Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-15, 18:16
  #1
Medlem
Gott folk, skulle vilja ha lite synpunkter på upplägget av min kur som jag tänkt på ett litet tag.
Tänkte hoppa på en kur bestående av Testo Enan 250mg/ml från DP tillsammans med proviron (vem vill ha vattenmelon-effekten) och nolva som PCT.

Bakgrund: Började träna på gym vid 15 års ålder, vid sidan av andra mer konditionskrävande sporter. Gick upp till 75kg och föll sedan ner till lite över 60kg pga ett längre bruk av centralstimulantia. Jobbade efter det upp mig till 72kg igen.
Har kurat en gång tidigare, det var två år sedan, jag är nu en bra bit in på 19år. Vad jag kommer ihåg är att jag körde en mer eller mindre oplanerad kur på Tbollar utan någon PCT överhuvudtaget (därmed en helt idiotisk kur). Det blev 100mg Tboll/dag i lite mindre än 2 månader, gick under den tiden från 75 till 84kg odeffad.
efter den kuren blev jag fullt upptagen av studier och det blev utgång/grabbkväll tre kvällar i veckan. Hade inte heller tid eller ork att hålla en ordentlig kost, därav en förlust av i princip hela den idiotiska kuren. Har för övrigt inga somhelst hälsoproblem och har aldrig haft gynokänningar.

Idag är jag hyfsat deffad, ligger på en morgonvikt på 70kg+-0,5kg
19 år och 180cm lång.

Här är dagens stats (låg på betydligt mer på slutet av den förra kuren):
Marklyft: 120x6 reps
Bänk: 75x6 reps
Knäböj: 100x6 reps
Bicepscurls (hantlar): 20x6 (per arm)

Observera att när jag slutade med förra kuren låg bänken på ca 90 i bänken och de andra statsen kommer jag inte ihåg. Detta är vad jag tränar med under ett medeltungt pass och inga maxlyft, är inte ett fan av att se hur mycket jag kan lyfta en gång.

Målet med kuren är att bygga så mycket som möjligt utan bristningar eller överdriven bulk så att massor behöver deffas bort. Skall ansöka om militär utbildning i vår och kommer få göra fys testerna närmare sommaren, vill behålla så mycket som möjligt och till efter PCT och den tänkta deffen ha en fin men inte för stor (uppseendeväckande) kropp.

Tänkt upplägg:
v1-2. 500mg/2ml Testo Enan e5d (alltså dubbla dosen de två första sticken)
v2-15. 250mg Testo Enan e5d
v16. inget
v17. inget
v18 dag1. 120mg nolva
v18 dag2. 80mg nolva
v18 dag3. 60mg nolva
v18 dag4. 40mg nolva
v18 dag5-v? 20mg nolva (tills det känns OK igen)

Kommer förmodligen att köra 25-50mg proviron under hela kuren, har inte bestämt mig för vilken mängd än. Har tänkt att starta under februari 2011. Börjar träna på allvar igen nästa vecka med ordentlig kost kre-alkalyn EAA och protein för att hinna komma igång lite innan. Självklart är alla tillskott med även under kuren.

Synpunkter på upplägget? Har jag missat att skriva något? Mer/mindre? Vad säger ni om HCG?

Bespara mig moralkakor, och tack på förhand.
__________________
Senast redigerad av Marklyftet 2010-12-15 kl. 18:23.
Citera
2010-12-15, 18:40
  #2
Medlem
Kura inte.

För att:

1. Du kan uppenbarligen inte prioritera din träning före att festa
2. Du väger 70kg på 180cm "hyffsat deffad", nuff said.
3. 100mg tboll per dag (?)
4. Du vill inte riskera bristningar
5. Du vill inte bli uppseendeväckande stor

Ser du AAS som något du kan ta för att hålla dig i form några månader för att sedan skita i att träna och sedan hoppa på tåget igen för att få en "slank och fin kropp"?

