Tycker hela scenariot är jättefestligt jag!
Sen att Ralf är två äpplen hög gör ju att hela grundtanken på en ultimate celebrity deathmatch blir ännu mer intressant!
Tycker hela scenariot är jättefestligt jag!
Sen att Ralf är två äpplen hög gör ju att hela grundtanken på en ultimate celebrity deathmatch blir ännu mer intressant!
Där har vi svaret! Ralf lider av napoleonkomplex och besitter således den infamösa dvärgilskan.
Usch, han låter som ett riktigt efterblivet äckligt göteborgskt arbetarmongo. Hahahaha, har den lilla småkukade dvärgen fått ledigt från Volvo för att åka ut och spela med sitt jävla skitband? Vilket jävla horunge Ralf är.
Synd att inte båda pajasarna slog ihjäl varandra. Sällan har väl två så ointressanta och värdelösa människor befunnit sig i samma lokal. Sedan förstår jag inte riktigt varför de ska bråka.. Mustasch och Hjalle och Heavy har ju samma fanskara. 14-åriga hockeybögar som pissar på varandra i duschen eller folk som är totalt ointresserade av musik men ändå gillar när det är "lite rockigt". Fy fan.
Har av en slump träffat Ralf två gånger, och även om jag inte är något jättefan av Mustasch så måste jag säga att han var en väldigt trevlig kille som är nere på jorden. Bjöd mig dessutom på en öl senaste gången jag träffade honom. Hur ofta gör "kändisar" det?
Varför skulle inte han kunna lacka ur på någon som oss vanliga dödliga människor (som vissa av er uppenbarligen inte ser honom som)?
För vissa duger det tydligen inte att bli filmad med en Iphone längre?
En sån där nolla kommer aldrig att bli nåt och det är väl det han börjat inse men inte riktigt vill ta till sig än. Han skyller istället på yttre omständigheter som Iphones osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!