Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-19, 07:39
Medlem
25TaLifes avatar
Tycker hela scenariot är jättefestligt jag!
Sen att Ralf är två äpplen hög gör ju att hela grundtanken på en ultimate celebrity deathmatch blir ännu mer intressant!
Citera
2010-12-19, 13:28
Medlem
OBERIUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Tycker hela scenariot är jättefestligt jag!
Sen att Ralf är två äpplen hög gör ju att hela grundtanken på en ultimate celebrity deathmatch blir ännu mer intressant!

Där har vi svaret! Ralf lider av napoleonkomplex och besitter således den infamösa dvärgilskan.
Citera
2010-12-19, 16:03
Medlem
ittebittes avatar
Usch, han låter som ett riktigt efterblivet äckligt göteborgskt arbetarmongo. Hahahaha, har den lilla småkukade dvärgen fått ledigt från Volvo för att åka ut och spela med sitt jävla skitband? Vilket jävla horunge Ralf är.
Citera
2010-12-19, 18:22
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Synd att inte båda pajasarna slog ihjäl varandra. Sällan har väl två så ointressanta och värdelösa människor befunnit sig i samma lokal. Sedan förstår jag inte riktigt varför de ska bråka.. Mustasch och Hjalle och Heavy har ju samma fanskara. 14-åriga hockeybögar som pissar på varandra i duschen eller folk som är totalt ointresserade av musik men ändå gillar när det är "lite rockigt". Fy fan.

på pricken, detta.
Citera
2010-12-20, 17:58
Medlem
Stitchys avatar
Har av en slump träffat Ralf två gånger, och även om jag inte är något jättefan av Mustasch så måste jag säga att han var en väldigt trevlig kille som är nere på jorden. Bjöd mig dessutom på en öl senaste gången jag träffade honom. Hur ofta gör "kändisar" det?

Varför skulle inte han kunna lacka ur på någon som oss vanliga dödliga människor (som vissa av er uppenbarligen inte ser honom som)?
Citera
2010-12-20, 22:26
Medlem
spermaoffrets avatar
ralf har gjort grymt pinsamma saker längre bak i tiden. han borde inte uttala sig vet ifan om det är lagligt det han gjorde med dom tjejerna.

. tror bara han är full och vill verka ball.
Citera
2010-12-20, 22:32
Medlem
ittebittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
ralf har gjort grymt pinsamma saker längre bak i tiden. han borde inte uttala sig vet ifan om det är lagligt det han gjorde med dom tjejerna.
Nu får du berätta allt du vet!
Citera
2010-12-20, 23:59
Medlem
OBERIUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret

. tror bara han är full och vill verka ball.

Har han lurat ner tjejer ner i sitt dvärggryt och förgripit sig på dem?
Citera
2010-12-22, 17:35
Ralf har alltid varit en person som velat ha uppmärksamhet...
Citera
2010-12-22, 19:11
Bannlyst
--

"Heavy" är en fjantig lättviktare som borde ha mikrofonförbud. Vad är det för idioter som vill ha med en sån löjlig pissfläck som "Heavy" att göra?
Citera
2010-12-22, 19:16
Medlem
skogshomos avatar
Heavy är musiker precis som fylltratten, känner han inte igen sin kollega ?
Citera
2010-12-22, 19:35
Medlem
diemydarlings avatar
För vissa duger det tydligen inte att bli filmad med en Iphone längre?

En sån där nolla kommer aldrig att bli nåt och det är väl det han börjat inse men inte riktigt vill ta till sig än. Han skyller istället på yttre omständigheter som Iphones osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in