Tänk om.
__________________
Senast redigerad av B.B.T.L 2010-12-15 kl. 18:47.
Citera
2010-12-15, 18:43
  #3
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Fråga: Hur kunde du tappa 15 kilo i bänken efter förra kuren?

Om du läser noga står det att han började supa och skita i kosten.
Citera
2010-12-15, 18:46
  #4
Medlem
.
Citera
2010-12-15, 18:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahlberg999
Om du läser noga står det att han började supa och skita i kosten.

Wahlberg har förstått det helt rätt. supa och det ordentligt. Ingen av er skrev några andra synpunkter, tar det som att det ser okej ut.
Citera
2010-12-15, 18:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Kura inte.

För att:

1. Du kan uppenbarligen inte prioritera din träning före att festa
2. Du väger 70kg på 180cm "hyffsat deffad", nuff said.
3. 100mg tboll per dag (?)
4. Du vill inte riskera bristningar
5. Du vill inte bli uppseendeväckande stor

Ser du AAS som något du kan ta för att hålla dig i form några månader för att sedan skita i att träna och sedan hoppa på tåget igen för att få en "slank och fin kropp"?

Tänk om.

Varför skulle jag prioritera träningen före fest om det är umgås med mina vänner på deras hemmaplan jag vill under den tiden i mitt liv?
tvåan var irrelevant.
Vad förstår du inte? Oral Turinabol 10mgx10/dag, idiotiskt JAG VET.
Tar tillbaka det om bristningarna, men för mycket bristningar som inte läker är bara onödigt.
Uppseendeväckande som i absolut onaturligt och fult.

Nej det är inte så jag ser på AAS, ungdomens hardcore festande är förbi och jag har inga planer på att sabba resultatet av kuren med sådana utsvävningar. Snarare en ordentlig push till ett resultat som jag tänker kämpa för att bibehålla i så stor utsträckning som det är möjligt.
Citera
2010-12-15, 18:57
  #7
Medlem
wasTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marklyftet
Varför skulle jag prioritera träningen före fest om det är umgås med mina vänner på deras hemmaplan jag vill under den tiden i mitt liv?
tvåan var irrelevant.
Vad förstår du inte? Oral Turinabol 10mgx10/dag, idiotiskt JAG VET.
Tar tillbaka det om bristningarna, men för mycket bristningar som inte läker är bara onödigt.
Uppseendeväckande som i absolut onaturligt och fult.

Nej det är inte så jag ser på AAS, ungdomens hardcore festande är förbi och jag har inga planer på att sabba resultatet av kuren med sådana utsvävningar. Snarare en ordentlig push till ett resultat som jag tänker kämpa för att bibehålla i så stor utsträckning som det är möjligt.
Kur upplägg ser bra ut så länge du sköter kosten ordentligt så får du resultat, så länge du slarvar och ger upp händer det inget.
Citera
2010-12-15, 19:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marklyftet
Varför skulle jag prioritera träningen före fest om det är umgås med mina vänner på deras hemmaplan jag vill under den tiden i mitt liv?
tvåan var irrelevant.
Vad förstår du inte? Oral Turinabol 10mgx10/dag, idiotiskt JAG VET.
Tar tillbaka det om bristningarna, men för mycket bristningar som inte läker är bara onödigt.
Uppseendeväckande som i absolut onaturligt och fult.

Nej det är inte så jag ser på AAS, ungdomens hardcore festande är förbi och jag har inga planer på att sabba resultatet av kuren med sådana utsvävningar. Snarare en ordentlig push till ett resultat som jag tänker kämpa för att bibehålla i så stor utsträckning som det är möjligt.

För att du vill köra med AAS, att festa 2-3 gånger i veckan är som att slänga resultaten i havet. Du får inte bättre än att träna rent på det viset (nästan sanning).

Bristningar läker aldrig, har man tur bleknar dem men man ser alltid dem.

Uppseendeväckande-svaret försvinner under samma kategori som svaren ovan.

