Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-11, 00:08
  #1
Medlem
Tjenare sitter med funderingar på att dra en riktigt ljuv hämnd mot mitt ex.

Det hela började med att nu (ett par veckor efter att vi gjorde slut) så smsar fittan mig och vill att vi ska prata och att hon inte vill ta det på telefon. Jag säger naturligt vis nej palla åka till henne. Men efter ett tags gnällande ger jag med mig (min dumme fan) och åker dit för att träffa henne.

När jag väll är där så skriver jag ett sms att jag är framme och hon skriver att jag ska vänta i bilen så kommer hon ner med en kille Jag tänker "Jaha vad är det här för skit nu då" hon kommer gående mot bilen som står parkerad ca 10 meter från huset där hon bor. 5 meter ca från min bil stannar paret och mitt ex kollar på mig och hånflinar och vänder och går åt ett annat håll jag sliter upp bil dörren och ropar "Vad var det du ville prata om ?" hon svarar inte så jag skriker ist samma sak, då börjar hon och killen gap skratta åt mig jag smäller igen dörren och drar där ifrån med fullt bredställ på Volvon Norrland style.

Kommer hem och hatet och ilskan tränger sig på ännu mer, sitter här nu och vill inget annat än att göra en fet hämnd så att hon får lida riktigt fint så jag kan stå och skratt åt henne.

Vill dock inte göra något fysiskt utan en riktigt fin psykisk attack som svider ordentligt på henne.

Så hjälp mig med att komma på något som kommer få henne att lida riktigt ordentligt, eller borde jag kanske bara ge fan i det ?

Ursäkta felstavningar och att jag kanske placerat det i fel del av forumet.
Citera
2010-12-11, 00:11
  #2
Avstängd
Doneforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addson
Tjenare sitter med funderingar på att dra en riktigt ljuv hämnd mot mitt ex.

Det hela började med att nu (ett par veckor efter att vi gjorde slut) så smsar fittan mig och vill att vi ska prata och att hon inte vill ta det på telefon. Jag säger naturligt vis nej palla åka till henne. Men efter ett tags gnällande ger jag med mig (min dumme fan) och åker dit för att träffa henne.

När jag väll är där så skriver jag ett sms att jag är framme och hon skriver att jag ska vänta i bilen så kommer hon ner med en kille Jag tänker "Jaha vad är det här för skit nu då" hon kommer gående mot bilen som står parkerad ca 10 meter från huset där hon bor. 5 meter ca från min bil stannar paret och mitt ex kollar på mig och hånflinar och vänder och går åt ett annat håll jag sliter upp bil dörren och ropar "Vad var det du ville prata om ?" hon svarar inte så jag skriker ist samma sak, då börjar hon och killen gap skratta åt mig jag smäller igen dörren och drar där ifrån med fullt bredställ på Volvon Norrland style.

Kommer hem och hatet och ilskan tränger sig på ännu mer, sitter här nu och vill inget annat än att göra en fet hämnd så att hon får lida riktigt fint så jag kan stå och skratt åt henne.

Vill dock inte göra något fysiskt utan en riktigt fin psykisk attack som svider ordentligt på henne.

Så hjälp mig med att komma på något som kommer få henne att lida riktigt ordentligt, eller borde jag kanske bara ge fan i det ?

Ursäkta felstavningar och att jag kanske placerat det i fel del av forumet.

Straffknullning.
Citera
2010-12-11, 00:13
  #3
Medlem
listigts avatar
Ring upp någon av hennes släktingar (mamma, syskon t.ex.) om några veckor och säg något i stil med "Jag börjar bli orolig för namn, innan vi gjorde slut sa hon att hon hade börjat missbrukat amfetamin blabla" eller något annat skit som hon kommer få en jävla massa skit för.

Eller så tar du reda på vem snubben är och ringer och säger till honom att hon sög av dig för hon ville bli ihop med dig igen, eller liknande. Bara fantasin sätter gränser.
Citera
2010-12-11, 00:16
  #4
Medlem
dekanmis avatar
Att hon känner behov av att göra sådär betyder antingen att hon vet att du inte kommit över henne, eller så har hon inte kommit över dig.

Hur som helst: Att hämnas med samma omogna stil drar bara ner dig. Visa att du är en större människa och skiter i henne. Gå vidare. Det kommer ta hårdast vilket fall som helst. Ger du henne mer uppmärksamhet kommer hon bara tänka "Jahapp, han har inte kommit över mig än ", och det kommer hon bara må gott av.
Citera
2010-12-11, 00:27
  #5
Medlem
Jag hörde på ett radio program, så prata dom just om hämnd på sitt ex. Så var det någon sida på nätet som man kunde beställa hem löss som man sen planterade hos sin fiende, fanns olika sorters, dom dyraste kunde man ens inte ta bort med lössmedel^^
Citera
2010-12-11, 00:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doneforlife
Straffknullning.

Någon straffknullning blir det inte tal om då hon är så störd att hon säker skulle ta det som en positiv sak
Citera
2010-12-11, 00:29
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doneforlife
Straffknullning.

+1.

Helt uppenbart att hon inte har kommit över dig. Ring henne, knulla henne, stick därifrån, svara aldrig mer på något sms/samtal.
Citera
2010-12-11, 00:48
  #8
Medlem
22z27s avatar
Säger som dekanmi sjunk inte till hennes nivå, vad är hon, 12?

Hon har bara lyckats än mer om du visar att du bryr dig.
Citera
2010-12-11, 00:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22z27
Säger som dekanmi sjunk inte till hennes nivå, vad är hon, 12?

Hon har bara lyckats än mer om du visar att du bryr dig.

Jo det är väll det som är vettigast men jag vill ju göra något som förstör för henne. är så jävla arg just nu har funderat på att dra ner till Afrika och skaffa AIDS och sen våldta henne så hon också får det.
Vist jag kommer ju dö på kuppen men kommer iallafall dö lycklig
Citera
2010-12-11, 01:05
  #10
Medlem
Failguards avatar
Eftersom ni har varit tillsammans så måste du väl nakenbilder eller iaf. veta något riktigt pinsamt/hemligt? Om du har det så sprid ut det till alla hon minst av allt vill ska veta det
Citera
2010-12-11, 01:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failguard
Eftersom ni har varit tillsammans så måste du väl nakenbilder eller iaf. veta något riktigt pinsamt/hemligt? Om du har det så sprid ut det till alla hon minst av allt vill ska veta det

Kan det vara en bra ide att dra upp en bild på henne på typ Happypancake och ge hennes nummer till massa knullglada killar så hon blir sms bombad ? då måste hon ju byta nummer tillslut och det blir väll en massa problem för henne hoppas jag på
Citera
2010-12-11, 01:27
  #12
Medlem
Om hon ska strö salt i såren anser jag att hämnd är rätt! Hur du ska hämnas ska vara sofistikerat, planerat och du ska inte framstå i dålig dager.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback