
Startade igår ett konto på Betsafe för att jag tänkte testa någon ny poker site. När jag öppnat mitt konto tänkte jag spela lite roulette för skojjs skull med start pengarna man fick (11£). Det gick bättre än vad jag förväntat mig och det slutade med att jag hade 1200£ på kontot
Men men mu till det tragiska... När jag idag skulle logga in för att ta ut en del av pengarna ploppar detta upp.
"ditt konto har blivit stängt, vänligen kontakta support-se@betsafe.com för vidare information"
Så jag kontaktar dem och ifrågasätter det hela. Till svar får jag
"Hej "Flottsami"
Efter att noggrant undersökt dina aktiveter i ditt konto, har vår kontoavdelning beslutat sig för att stänga ditt konto permanent och pengarna som fanns på kontot är konfiskerade. Detta på grund av att flera konton på samma IPadress har tagit del av våra gratisbonusar.
Bonusen kan endast mottas EN gång per person / konto, familj, hushåll, adress, e-mailadress, kreditkort nummer, IP adresser och miljöer där datorer delas ( Universitet, skola, stadsbibliotek, arbete osv
Med vänliga hälsningar
Johanna"
Kan även tillägga att jag självklart är den ende person med ett Betsafe konto på denna dator/ip.
Är det bara för mig detta har hänt? Gör dem såhär bara för att dem inte tjänat några pengar på mig?
Jag blir galen
Mvh Flottsami