Citat:
Ursprungligen postat av
Ominus
Jaha, nu är du också helt plötsligt alban. I andra trådar har du gapat om "NI albaner"
Det här är ett forum där vi debatterar. Du måste backa upp dina påståenden med källor, men precis som SonOfAlbania vägrar du posta en enda källa. Varför? Bevisbördan ligger hos dig. Visa nu att Albaniens befolkning är ateister.
återigen min far är alban och det gör mig också till alban. men så värst mycket gemenskap med många albaner här i sverige känner jag inte som jag gör med farsans släkt i kosovo och alla andra albaner där nere i princip.
vad jag skriver är att många albaner är ateister. inte alla. jag vet personligen en här ifrån albanien, vuxen karl som säger att han inte beson zotin. han är samma person som på komvux datakällare sitter med en lapp där det står skrivna en massa jävla porrsidor och inför ögonen på en kvinnlig thaiasiatisk förmodligen sitter och surfar på dom och förklarar för min bekante alban vad det är han ser på bilden med en kvinna som har tryckt upp arslet mot skärmen. även inför din handledare skämdes han inte.
såna här typer behöver inte ni albaner!
som sagt det här är allmänt känt bland er albaner, men du får fortsätta förneka det.