Jag drömmde bland annat att jag var involverad i många slagsmål med en brutal kämpe, stark men lite osmidig. Vi var typ raggare båda t
vå.. Buttade ned han och en kompis ned för en slutting en gång (tillsammans med min kompis).
Varje gång han blev avsvimmad så skulle vi avliva honom, men han blev så ledsen om vi skulle strypa honom, så det blev ofta att vi söv
de ned honom med tändargas. (fungerade aldrig, suprise!!).
Sedan blev det mer och mer aggresivt, helt plötsligt var han och jag klädd i rustningar beväpnade med svärd och han rusar emot mig med
an hans vapendragare är försvunnen sitter min och gör ingenting.
Han hade någon typ utav stridsgissel, med ett eller flera klot på, men även några svärd. Jag var beväpnad med ett svärd.
Vi rusade emot varandra och jag hoppar snett till vänster om honom och tar sikte på ett hål i hans rustning, och medan jag får ett uta
v hans klot på pungen så sticker jag mitt svärd in DJUPT i hans bröstkorg ifrån sidan.
Han ligger ned, och nu är vi typ vänner litegranna trotts allt groll. Jag förklarar för honom att han träffade mig i pungen och han sv
arar något liknande "ååå, vad har vi ställt till med". Han gråter även lite. Jag håller mig närma honom och tröstar honom och förklara
r att han även om han inte är världens smidigaste och smartaste överträffade han mig ändå vida vad det gäller styrka.
Han ligger i öppna spisen i Oljons (mitt fäderahem) och blir blekare, han drar sedan ut svärdet som mest har gojs på sig inte så mycke
t blod. Även något svart som skulle kunna påminna om fiskrom finns på det.
Hans dödskamp blir mer och mer förtvivlad, han blir illamående och kastar upp, jag talar om för honom att det är heeelt ok att kasta u
pp där, spyan rinner ned genom något galler. Jag fortsätter med att tala om för honom att man lätt blir illamående och spysjuk då man
förlorat mycket blod, när han sedan brister ut i storgråt kramar jag om honom och gråter även lite jag själv, tröstar honom med att ha
n minnsan inte ALLS är någon klumpig hjärndöd kluns.
Tror det var allt.

Håll tillgodo! Första drömmen jag någonsin försökt komma ihåg! Jättekul faktins.