Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
För din info så har jag faktist varit och rest igenom Albanien, sett landet & folket. Sedan så har jag stött ihop med många albaner i Swe och sett med egna ögon, därav min slutsats.
PLUS att JÄVLIGT många människor sagt samma sak och haft samma åsikt. Detta är ingen slump må ja säga dig.
Citera
2012-02-22, 02:34
Medlem
Citat:
PLUS att JÄVLIGT många människor sagt samma sak och haft samma åsikt. Detta är ingen slump må ja säga dig.

Och där har vi det empiriska beviset eller?
Citera
2012-02-24, 00:15
Medlem
Hullerombullers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cimetel
Jag tycker faktiskt synd om dig som måste öppna flera olika konton och spela svensk,tysk,norsk whatever för att vi andra ska tro att det verkligen finns ickealbaner som gillar er albaner.
Jag är inte serb, jag vet att du gärna vill att jag ska vara det, men tro mig ingen gillar albaner det är inte bara serber ryssar polacker och greker utan verkligen ingen gillar albaner i europa. Och det är du mycket väl medveten om och det vet jag. Du lider av mindrevärdskomplex gentemot ex-juggarna (slaverna) speciellt serberna då dom klår er i precis allt.

Ni albaner är hatiska mot allt som är europeiskt, ni hatar svenskar, ni älskar turkiet och islam, ni tillhör genetiskt asien. Jihad-albaner har inget att göra i europa, ni är dom enda icke-vita "europeerna" och det svider. Jag hatar inte albaner och har inget emot er men ni ska ge fan i att råna, våldta och mörda vita europeer.

Vad gäller förenat albanien så bryr sig ingen, varken vi svenskar eller andra europeer, albanien och kosovo är europas fattigaste länder som alla ser som europas soptippar och det vet du. Personligen så är jag helt emot att albanien och land ni snott (kosovo) förenas det är helt omöjligt inget land i världen kommer godkänna det. Att sno andras landområden är inte något man bara gör sådär utan att betala för det. Alla era grannländer känner avsky mot er, varför tror du att det är så? Ni bör rannsaka er själva och fundera på varför det är så och hur ni kan förbättra situationen. Det gör man inte med våld, mord och våldtäkter mot allt som inte är albanskt.

tack för mig, lämnar denna tråd.

Om du e svensk så är jag en grön neger från mars hahaha Trodde faktiskt på det i början men mot slutet och det där med att sno land haha där lyser serben igenom..
Citera
2012-02-24, 02:43
Medlem
Citat:
För din info så har jag faktist varit och rest igenom Albanien, sett landet & folket. Sedan så har jag stött ihop med många albaner i Swe och sett med egna ögon, därav min slutsats.

Du är helt fel ute Här har du en länk som visar lite bilder på albaner.
Jag tror du är serb. Och att du rest genom albanien är en lögn för att då hade du fått se riktigt snygga tjejer som du inte ser ofta kan jag säga dig
Citera
2012-02-24, 02:44
Medlem
http://missosology.info/forum/viewtopic.php?t=72562
Citera
2012-02-24, 02:45
Medlem
Citat:

Citera
2012-03-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qolesc
Bara för att du är alban och spelar svensk så betyder det inte att folk från sydeuropa är svartingar som ni albaner, men som vi alla vet så är bara albaner ett mellanösternfolk genetiskt (och det kan man även se på er) i europa, ni albaner är bara pinsamma, spelar svenskar här på forumet men alla hatar er.

Skriv inte då du inte har kunskap din rasist det enda du kan är gul o blå
Citera
2012-11-19, 21:48
Medlem
Albaniens nationaldag börjar närma sig - 100 års självständighet.

