2004-07-21, 23:50
Bannlyst
Självklart

Självklart så är det snyggt med tatueringar på tjejer
Speciellt när dom har i svanken
Citera
2004-07-21, 23:56
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
nån slags tribal/valfritt mönster i svanken är otroligt fint

På bröstet är inte fint, då ser dom ut som nåt slags crackluder, dessutom förstör det helhetsintrycket av brösten

*ASG* Du måste sett min kompis sk enhörning som hon har på bröstet, den kan nog avtända vem som helst - vare sig den normalt sett tycker om tatueringar... Hon gick upp (massa) i vikt och den har numera över en decimeter för långt horn + huvud eftersom hennes bröst så gott som hänger nere vid knäna...

Själv har jag alltid velat ha en liten pingvin i nacken - men är alldeles för rädd för nålar och sprutor för att ta steget...
Citera
2004-07-22, 00:15
Medlem
Cudas avatar
Om tattueringen är proffsigt gjord är det jvlgt sexigt tycker jag!
Citera
2004-07-22, 14:53
Medlem
knakelibangs avatar
Tatueringar på tjejer är oftare fula än tatueringar på killar..

Men jag blir ofta kåt på tjejer med snygga tatueringar..
Citera
2004-07-22, 16:11
Medlem
sixxs avatar
På snygga tjejer är det snyggt med tatueringar, gärna mycket färg. Tribals går bort (speciellt i svanken). En ful tjej blir i regel ännu fulare om hon tatuerar sig.
Citera
2004-07-22, 16:43
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Tycker ni det är sexigt eller avtändande med tatueringar på tjejer?

Det beror ju förstås på vad det är för tatuering(ar), men själv tycker jag det är fult och avtändande för det mesta. Särskilt fult är det när den hunnit blekna.

Oye Nacho, he oido rumores de que Jose Maria Aznar tiene un tatuaje en el culo de Tío Paco, será verdad eso?

Mala suerte en las elecciones...
Citera
2004-07-22, 21:56
Medlem
Bergman-Wasas avatar
+o( Inga tatueringar är ok, såvida det inte är ett litet hjärta på ena skinkan eller något liknande.
Citera
2004-07-23, 20:04
Medlem
Tycker för det mesta att det är fult & ser "dräggigt" ut, möjligtvis nån liten grej absolut inte på armar osv. Riktigt vidrigt är sk svanktribaler mitt tips är att det snart kommer att ses som det mest patetiska man kan ha...

I klass med "snötvättade jeans", tyvärr så är dom ju inte lika lätta att göra sej av med.
Citera
2004-07-24, 15:01
Medlem
http://www.modern-savage.com/tattoos...panese_002.jpg

Här har ni ngt att gnälla över.........

Annars tycker jag att rätt tatuering på rätt ställe och rätt kropp e som ett vackert smycke....
Och låt din tatuerare ha ett ord me i leken, hur säker du än är på att du väljer rätt så vet han ändå bättre än du hur det färdiga resultatet ser ut...
Citera
2004-07-26, 09:24
Medlem
Nemesis1s avatar
Snygg tjej + snygg tatuering = jättesnygg tjej! Svanken och ljumsken är snyggt, men frågan är om inte armarna eller helryggstatueringar är ännu snyggare...
Citera
2004-07-26, 09:31
Medlem
Jag tycker det är förskönande på vissa och nedslagande på vissa, här har vi ett exempel på förskönande i mitt tycke:
-> tatuering <-
Citera
2004-07-26, 12:14
Medlem
TuXIs avatar
Jag tycker det är snyggt när en tjej har någon form av tatuering på svanken...! Men annars vet jag inte riktigt, om dom har lite överallt är la inte så upphetsande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in