2010-12-24, 03:44
Medlem
Youngboyss avatar
Men jaha. Jag har träffat på finnar som beter sig som idioter, så nu tycker jag att vi låter alla finnar bli stoppade vid gränsen.
Citera
2010-12-24, 03:50
Medlem
Jag känner en som hamnar på psyket emellanåt. Fast han rastar alltid sin hund, det är det enda han gör. Vad jag vet så blev han sådan av all mobbning.
Citera
2010-12-24, 11:40
Medlem
Falcãos avatar
Jag kan nog säga att alla adopterade jag träffat, indier eller ej, är mer eller mindre knäppa. Hela adoptionsgrejen där rika barnlösa västerlänningar kan köpa barn av fattiga i tredje världen är egentligen rätt sjuk om man tänker på det. Skulle ändå inte säga att jag är helt emot adoption då de flesta säkert får ett bättre liv här och de är till glädje för par som annars inte skulle få något barn. Jag är kluven som fan helt enkelt.
Citera
2010-12-24, 11:41
Medlem
Inga icke-vita adoptioner bör tillåtas i vita länder.
Citera
2010-12-24, 11:44
Medlem
Vi behöver inte ta in massa olika folkslag, det spelar ingen roll om några av dem är trevliga individer.
Citera
2010-12-24, 12:02
Medlem
rojass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonsyltegott
Inga icke-vita adoptioner bör tillåtas i vita länder.
Lite dum fråga men vilka vita länder kan man adoptera ifrån?
Citera
2010-12-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Lite dum fråga men vilka vita länder kan man adoptera ifrån?
Har inte så värst bra koll på det, men Östeuropa i allmänhet.
Citera
2010-12-24, 12:08
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Givetvis är det logiskt att anta att människor som växer upp med främlingar, i en miljö långt ifrån sin naturliga, borta från sina egna förfäder, lättare kan växa upp med beteendestörningar.

Det är klart att personen någon gång i sitt liv kommer undra över sina rötter och kanske grubbla mycket över det. Problemet uppstår väl egentligen bara ifall man har frånvarande föräldrar och man inte får den kärlek man behöver för att känna sig älskad som den man är. Det kanske är logiskt att anta är dem får beteendestörningar men så tror jag inte är fallet. Det handlar om vilken familj dem kommer till och vilken uppfostran dem får, precis som för alla oss andra.

Sen är det väl ändå att föredra å personens bästa att faktiskt få komma till en trygg familj i ett annat land än att leva i total misär.. Det är bara vad jag tycker
Citera
2010-12-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainconcept
Jag ska ge er några exempel på olika adopterade indier jag stött på.

Jag kan börja med en indier som bor i lägenheten ovan han är 35 år gammal men umgås med 15 åriga tjejer, det var en tjej han hade knullat. Han jobbade som fritidsledare ett tag men fick sparken för att han blev påkommen när han hade förhållanden med lite smått efterblivna tjejer i yngre tonåren.

Och det är hans liv vad bryr jag mig, men utöver det så har han en hund han aldrig rastar som pissar ner på min balkong, jag har ringt till länsstyrelsen och snuten och det e inget dom prioriterar en indier med en hund han inte rastar.

Så utöver det knullade han en 15 årig tjej en gång, som han tog upp och söp ner och knullade, sen så stack hon hem morgonen därpå och blev äcklad och bröt kontakten med honom, han började då sms-hota henne och säga din jävla svenska hora osv... hon visade då sms:en för hennes pappa som ringde upp honom och frågade vad fan han höll på med, då svarade han att det var ett spöke i hans huvud som bad honom göra det.

Om han var din granne hur fick du reda på alla de där pinsamma detaljerna? Vem skulle berätta såna detaljer om man inte är nära vänner? Känner du flickan och hennes pappa också? Låter som du hittat på eller fantiserat det hela.
Citera
2011-03-02, 18:59
Medlem
Pappageys avatar
Jag hatar adopterade indieblattar! Vi har en på jobbet som är så jävla dryg i huvet så det inte är sant!
Citera
2011-03-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappagey
Jag hatar adopterade indieblattar! Vi har en på jobbet som är så jävla dryg i huvet så det inte är sant!
Berätta för oss, hur känner du dig? Är du självmordsbenägen och påminns du om det varje dag du går till jobbet? Drar du samurajsvärdet över pulsådern i sömnen medan du har den värsta mardrömmen som kan drömmas? Känner du dig utmattad av frustrationen utöver indierfanskapet? För att muntra upp både dig och TS vill jag giva dig en länk som du får lov att trycka på om du vill. Det kommer ändra hela din uppfattning om det indiska folkslaget.

Jag tycker man ska få transportera över tjejer från Indien, men absolut inte killar, där går gränsen.

Länken som jag giver på dig och TS.
Citera
2011-03-31, 10:51
Medlem
spookyanimals avatar
Indier har dåligt rykte över hela världen, utom möjligen i Indien...

Har man varit i Indien så pratar man ofta om de som kackerlackor.

De är svarta illvilliga skadedjur som smutsar ner, utnyttjar och parasiterar, säger de som vet...:whistle:

De är elaka, rasistiska mot andra, de är illvilliga och intrigerar och ljuger.

Det är inte jag som säger detta alltså utan detta är vad man får höra om och om igen när indier kommer på tals.

Själv har jag både goda och dåliga erfarenheter.
Senast redigerad av spookyanimal 2011-03-31 kl. 11:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in