• 1
  • 2
2004-07-20, 09:17
Medlem
Min fråga är , kan man på något sätt få ett kreditkort om man har betalningsanmärkningar? Hur går man isåfall tillväga?
Citera
2004-07-20, 11:31
Bannlyst
Ring och fråga en bank, meg jag skulle gissa på att du inte kommer få kredit beviljat.
Citera
2004-07-20, 11:40
Medlem
jrosens avatar
Känns mer som Ekonomi än Carding
Flyttas till Ekonomi..
Citera
2004-07-20, 12:28
Medlem
Banken är kört, jag tänkte om det är någon som vet nått annat sätt. Via utlandet eller så??
Citera
2004-07-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otrebor
Min fråga är , kan man på något sätt få ett kreditkort om man har betalningsanmärkningar? Hur går man isåfall tillväga?
SEB
Epassporte

Inte kredit, men betalkort iaf.
Citera
2004-07-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
SEB
Epassporte

Inte kredit, men betalkort iaf.
Tyvärr så har jag bränt mina broar hos SEB på grund av dumdristighet för flera år sedan. Har försökt öppna konto men fick blankt nej. Skulle behöva antingen ett betalkort eller ett kreditkort, men det verkar omöjligt när man har skulder och anmärkningar. Tacksam för all hjälp ni kan ge mig.
Citera
2004-07-20, 13:23
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Tyvärr så har jag bränt mina broar hos SEB på grund av dumdristighet för flera år sedan. Har försökt öppna konto men fick blankt nej. Skulle behöva antingen ett betalkort eller ett kreditkort, men det verkar omöjligt när man har skulder och anmärkningar. Tacksam för all hjälp ni kan ge mig.

Oj, skulder oxå? Först var det ju bara tal om betalningsanmärkning!

Om du reglerar din skuld hos SEB så skulle jag tro att du kan få ett betalkort, givetvis utan kredit då..
Citera
2004-07-20, 14:22
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Nej.
Citera
2004-07-20, 15:15
Medlem
SEB har klartgjort att där har jag gjort mitt, det klandrar jag inte dom för. Men jag vill lik förbannat ha ett kort av nått slag. Är detta omöjligt? Att betala av mina skulder är inget jag kan göra i en handvändning, men jag håller på för fullt.
Citera
2004-07-20, 15:33
Medlem
L0darens avatar
Citat:
SEB har klartgjort att där har jag gjort mitt, det klandrar jag inte dom för. Men jag vill lik förbannat ha ett kort av nått slag. Är detta omöjligt? Att betala av mina skulder är inget jag kan göra i en handvändning, men jag håller på för fullt.

det allra bästa är om du går direkt till banken och pratar med nån ansvarig
att ringa ger oftast 0, det säger bankerna själva t.o.m.
Citera
2004-07-20, 15:36
Medlem
andreas ns avatar
Ett vanligt betalkort görs det ju ingen kreditupplysning för. Vad har du för bank idag?
Citera
2004-07-20, 16:40
Medlem
Idag har jag handelsbanken. Gör dom alltså ingen upplysning på betalkort?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in