Säg som det är; Du vill kunna träna lite "hårt" på gymmet, käka pizza och kebabtallrik, kröka 2-3 dagar i veckan och ändå bara "biffig".

Korkat.
Citera
2010-12-15, 19:09
  #9
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marklyftet
Gott folk, skulle vilja ha lite synpunkter på upplägget av min kur som jag tänkt på ett litet tag.
Tänkte hoppa på en kur bestående av Testo Enan 250mg/ml från DP tillsammans med proviron (vem vill ha vattenmelon-effekten) och nolva som PCT.

Bakgrund: Började träna på gym vid 15 års ålder, vid sidan av andra mer konditionskrävande sporter. Gick upp till 75kg och föll sedan ner till lite över 60kg pga ett längre bruk av centralstimulantia. Jobbade efter det upp mig till 72kg igen.
Har kurat en gång tidigare, det var två år sedan, jag är nu en bra bit in på 19år. Vad jag kommer ihåg är att jag körde en mer eller mindre oplanerad kur på Tbollar utan någon PCT överhuvudtaget (därmed en helt idiotisk kur). Det blev 100mg Tboll/dag i lite mindre än 2 månader, gick under den tiden från 75 till 84kg odeffad.
efter den kuren blev jag fullt upptagen av studier och det blev utgång/grabbkväll tre kvällar i veckan. Hade inte heller tid eller ork att hålla en ordentlig kost, därav en förlust av i princip hela den idiotiska kuren. Har för övrigt inga somhelst hälsoproblem och har aldrig haft gynokänningar.

Idag är jag hyfsat deffad, ligger på en morgonvikt på 70kg+-0,5kg
19 år och 180cm lång.

Här är dagens stats (låg på betydligt mer på slutet av den förra kuren):
Marklyft: 120x6 reps
Bänk: 75x6 reps
Knäböj: 100x6 reps
Bicepscurls (hantlar): 20x6 (per arm)

Observera att när jag slutade med förra kuren låg bänken på ca 90 i bänken och de andra statsen kommer jag inte ihåg. Detta är vad jag tränar med under ett medeltungt pass och inga maxlyft, är inte ett fan av att se hur mycket jag kan lyfta en gång.

Målet med kuren är att bygga så mycket som möjligt utan bristningar eller överdriven bulk så att massor behöver deffas bort. Skall ansöka om militär utbildning i vår och kommer få göra fys testerna närmare sommaren, vill behålla så mycket som möjligt och till efter PCT och den tänkta deffen ha en fin men inte för stor (uppseendeväckande) kropp.

Tänkt upplägg:
v1-2. 500mg/2ml Testo Enan e5d (alltså dubbla dosen de två första sticken)
v2-15. 250mg Testo Enan e5d
v16. inget
v17. inget
v18 dag1. 120mg nolva
v18 dag2. 80mg nolva
v18 dag3. 60mg nolva
v18 dag4. 40mg nolva
v18 dag5-v? 20mg nolva (tills det känns OK igen)

Kommer förmodligen att köra 25-50mg proviron under hela kuren, har inte bestämt mig för vilken mängd än. Har tänkt att starta under februari 2011. Börjar träna på allvar igen nästa vecka med ordentlig kost kre-alkalyn EAA och protein för att hinna komma igång lite innan. Självklart är alla tillskott med även under kuren.

Synpunkter på upplägget? Har jag missat att skriva något? Mer/mindre? Vad säger ni om HCG?

Bespara mig moralkakor, och tack på förhand.

ROFLMAO Jo du kommer nog bli jättestor och alla kommer bli jätterädda, du kommer dra till jättemycket uppmärksamhet när du gått från 70 kg till hela 80 kg eller nåt
Citera
2010-12-15, 19:09
  #10
Medlem
5-Ds avatar
Upplägg ser bra ut
Funderar på samma kur på samma kur vid samma tidpunkt
hör av dig om kuren blir av och du vill ha en "kur partner"
Citera
2010-12-15, 19:42
  #11
Medlem
B.B.T.L du är helt ute och cyklar. Jag sa vad jag har gjort inte vad jag tänker göra. Ta dina förutfattade meningar och fördomar, stoppa dem i en säck och och släng den. Du har inte här att göra pessimist.

till liger: Jo i vänskapskretsen och bland familjemedlemmar som man träffar varje dag märks det. Men det är sant är man så seriös med sin träning så är det inte lika uppenbart. Skrev så för att jag inte har erfarenhet av hur mycket man växer på just en sådan här kur.

