Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-17, 20:38
Medlem
coldplays avatar
Ralf lackar ur på DalaDemokratens reporter Jonas Stentäpp AKA Heavy i Hjalle och Heavy.

Den gode Ralf verkar vara pissed över att det är en mindre variant av kamera son används i intervjun.

http://www.youtube.com/watch?v=RYmRY...layer_embedded

Citera
2010-12-17, 20:57
Medlem
Slashcares avatar
Finns redan en tråd om Ralf i Kändisskvaller.

OnT Jag har sett Mustasch vid ett fåtal tillfällen, jag är ingen fan men jag tyckte att Ralf framstår som en skön gubbe på scenen. Nu har jag ändrat uppfattning helt.
Citera
2010-12-17, 21:35
Medlem
Russinkungens avatar
https://www.flashback.org/t1132053p5
Citera
2010-12-17, 21:45
Medlem
coldplays avatar
Såg att det fanns en tråd om Ralf men jag tyckte att detta behövde uppmärksammas.

Moderator det uppskattas om du låter tråden vara kvar.
Citera
2010-12-17, 21:53
Medlem
intervalls avatar
Denna platsar i humor?

Hehe UUT NUU!! låter kul
Citera
2010-12-18, 00:05
Medlem
Bret-Harts avatar
Vilket jävla ägg! Påminner om en idiot jag träffade på Cinderella en gång han var lika dryg som han
Citera
2010-12-18, 15:39
Medlem
Sunghirs avatar
Fyllerage/snefylla?

Scenario: Trött Ralf efter spelning. Sänkt nån drink. Sen kommer plötsligt nån sliskig hobbyjournalist och viftar med en mobiltelefon...

Mina sympatier till Ralf.
Citera
2010-12-18, 15:45
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Fyllerage/snefylla?

Scenario: Trött Ralf efter spelning. Sänkt nån drink. Sen kommer plötsligt nån sliskig hobbyjournalist och viftar med en mobiltelefon...

Mina sympatier till Ralf.

Varför ska han få bete sig som en fitta för att en nöjesjournalist vill ha ett reportage till en landsortstidning?
Citera
2010-12-18, 16:04
Medlem
Sunghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Varför ska han få bete sig som en fitta för att en nöjesjournalist vill ha ett reportage till en landsortstidning?

Njae, men jag kan förstå varför det blev som det blev.
  • Ralf asfull
  • Problem med folk som utger sig för att vara journalister för att komma in backstage.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle8298504.ab
Här hotar rockstjärnan journalisten med stryk
Körslaget”-ledaren & sångaren: Jag var asfull

Citat:
Ralf Gyllenhammar säger att han inte minns någonting av händelsen.

Efter konserten signerade bandet skivor och många fans bjöd honom på sprit.

– Ta en fernet och ta en jäger, säger folk. Det är oartigt att säga nej. Det var hur mycket sprit som helst.

En timme senare i logen under intervjun med Stentäpp var Ralf ”asfull”.

”Klantskalle”
– Jag fattade inte att det var en journalist. Jag trodde bara att det var en vanlig person som kom in med en mobil och filmade.

Han menar att bandet har haft problem med folk som uppger sig för vara journalister för att komma in backstage.

– Jag trodde att det återigen var en klantskalle som bara hittade på, säger han
Citera
2010-12-18, 17:39
Bannlyst
Han var riktigt otrevlig mot mig en gång helt utan anledning när han var apfull också.

Tycker efter det att han är en sopa. Hans kompisar var tvungna att kommentera till mig : -han blir så där.
Citera
2010-12-19, 02:18
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Vafan, Heavy behövde ju bara ljudet. Jag tror inte direkt att Heavy skulle använda filmen till något.
Citera
2010-12-19, 06:36
Medlem
ArturoBandinis avatar
Synd att inte båda pajasarna slog ihjäl varandra. Sällan har väl två så ointressanta och värdelösa människor befunnit sig i samma lokal. Sedan förstår jag inte riktigt varför de ska bråka.. Mustasch och Hjalle och Heavy har ju samma fanskara. 14-åriga hockeybögar som pissar på varandra i duschen eller folk som är totalt ointresserade av musik men ändå gillar när det är "lite rockigt". Fy fan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in