Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Nej, jag är inte salhi sharmutalala. Ska du fortsätta försöka outa mig så kommer jag rapportera dig. Håll dig till ämnet nu.

vad betyder outa på svenska! tala ren svenska inga hittepåengelska!

det brukar vara viktigt när muslimer talar salam aleikum till varandra att kritisera men när ni våldtar ert språk på engelska då får inte muslimer kritisera. ni är så bisarra så att det inte finns!
Citera
2014-07-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
inte en chans. du har få men även många, tyvärr för många för att vara sant som behåller det dolt. skäms man för det eller har man börjat likna svenskar?

vi vet också att du är en av dom här i sverige. annars hade du inte krigat som du gör, eller hur!

Du är precis som SonOfAlbania. Du bidrar inte med en enda källa utan vi alla bara ska tro på det ni säger. Och inte heller du är alban.

Fram med en källa, eller knip.
Citera
2014-07-04, 14:14
Medlem
Citat:
Du är precis som SonOfAlbania. Du bidrar inte med en enda källa utan vi alla bara ska tro på det ni säger. Och inte heller du är alban.

Fram med en källa, eller knip.

du tycks leva i en blandning av fantasi och internetvärld där källa är lösningen på allt. det här är sanning som den generella albaner känner till.

min farsa är alban, men vad spelar det för roll så länge jag blottar fakta som håller sig till sanningen och naturen?

dessutom ett storalbanien kommer ni inte i närheten av! tacka eu och usa!
Citera
2014-07-04, 14:21
Medlem
Citat:
du tycks leva i en blandning av fantasi och internetvärld där källa är lösningen på allt. det här är sanning som den generella albaner känner till.

min farsa är alban, men vad spelar det för roll så länge jag blottar fakta som håller sig till sanningen och naturen?

dessutom ett storalbanien kommer ni inte i närheten av! tacka eu och usa!

Jaha, nu är du också helt plötsligt alban. I andra trådar har du gapat om "NI albaner"

Det här är ett forum där vi debatterar. Du måste backa upp dina påståenden med källor, men precis som SonOfAlbania vägrar du posta en enda källa. Varför? Bevisbördan ligger hos dig. Visa nu att Albaniens befolkning är ateister.
Citera
2014-07-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Att det inte finns vi och det känsla är anledningen till att det bor albaner i Kosovo och inte (tex)dardaner.

Ponera nu att norrmän och svenskar gick under samma namn "Svensk", då skulle förhållandet norrman - Svensk vara exakt likadan som kosovoalban - albanienalban.

Men norrmän och svenskar har strävat efter att distansera sig från varandra och därför räknas dom som två separata folk idag.

Skandinaver, engelsmän, tyskar och holländare hör allihop till samma familj "germaner" men pga små skillnader som uppstått för att dom levt separerade från varandra så har nya etniciteter uppstått. Hos "albaner" har inga nya etniciteter uppstått då man dels inte stävat efter det men också för att man helt enkelt inte haft makten att göra det då alla våra grannar och härskare har varit kulturellt överlägsna.

En annan anledning tror jag är för att det albanska folket "separerat" relativt sent. Man har levt isolerat från varandra i ca 500år fram tills idag och skillnader har uppstått - men inte tillräckligt stora för att skapa nya etniciteter.

Jag instämmer. Kanske tolkade ditt tidigare inlägg lite fel.
Citera
2014-07-04, 14:30
Medlem
Citat:
Jaha, nu är du också helt plötsligt alban. I andra trådar har du gapat om "NI albaner"

Det här är ett forum där vi debatterar. Du måste backa upp dina påståenden med källor, men precis som SonOfAlbania vägrar du posta en enda källa. Varför? Bevisbördan ligger hos dig. Visa nu att Albaniens befolkning är ateister.

återigen min far är alban och det gör mig också till alban. men så värst mycket gemenskap med många albaner här i sverige känner jag inte som jag gör med farsans släkt i kosovo och alla andra albaner där nere i princip.

vad jag skriver är att många albaner är ateister. inte alla. jag vet personligen en här ifrån albanien, vuxen karl som säger att han inte beson zotin. han är samma person som på komvux datakällare sitter med en lapp där det står skrivna en massa jävla porrsidor och inför ögonen på en kvinnlig thaiasiatisk förmodligen sitter och surfar på dom och förklarar för min bekante alban vad det är han ser på bilden med en kvinna som har tryckt upp arslet mot skärmen. även inför din handledare skämdes han inte.

såna här typer behöver inte ni albaner!

som sagt det här är allmänt känt bland er albaner, men du får fortsätta förneka det.
Citera
2014-07-04, 14:33
Medlem
Citat:
återigen min far är alban och det gör mig också till alban. men så värst mycket gemenskap med många albaner här i sverige känner jag inte som jag gör med farsans släkt i kosovo och alla andra albaner där nere i princip.

vad jag skriver är att många albaner är ateister. inte alla. jag vet personligen en här ifrån albanien, vuxen karl som säger att han inte beson zotin. han är samma person som på komvux datakällare sitter med en lapp där det står skrivna en massa jävla porrsidor och inför ögonen på en kvinnlig thaiasiatisk förmodligen sitter och surfar på dom och förklarar för min bekante alban vad det är han ser på bilden med en kvinna som har tryckt upp arslet mot skärmen. även inför din handledare skämdes han inte.

som sagt det här är allmänt känt bland er albaner, men du får fortsätta förneka det.

Jaha? Så du känner en ateistisk alban och nu är plötsligt hela Albaniens befolkning ateister?

Jag hoppas alla noterar hur du undviker att posta en källa.
Citera
2014-07-05, 16:25
Medlem
Mr_benis avatar
Citat:

vad vi albaner behöver är såna som tänker feja e Shqiptarit është Shqiptaria

Och om man är ateist? det är väl människans val att tro på vad man vill? skillnaden är att många ultra religiösa tvingar andra eller försöker hjärntvätta människor att tro på dem och göra som dem vill. som tex bara för man bär kjol så blir man piskad. en ateistiskt stat skulle aldrig misshandla dig eller fängsla dig bara för du bär på kjol eller visar håret. kapish? där har du skillnaden.
Citera
2014-07-05, 23:38
Medlem
Här är ett intressant klipp om olja i Albanien: http://www.youtube.com/watch?v=7FXCTP-8RWQ

Någon mer som har mer info om det här?
Citera
2014-07-06, 01:02
Medlem
Det får liksom räcka, ni fick två länder redan. Det är inte synd om er längre, sluta sälja knark och börja programmera eller nåt.
Citera
2014-07-06, 11:51
Medlem
rex144s avatar
som polack tycker jag inte om det
Citera
2014-07-06, 14:37
Medlem
Citat:
som "ominus" skrev i en annan tråd: "jag hoppas att makedonierna utplånar albanerna i makedonien!"

Källa. Eller be om ursäkt. Här tolererar vi inga lögner.

Citat:
förresten mrbeni, är du och ominus polare för ni är de enda albanerna vars åsikter matchar varandra och så fort jag satte ominus mot väggen förut så kom du till hans undsättning. och ännu värre är att ni kanske är en och samma person. kanske någon moderator som kan räta ut det för man blir förvirrad till slut.

Har du inget bättre för dig än att försöka outa folk och sammankoppla konton? Var tacksam att jag inte har rapporterat dig än för du bryter regelbundet mot forumets regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in