5-D du har pm.
Citera
2010-12-15, 20:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marklyftet
Gott folk, skulle vilja ha lite synpunkter på upplägget av min kur som jag tänkt på ett litet tag.
Tänkte hoppa på en kur bestående av Testo Enan 250mg/ml från DP tillsammans med proviron (vem vill ha vattenmelon-effekten) och nolva som PCT.

Bakgrund: Började träna på gym vid 15 års ålder, vid sidan av andra mer konditionskrävande sporter. Gick upp till 75kg och föll sedan ner till lite över 60kg pga ett längre bruk av centralstimulantia. Jobbade efter det upp mig till 72kg igen.
Har kurat en gång tidigare, det var två år sedan, jag är nu en bra bit in på 19år. Vad jag kommer ihåg är att jag körde en mer eller mindre oplanerad kur på Tbollar utan någon PCT överhuvudtaget (därmed en helt idiotisk kur). Det blev 100mg Tboll/dag i lite mindre än 2 månader, gick under den tiden från 75 till 84kg odeffad.
efter den kuren blev jag fullt upptagen av studier och det blev utgång/grabbkväll tre kvällar i veckan. Hade inte heller tid eller ork att hålla en ordentlig kost, därav en förlust av i princip hela den idiotiska kuren. Har för övrigt inga somhelst hälsoproblem och har aldrig haft gynokänningar.

Idag är jag hyfsat deffad, ligger på en morgonvikt på 70kg+-0,5kg
19 år och 180cm lång.

Här är dagens stats (låg på betydligt mer på slutet av den förra kuren):
Marklyft: 120x6 reps
Bänk: 75x6 reps
Knäböj: 100x6 reps
Bicepscurls (hantlar): 20x6 (per arm)

Observera att när jag slutade med förra kuren låg bänken på ca 90 i bänken och de andra statsen kommer jag inte ihåg. Detta är vad jag tränar med under ett medeltungt pass och inga maxlyft, är inte ett fan av att se hur mycket jag kan lyfta en gång.

Målet med kuren är att bygga så mycket som möjligt utan bristningar eller överdriven bulk så att massor behöver deffas bort. Skall ansöka om militär utbildning i vår och kommer få göra fys testerna närmare sommaren, vill behålla så mycket som möjligt och till efter PCT och den tänkta deffen ha en fin men inte för stor (uppseendeväckande) kropp.

Tänkt upplägg:
v1-2. 500mg/2ml Testo Enan e5d (alltså dubbla dosen de två första sticken)
v2-15. 250mg Testo Enan e5d
v16. inget
v17. inget
v18 dag1. 120mg nolva
v18 dag2. 80mg nolva
v18 dag3. 60mg nolva
v18 dag4. 40mg nolva
v18 dag5-v? 20mg nolva (tills det känns OK igen)

Kommer förmodligen att köra 25-50mg proviron under hela kuren, har inte bestämt mig för vilken mängd än. Har tänkt att starta under februari 2011. Börjar träna på allvar igen nästa vecka med ordentlig kost kre-alkalyn EAA och protein för att hinna komma igång lite innan. Självklart är alla tillskott med även under kuren.

Synpunkter på upplägget? Har jag missat att skriva något? Mer/mindre? Vad säger ni om HCG?

Bespara mig moralkakor, och tack på förhand.


Du borde träna rent längre minst 2år och sen se om du fortfarande är lika träningsintresserad isf kan du börja då. Sen bristningar kan du aldrig veta dem bara kommer när dem känner för det så är det alla växer olika mycket...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback