• 1
  • 2
2010-12-13, 05:30
Medlem
Dr.hankeys avatar
lng, smal person med rakat huvud

Nn mer n jag som direkt ser en Somalie al a HM-reklamen som sitter i alla busskurer.

Lter som om dom frsker f folk att tro att det r ngon hgerextrem som gjort sig skyldig till grov misshandel, vilket det mycket mjligt kan vara men jag fr en magknsla om att det inte riktigt r s.
Citera
2010-12-13, 11:42
Medlem
Resolutios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
vad har detta med saken att gra ?

Sry, jag var i en annan sinnesstllning igr o tyckte p ngt stt det skulle tillfra humor.

OnT:
Ja beskrivning r faktiskt inte den bsta. Hudfrg saknas, man behver ju inte vara rasist bara fr att man tillfr en viss frg i beskrivningen p den misstnkte. Det frsta en mnniska lgger mrke till r ju hudfrgen, sen knet o sen resten. Gr liksom inte o missa, ven i en mrk nattklubb.
Men jag kanske missat ngt.

Var hnde det ngonstans?
Citera
2010-12-13, 15:42
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Mycket detaljerat signalement polisen
Polisen har ett detaljerat signalement p denna man. Man har valt att bara ge ut informationen att det r en smal man.
Citera
2010-12-13, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzBeer
Ovanligt tyst om det hr. Har inte hittat ngon trd. Ngon som vet mer?

En ung kvinna har ftt skum frn en brandslckare insprutat i sin mun p en nattklubb i Stockholm. Kvinnan frdes i ambulans till sjukhus.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4235282

Snacka om genusperspektiv, hr kan killen skryta om att utan medgivande ha sprutat i munnen p en tjej, mitt bland folk och utan att kunna tas fr sexbrott
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in