Citat:
Ursprungligen postat av Risano1
jag sitter i en helvets sitts , same as you did... bara att jag skapat typ 10 konto fr att f de 50 fria spinnen de erbjuder nu.....sitter med 3000 euro p kontot nu och vet att jag aldrig kommer f se dem .... pendlar mellan o flina d jag varit dum o skaffat fakekonto ( men vem fan trodde man skulle vinna s hr) och grt d jag inte ens lyckas logga in p pokerklienten fr mjlighet att chipdumpa....vill ni ha pic fr ni tala om hur man gr =)
Finns det ngot spelbolag du inte har konto hos? I s fall gr du fljande:
1. ppna ett
kta konto p det nya spelbolaget.
2. Stt in lika mycket pengar som du har p ditt fake-konto hos det andra spelbolaget.
3. Hitta ett spel p oddset som har tv utvgar, och likvrdiga odds. Exempelvis udda/jmnt antal pong i en basketmatch.
4. Spela p det ena p ditt fake-konto och det andra p ditt riktiga konto hos det andra spelbolaget.
5. Hoppas att spelet gr in p ditt nya riktiga konto, och VIPS(!) s har du flyttat dina pengar frn ditt fake-konto till ett kta konto. Dock med en smrre frlust eftersom oddsen kanske r 1,90.
S lnge du vinner med ditt fake-konto mste du repetera steg 2-5, men nr du vl vinner p ditt kta konto s kan du ju plocka ut pengarna.