• 2
  • 3
2011-03-31, 21:34
Medlem
HighHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanzal
Nivån på detta forum fortsätter att sjunka .

Du drar alla över en kam.

Hur vet du om att din granne har knullat en femtonåring som sedan smsade med honom? Fick du läsa smsen av indiern?

Jag vet inte ens varför man skriver i detta forum längre, nivån är så sjukt jävla låg
Var kan man finna en högre nivå? Alla ställen jag har sett har haft minst lika låg nivå som det här.
Citera
2011-04-10, 04:36
Medlem
spookyanimals avatar
Ja man bör sluta ta in indier i Sverige. De förstör och skitar ned. Indier behövs lika lite som vi behöver kackerlackor i vårt en gång så fina land.
Citera
2020-10-31, 01:23
Medlem
Flickor vill man ju inte ha i Indien, så då är frågan varför man vill adoptera bort/göra sig av med ett gossebarn? Är de månne resultatet av våldtäkter eller att de uppfattades som defekta på något sätt?
Citera
2020-10-31, 02:46
Medlem
Men vad är det för tomte som startat denna tråd, ?!

Spelar ingen roll vart man kommer ifrån, det finns personer med problem i alla raser vare sig man är vit,gul,grön,rosa,neon,röd eller brun.

Oavsett om du är adopterad eller ej så är det två viktiga faktorer som avgör,
”arv och miljö”. Uppväxt miljö bidrar till att forma individen. Om miljön är bra är chansen större, att individen blir en trygg och stabil individ.
Senast redigerad av Firelinefireline 2020-10-31 kl. 02:54.
Citera
2020-10-31, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Flickor vill man ju inte ha i Indien, så då är frågan varför man vill adoptera bort/göra sig av med ett gossebarn? Är de månne resultatet av våldtäkter eller att de uppfattades som defekta på något sätt?

Skam, gravid utanför äktenskap eller att man saknar ekonomi för att kunna ta hand om ett barn. Vare sig det är en pojke eller flicka. Det är dom vanligaste orsakerna. Sen finns det även kvinnor som blivit gravida pga våldtäkt.

Jag är rätt säker på att de flesta hade velat behålla sitt barn om det hade varit möjligt.
Senast redigerad av Firelinefireline 2020-10-31 kl. 02:55.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in