2008-04-07, 23:44
Medlem
Jag älskar tatueringar på tjejer, däremot så kan jag vara utan svanktatueringar o överarmstatueringar på er. Underarm är fett najs, och precis som någon sa så kan det vara sjukt snyggt på sidan av kroppen.
Citera
2008-04-08, 07:08
Medlem
MisterToms avatar
Jag tycker mer att motivet spelar roll, inte placeringen. Men jag är ju tjej också, vi kan inte räknas.
Citera
2008-04-08, 08:37
Bannlyst
om den är stor nog och har bra passform kan du ju sätta den på sidan revbenen alltså underarmen när man har den nerfälld.

men om de är mindre så funkar ju skuldrorna/axel eller överarmarna
Citera
2008-04-08, 08:55
Medlem
yehaaaaas avatar
Det beror ju på storleken såklart. Tycker att samma regler gäller både för killar och tjejer, dvs små tatueringar på en stor tom yta ser väldigt dåligt ut.
Citera
2008-04-08, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTom
Jag tycker mer att motivet spelar roll, inte placeringen. Men jag är ju tjej också, vi kan inte räknas.

jo fast ett snyggt motiv kanske förstörs om det inte placeras på ett passande ställe?
Citera
2008-04-08, 14:14
Medlem
apropå storleken. den kommer kanske vara 1dm stor.
Citera
2008-04-08, 14:30
Medlem
Skullheads avatar
Låt bli armarna om du vill fortsätta vara feminim. Rygg, mage, ben, rumpa, bröst, ja var fan som helst förutom armarna
Citera
2008-04-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Låt bli armarna om du vill fortsätta vara feminim. Rygg, mage, ben, rumpa, bröst, ja var fan som helst förutom armarna

där sa du något!
Citera
2008-04-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melancholic
ja jag gör inte heller en tatuering för att visa alla, utan mer för mig själv. däremot tycker jag det är snyggt med tatuering på överarmen. men det kanske blir med ett annat motiv då.

Menade inte att ja trodde att du gjorde det för att visa alla. Har själv tänkt på överarmen, eller axeln, det är inte så vanligt att tjejer gör där och jag tycker det är väldigt snyggt. Så om du har nått du tror kommer att passa på överarmen, kör hårt!
Citera
2008-04-08, 15:24
Bannlyst
Citat:
där sa du något!
Jag som just tänkte rekomendera underarmarna, dem flesta av mina är placerade där och på brudar är det otroligt snyggt!
Citera
2008-04-08, 15:40
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
apropå storleken. den kommer kanske vara 1dm stor.

Då tycker jag definitivt att du ska göra den på någon av armarna. Gärna så att du senare kan bygga in den snyggt i en helarm eller liknande
Citera
2008-04-08, 15:42
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Då tycker jag definitivt att du ska göra den på någon av armarna. Gärna så att du senare kan bygga in den snyggt i en helarm eller liknande

För helvete kvinnor ska vara feminima, tatueringar på armarna är maskulint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in