Citat:
Ursprungligen postat av Risano1
jag sitter i en helvets sitts , same as you did... bara att jag skapat typ 10 konto för att få de 50 fria spinnen de erbjuder nu.....sitter med 3000 euro på kontot nu och vet att jag aldrig kommer få se dem .... pendlar mellan o flina då jag varit dum o skaffat fakekonto ( men vem fan trodde man skulle vinna så här) och gråt då jag inte ens lyckas logga in på pokerklienten för möjlighet att chipdumpa....vill ni ha pic får ni tala om hur man gör =)
Finns det något spelbolag du inte har konto hos? I så fall gör du följande:
1. Öppna ett
äkta konto på det nya spelbolaget.
2. Sätt in lika mycket pengar som du har på ditt fake-konto hos det andra spelbolaget.
3. Hitta ett spel på oddset som har två utvägar, och likvärdiga odds. Exempelvis udda/jämnt antal poäng i en basketmatch.
4. Spela på det ena på ditt fake-konto och det andra på ditt riktiga konto hos det andra spelbolaget.
5. Hoppas att spelet går in på ditt nya riktiga konto, och VIPS(!) så har du flyttat dina pengar från ditt fake-konto till ett äkta konto. Dock med en smärre förlust eftersom oddsen kanske är 1,90.
Så länge du vinner med ditt fake-konto måste du repetera steg 2-5, men när du väl vinner på ditt äkta konto så kan du ju plocka ut pengarna.