• 1
  • 2
2010-12-12, 17:12
Medlem
BuzzBeers avatar
Ovanligt tyst om det hr. Har inte hittat ngon trd. Ngon som vet mer?

En ung kvinna har ftt skum frn en brandslckare insprutat i sin mun p en nattklubb i Stockholm. Kvinnan frdes i ambulans till sjukhus.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4235282
Citera
2010-12-12, 17:22
Medlem
danneohs avatar
Fan vad sjukt! Men med s mnga vittnen mste ngon sitta p info?

Citat:
Ett hundratal mnniskor blev vittnen till misshandeln vid halv tretiden natten till sndagen och polisen har ett detaljerat signalement p en misstnkt "lng, smal person med rakat huvud".

Mycket detaljerat signalement polisen
Citera
2010-12-12, 17:27
Medlem
Knns vl inte som en grej som har s stort nyhetsvrde. Det var vl inte s att hon dog precis, och att hon fick ka ambulans r inte s konstigt. Mr en tjej lite dligt p krogen s ringer hennes tio vninnor 112 och sger att hon hller p att d och garanterat blivit drogad. Svalde hon inga mngder s tog hon skert ingen strre skada.
Citera
2010-12-12, 17:30
Medlem
Vi-negers avatar
Bukkake gone wild?
Citera
2010-12-12, 18:22
Medlem
Eliza CTs avatar
Det r hgt tryck p skum i en brandslckare. Risken att hon skulle f ner i magen r vl inte vrst utan att det skulle trycktas ner i lungorna.
Hoppas det skyldige ker fast, i mitt tycker fr mordfrsk.
Mvh
Citera
2010-12-12, 20:36
Medlem
Paijters avatar
Skumslckare brukar innehlla AFFF. Fluortensider r inte s himla nyttigt att f i sig och lagras i kroppen.
Idag r dock frsta gngen jag sett att det finns en miljskumbrandslckare, men s klarar den inte vtskebrnder heller. Fga troligt att det var en sn.
Citera
2010-12-12, 21:36
Medlem
Antar att dom syftar p den som var p Nu! i sthlm. Runt halv tre s var pltsligt hela stllet fullt med pulver och det var svrt att andas och alla klder fick ett tjockt lager p sig, s kanske utlste skumslckaren ngon strre variant av pulverslckare d lokalen mycket snabbt blev helt pulverfylld.

Hoppas dom fr fast GM, inte minst fr tjejens skull utan ocks fr att alla blev helt drnkta av slckaren.
Citera
2010-12-12, 23:15
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykel-Ingemar
Knns vl inte som en grej som har s stort nyhetsvrde. Det var vl inte s att hon dog precis, och att hon fick ka ambulans r inte s konstigt. Mr en tjej lite dligt p krogen s ringer hennes tio vninnor 112 och sger att hon hller p att d och garanterat blivit drogad. Svalde hon inga mngder s tog hon skert ingen strre skada.

Har du sprutat med en brandslckare nn gng? antagligen inte, isfall skulle du veta att det r snt tryck att man skulle kunna frstra lungorna eller f akuta andningsbesvr.

Hoppas drrvakten fick tag p aset och mosade han.
Citera
2010-12-12, 23:51
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza CT
Det r hgt tryck p skum i en brandslckare. Risken att hon skulle f ner i magen r vl inte vrst utan att det skulle trycktas ner i lungorna.
Hoppas det skyldige ker fast, i mitt tycker fr mordfrsk.
Mvh

Hller med, minst minst minst, grov misshandel skulle jag nog sga!
Det r fan inte normalt att gra s mot en mnniska ju!
Citera
2010-12-13, 00:28
Medlem
Jordskreds avatar
Klassisk krogincident, ngon tar en shot brinnande sambuca, det sprar ur, och s str ngon stackars kille dr och trycker en brandslckare i svalget p en chockad tjej. Tycker det var ett lovvrt initiativ av killen faktiskt
Citera
2010-12-13, 00:31
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Har du sprutat med en brandslckare nn gng? antagligen inte, isfall skulle du veta att det r snt tryck att man skulle kunna frstra lungorna eller f akuta andningsbesvr.

Hoppas drrvakten fick tag p aset och mosade han.
Ja, det r drfr han r efterskt av polisen.
Citera
2010-12-13, 03:10
Medlem
Jag var ocks dr, det var riktigt obehagligt med tanke p bomberna tidigare samma kvll. Dessutom var det i princip omjligt att andas, jag sjlv hade riktigt irriterade luftvgar, brjar frst nu bli bttre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in