2004-07-20, 20:05
Medlem
rebbans avatar
Kan vara fruktansvärt sexigt/snyggt/vackert beroende på vad det är för tjej och för motiv.
Tycker dock inte om vanliga "tjej" tatueringar samt så tycker jag att tjejen ska kulla ha på sig en balklänning utan att den syns.

/rebban
Citera
2004-07-20, 20:12
Medlem
farbror einars avatar
Tjejer med gaddningar är oerhört sexigt och vackert.
Citera
2004-07-20, 22:06
Medlem
skrikande_griss avatar
I största allmänhet rätt fult, men framför allt trist. Det känns som alla har samma slags motiv. Om en tjej kom med en tatuering som bara bestod av en textrad som sa något snitsigt i stil med "Jag hatar dansband" hade iaf jag tyckt det var rätt ballt. Fram med fler personliga tatueringar!
Citera
2004-07-20, 22:58
Medlem
random_heros avatar
Ju fler desto bättre! I synnerhet när de har kompletta sleeves...
Citera
2004-07-20, 22:59
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Tycker ni det är sexigt eller avtändande med tatueringar på tjejer?

Det beror ju förstås på vad det är för tatuering(ar), men själv tycker jag det är fult och avtändande för det mesta. Särskilt fult är det när den hunnit blekna.

En tatuering är bara snygg så länge den sitter på en badassmotherfucker. I alla andra fall så ser det bara patetiskt ut.

Att ha "jag hatar dansband" tatuerat skulle nog imponera på mig dock.
Citera
2004-07-21, 06:58
Medlem
pickopungs avatar
Jordgubbar, delfiner, humlor, små kinsesiska tecken osv tycker jag ser fånigt ut. På rätt tjej kan en svank-tatto se snygg ut (förutsätter att tatton i sig är snygg)

Det är väl så att rätt tatto på rätt tjej ser bra ut, det ska ju så att säga spegla personligheten.

Avtändande är tattos strax ovaför musen, och i ljumsken. Har inte fattat varför det bör sitta en tatto där Möjligen kan det se sexit ut på en ung söt vältränad kvinna, men efter ett par ungar och när hon kommer upp i 40-års åldern så.........

//Pickopung
Citera
2004-07-21, 07:15
Medlem
ricksons avatar
Gaddade brudar rockar, så länge de inte är utsmyckade med äckliga mainstreamtribaler *örk*
Citera
2004-07-21, 07:33
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Det finns inget fulare och mer avtändande än tatueringar (kanske öronringar på män). Tänker bara på åldrande svettiga rockgubbar och lantisar när jag ser sånt.
Håller med. Hur snygg är tatueringen på en åldrande kropp, bör övervägas före ev ingrepp?

Betr 'öronringar' på män (m m attiraljer); även här ett totalt avstånd. Att se en människokropp förvandlad till ett mindre, vandrande skrotupplag är en styggelse, oavsett vilket kön bäraren innehar. Fler än en sådan har missat chansen till jobb t ex, skulle inte fundera på att ta in en sådan, oakttat övriga meriter. Beklagansvärd utveckling, stamnegrer och pygméer i Afrika och Nya Guinea kunde förr beskådas med diverse skräp i plytet, groteska ringar, tillslipade benflisor mm. Denna primitiva sed fortplantad till civiliserade männsikor i upplysta länder, bah.. :mad:

Det har väl inte gått så här långt...ännu? - http://www.game-revolution.com/games...hing_rings.jpg

Vaeder-Tone har annars rätt förutsättningar...
Citera
2004-07-21, 07:48
Medlem
Sun Rulers avatar
En snygg tatuering på ett bra ställe är sexigt. De bör dock inte vara alltför stora och dominerande.
Citera
2004-07-21, 07:50
Bannlyst
Tycker tatueringar får folk att se billiga ut...
Citera
2004-07-21, 08:55
Medlem
MisterGGs avatar
Det absolut porrigaste är en fin liten tattoo på skinkan
eller där den inte syns i vanliga fall

Jag tycker det är schysst att få en liten "suprise" när man gjort sig förtjänt av ett "ragg" .

Stora ryggtavlor tycker jag går fetbort på tjejer..
Citera
2004-07-21, 10:31
Medlem
Crashs avatar
Tycker de är vackrare utan. Det är dock ej avtändande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in