• 1
  • 2
2010-12-23, 21:22
Bannlyst
Jag har sedan en tid tillbaka haft problem med adopterade indier, jag har lagt märke till att indier som adopterats till Sverige ofta har extrema beteendestörningar som inte är hälsosamma för det svenska samhället.

Alla känner vi säkert någon indier som pratar felfri svenska men ser ut som en riktig dåre när han gör det, tjejerna har jag mindre problem med, dem vill oftast knulla och ha uppmärksamhet.

Jag ska ge er några exempel på olika adopterade indier jag stött på.

Jag kan börja med en indier som bor i lägenheten ovan han är 35 år gammal men umgås med 15 åriga tjejer, det var en tjej han hade knullat. Han jobbade som fritidsledare ett tag men fick sparken för att han blev påkommen när han hade förhållanden med lite smått efterblivna tjejer i yngre tonåren.

Och det är hans liv vad bryr jag mig, men utöver det så har han en hund han aldrig rastar som pissar ner på min balkong, jag har ringt till länsstyrelsen och snuten och det e inget dom prioriterar en indier med en hund han inte rastar.

Så utöver det knullade han en 15 årig tjej en gång, som han tog upp och söp ner och knullade, sen så stack hon hem morgonen därpå och blev äcklad och bröt kontakten med honom, han började då sms-hota henne och säga din jävla svenska hora osv... hon visade då sms:en för hennes pappa som ringde upp honom och frågade vad fan han höll på med, då svarade han att det var ett spöke i hans huvud som bad honom göra det.

Sen har jag en indier jag gick i gymnasiet med, han bjöd hem mig till sig en kväll för o förfesta, hans idé av att förfesta var tydligen att vi skulle sitta hemma i hans källare medans han pillade sig i näsan och spelade gitarr...

Så jag bara menar att dessa indier verkar inte må bra psykiskt, bör vi verkligen ta in fler i Sverige? Dessa indier saknar ofta identitet och är plågsamma att ha o göra med. Jag kan tänka mig att ta in indiska tjejer men man kan ju inte äta kakan och ändå ha den kvar så hellre inga indier alls än kvinnliga indier bara. Men det är min åsikt, vad tycker ni?
Citera
2010-12-23, 21:24
Medlem
Kipps avatar
Min exgranne är adopterad från Indien och är en fullständigt underbar människa.
Citera
2010-12-23, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kipp
Min exgranne är adopterad från Indien och är en fullständigt underbar människa.

Flyttade du för då? ;D
Citera
2010-12-23, 21:35
Medlem
haha, vet inte om det är ett sammanträffande men jag kände en från sri lanka som var åt det där hållet.
Citera
2010-12-23, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tealc
haha, vet inte om det är ett sammanträffande men jag kände en från sri lanka som var åt det där hållet.

Det är samma skit india och sri lanka, indonesien det är samma
Citera
2010-12-24, 00:27
Medlem
rojass avatar
Indien är framtidens super/stormakt,de jobbar flitigt för typ en tiondel av vad en svenne skulle jobba för,indier är bättre än araber.
Citera
2010-12-24, 00:46
Medlem
Brukspartiets avatar
Idioter finns väl överallt? Låter som tämligen normala människor jämfört med diverse killar jag har stött på under universitets tiden i lund

Så nej jag tycker man ska fortsätta med den invandring av indier vi har idag.
Citera
2010-12-24, 02:13
Medlem
knocc123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mainconcept
Det är samma skit india och sri lanka, indonesien det är samma

Nu är du ute och cyklar gubben, indonesien? Jag förstår om du säger att Sri lanka och Indien är samma skit eftersom de delar lite kultur och några folkgrupper. Men indonesien?, Common dude.. Du är så ignorant.
Citera
2010-12-24, 02:19
Medlem
Haha indien och indonesien är ju precis samma sak!
Sen är de ju svenskar som frivilligt adopterar dom, ska dom alltså inte ha rätt att få adoptera ett barn enligt dig?
Citera
2010-12-24, 02:37
Medlem
Lanzals avatar
Nivån på detta forum fortsätter att sjunka .

Du drar alla över en kam.

Hur vet du om att din granne har knullat en femtonåring som sedan smsade med honom? Fick du läsa smsen av indiern?

Jag vet inte ens varför man skriver i detta forum längre, nivån är så sjukt jävla låg
Citera
2010-12-24, 02:52
Medlem
Skogsvattes avatar
Givetvis är det logiskt att anta att människor som växer upp med främlingar, i en miljö långt ifrån sin naturliga, borta från sina egna förfäder, lättare kan växa upp med beteendestörningar.
Citera
2010-12-24, 03:14
Medlem
Muerto.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Givetvis är det logiskt att anta att människor som växer upp med främlingar, i en miljö långt ifrån sin naturliga, borta från sina egna förfäder, lättare kan växa upp med beteendestörningar.
Även om jag aldrig haft några som helst märkliga erfarenheter med de fåtal adopterade personer jag har stött på är det mycket riktigt och finns både forskning och statistik som bekräftar detta, något som adoptivföräldrarna måste känna till/informeras om vid adoption.

Citat:
Men det är min åsikt, vad tycker ni?
Upplys de blivande adoptivföräldrarna om de risker och problem som kan uppstå och eventuellt lära dem hantera situationen istället.

http://www.famratt.com/adoption/ad_barnsvarig.htm
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in