-Albanska deligationer från Kosovo, Montenegro, Makedonien, Presheva och Bujanovc samlades 17 Januari i år i Albaniens parlament för att "öppna" firandet av 100 år som stat - samma datum Albaniens nationalhjälte dog - samma man som enade alla albaner, därav alla "deligationer" från de albanska områdena på balkan som symbol,

-Österrike har nu återlämnat Skanderbegs vapen och hjälm till Albanien,

-Frankrike har nu återlämnat Kung Zogs kvarlevor/kista till Albanien inom ramen för landets 100 års firandet - han är nu begraven i Albanien efter en cermoni med båda presidenterna i Albanien och Kosovo samt Prins Leka

-En ny staty i Durres, Albanien kommer invigas av UCK-krigaren Adem Jashari,

-Kosovos president och premiärministern och andra ledande politiker från Kosovo har intensifierat sina besök till Albanien den här månaden för att fira,

-Kosovos armè ska ha en gemensam parad med Albaniens armè på nationaldagen,

-Hillary Clinton ska försöka medverka på nationaldagen, dels för att USA medverkade till att Albanien kom till, och dels för att USA och hennes man Bill Clinton hjälpte Kosovo,

-Turkiets premiärminister ska också medverka,

-Makedonien ska delta i firandet,

-Rita Ora har blivit inbjuden av Kosovos president och ska sjunga i Kosovo på Albaniens nationaldag, eller rättare sagt albanernas nationaldag.

Förenad Albanien.
Senast redigerad av Ominus 2012-11-19 kl. 22:13.
Citera
2012-11-20, 01:39
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Albaniens nationaldag börjar närma sig - 100 års självständighet.

-Albanska deligationer från Kosovo, Montenegro, Makedonien, Presheva och Bujanovc samlades 17 Januari i år i Albaniens parlament för att "öppna" firandet av 100 år som stat - samma datum Albaniens nationalhjälte dog - samma man som enade alla albaner, därav alla "deligationer" från de albanska områdena på balkan som symbol,

-Österrike har nu återlämnat Skanderbegs vapen och hjälm till Albanien,

-Frankrike har nu återlämnat Kung Zogs kvarlevor/kista till Albanien inom ramen för landets 100 års firandet - han är nu begraven i Albanien efter en cermoni med båda presidenterna i Albanien och Kosovo samt Prins Leka

-En ny staty i Durres, Albanien kommer invigas av UCK-krigaren Adem Jashari,

-Kosovos president och premiärministern och andra ledande politiker från Kosovo har intensifierat sina besök till Albanien den här månaden för att fira,

-Kosovos armè ska ha en gemensam parad med Albaniens armè på nationaldagen,

-Hillary Clinton ska försöka medverka på nationaldagen, dels för att USA medverkade till att Albanien kom till, och dels för att USA och hennes man Bill Clinton hjälpte Kosovo,

-Turkiets premiärminister ska också medverka,

-Makedonien ska delta i firandet,

-Rita Ora har blivit inbjuden av Kosovos president och ska sjunga i Kosovo på Albaniens nationaldag, eller rättare sagt albanernas nationaldag.

Förenad Albanien.
Vilka datum sker allt detta?
Citera
2012-11-20, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Vilka datum sker allt detta?

28 nov skulle jag tro.
Citera
2012-11-20, 14:34
Medlem
vad eller vilka länder är det som hindrar det albanska folkets sammanslaging? borde man ta ställning till om skulle ha fortsatt god hand med dem som man kanske har men inte accepterar detta scenario? vad serberna att säga om det här? det här 100 års firandet har ju inneburit att folket delades upp för just 100 år sedan och är det verkligen något att vara glad över för albaner? vet man om vilka som var drivande bakom uppdelningen? är de idag vänner/ovänner?
Citera
2012-11-20, 16:16
Medlem
Fickpluntans avatar
Det här skulle förstås vara en ganska dålig idé. Ett sådant scenario skulle förmodligen markant försämra stabiliteten på balkan.

Först, så skulle serberna betrakta det som en de facto- ockupation och -annektering av serbiskt territorium från albanskt håll. Belgrad skulle förstås bli vansinniga och det är inte ens uteslutet att krigsförklaring i sådana situationer regleras i grundlagen.

Sen är det väl helt självklart att Makedonien skulle ha synpunkter på att Albanien verkar eller har avsikt att verka för att Makedonien ska förlora typ hälften av sitt territorium. Ni kan ju tro att de militära anslagen hade ökat. Samma sak gäller förstås alla andra länder som skulle drabbas av albanska anspråk.

Därtill hade en sådan ambition polariserat relationen mellan albaner och andra folk på balkan. Fullt tänkbart att sådant kan generera och förstärka etniska motsättningar och i förlängningen etniskt våld. Och sådant har vi väl ändå fått nog av i åtminstone detta området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in