Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-10-14, 12:29
  #1
Banned
oberheimers avatar
vadå 3 transaktioner det var 3 bilder med ca 90 transaktioner.

Om ni ska hålla på och klaga kan ni göra det någon annan stans för jag funderar på att dra (sluta skriva på detta forum, eftersom alla klagar på mig). De vet inte vad de talar om och skriver bara en massa ski×t. Kom med lite fakta eller sluta skriv. Kommer ni ihåg han som hade sidan om offshorebolag med info mm, han slutade också pga allas sk×tsnack. De klagade också på honom hela tiden utan att veta något. Får se om ni lungnar ner er, annars byter jag forum till ett mer seriöst. Det är ju bara 15-19 åringingar här, sådanna jävla rockies som inte slutat suga på tummen. Får se om det kommer mer inlägg.
Citera
2002-10-14, 12:59
  #2
Medlem
Räkna med att det kommer fler inlägg. Hur svårt är det och fejka en bild på paypal transaktioner?. Du måste fan vara den mest godtrogna jävel som finns. Och vad menar du med fakta? vi har alla kallat dig idiot minst 10ggr, det är väl fakta.?

Om du sticker härifrån så tror jag inte att någon sörjer
Citera
2002-10-14, 13:13
  #3
Avstängd
Stå på dig Oberheimer

Du kan för fan inte sticka här från. De andra vet nte vad de pratar om, de e bara avundsjuka!

Palle
Citera
2002-10-14, 13:54
  #4
Medlem
Oberheimer är inte bara efterbliven han är även schitzofren. Du har antagligen tänkt på att man kan kolla upp IPadresserna så du använder bara en annan dator på särskolan, jobbet eller hos en kompis om du har några.

dum nicklas
Citera
2002-10-14, 15:50
  #5
Avstängd
Ober

Lägg nr med trackandet av min polare för helvete!
Citera
2002-10-14, 17:17
  #6
Medlem
oberheimer: OK, låt oss se dom utdragen då så tror vi Dig, annars är det tvivelaktigt.

Leo20: Personliga påhopp accepteras inte på det här forumet!
Citera
2002-10-14, 17:54
  #7
Medlem
Va då! Det måste du väll ändå förstå att när du får köpa en hemsida för 350-750$
Som kommer att ge minst 10 000£ första månaden kanske till och med 40 000£.
Är du förvånad att folk blir skeptiska. som ordspråket säger:
Är det för bra för att vara sant, så är det troligtvis det.
Du har i dagsläget betalat ca 3500kr och kommer om en månad att minst att kännat
ca 150 000kr som den sidan drar in i månaden.
Alltså nån av er är en idiot.
När nån säljer nåt som ger så mycket i vinst till det priset
på grund av tid brist...
Eller nån som tror att han ska känna så mycket...
Så upp till bevis nu , du har skrivit om det här länge nu.
Sidan skulle vara klar i helgen, det är måndag nu ge oss en länk
så vi får se vad det är du har köpt.
Om du nu har gjort en sån strålande affär som du påstår så ska du
ha kännat minst 150 000Kr om en månad.
Jag tycker att det är självklart att du ska fortsätta att skriva här
annars om du slutar bevisar bara vem i den här affären som vart lurad.
Nu när du betalt och fått din sida att sticka från forumet nu är som
att erkänna att alla som har hånat dig har rätt.
Citera
2002-10-15, 11:24
  #8
Banned
oberheimers avatar
de sidorna som skulle tjäna £10 000 vad de två sexsidorna ocg de marknadsför för fullt nu av han som jag köpte dem av. Det vekar ta mycket längre än jag trott. Har börjat tjäna pengar, (fick £2 i juni sen vet jag inte hur mycket det blir. Sen sidan som säljer traffic, kommer jag också tjäna pengar på snart. Dels stod det hans namn på de paypal bilderna på alla tre och sen när jag loggade in på min webhosting fanns det andra sidor på samma hosting, vilket troligen betyder att han har fler sidor. Dcok inte samma som den jag köpt. Det är en av anledningarna att det har tagit så lång tid. Men jag kommer att tjäna pengar på alla mina sidor. Det är jag säker på.
Sen vi som skriver att det är fakta att jag är dum, kan ju gå och lägga sig. Jag pratar inte med fjortisar.
Citera
2002-10-15, 11:29
  #9
Avstängd
Oberheimer

härligt dunken, stå på dig!

Palle
Citera
2002-10-15, 12:56
  #10
Medlem
Roger Pontares avatar
Re: Alla klagar, oberheimer

Citat:
Ursprungligen postat av oberheimer
vadå 3 transaktioner det var 3 bilder med ca 90 transaktioner.

Om ni ska hålla på och klaga kan ni göra det någon annan stans för jag funderar på att dra (sluta skriva på detta forum, eftersom alla klagar på mig). De vet inte vad de talar om och skriver bara en massa ski×t. Kom med lite fakta eller sluta skriv. Kommer ni ihåg han som hade sidan om offshorebolag med info mm, han slutade också pga allas sk×tsnack. De klagade också på honom hela tiden utan att veta något. Får se om ni lungnar ner er, annars byter jag forum till ett mer seriöst. Det är ju bara 15-19 åringingar här, sådanna jävla rockies som inte slutat suga på tummen. Får se om det kommer mer inlägg.

Det är du själv som satt igång alltihop genom att skryta om hur mycket pengar du kommer att tjäna. Så upp till bevis!
Citera
2002-10-15, 13:01
  #11
Medlem
skrikande_griss avatar
Re: Alla klagar, oberheimer

Citat:
Ursprungligen postat av oberheimer
för jag funderar på att dra (sluta skriva på detta forum, eftersom alla klagar på mig)

Med andra ord: Du har insett att du blivit lurad och flyr
Citera
2002-10-15, 14:38
  #12
Medlem
För månader sen skulle du redovisa vad du hade tjänat i slutet av månaden, hur länge tror du att det dröjjer innan han lägger ner snacket med dig helt och låter det rinna ut i sanden. Jag hoppas för din skull att du inte betalat ännu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback