2004-08-16, 16:04
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Eeeehh, med dusch avses den där runda saken med skjutdörrar i glas som står i hörnet på muggen. Eller hur menar du, har du gjort någon snuskig tolkning som jag missat

Nåja - jag hänvisar bara till:
http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=895108&postcount=1

Nuf said.
Citera
2004-08-16, 16:15
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nåja - jag hänvisar bara till:
http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=895108&postcount=1

Nuf said.

Jag befläckade mig inte i morse
Citera
2004-08-16, 20:47
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Jag spenderar för mycket tid på FB helt klart, men du såg ut som Hagge. Precis när jag vaknade hade jag en massa mystiska detaljer som dessvärre rann bort i morgonduschen.

Haha, jasså jag fick vara med där på ett hörn också?
Citera
2004-08-16, 21:40
Medlem
candygirls avatar
Jag är i Kroatien och sitter på en kulle. Överallt är det getingar, de sticker mig på fötterna och det gör ont. På kullen smyger även en massa kattungar omkring. De är pyttesmå och rivs med sina små klor.
Plötsligt ligger det en liten hundvalp bredvid mig, en tax. Hunden är jättesöt så jag ligger och klappar honom tills han somnar. Senare, när jycken har vaknat så börjar vi snacka. Jag är förvånad att han pratar svenska när vi är i Kroatien... Det visar sig att hans husse är från Finland och hussen är elak mot taxen. Jag erbjuder mig att ta över vårdnaden.

Senare ska jag anmäla något hos polisen i Kroatien. Det finns ett bås där man kan polisanmäla saker och bakom luckan sitter min f.d. pojkväns (som jag precis gjorde slut med) ex. Hon är astrevlig och skitsöt.
Citera
2004-08-16, 21:47
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbwhore
Själv drömde jag att Linda Skugge satt i TV och talade ut om att hon är FB-användaren linda skugge

Drömde att jag var i en livsmedelsbutik och köpte mat till en pojkvän. En massa saker som jag visste att han gillade och så ngt konstigt stift, med en vätska som han skulle smörja in sitt ollon med för att ta upp vitaminer bättre (??!), alltihop kostade över 600, vilket jag inte fick ihop, för det var inte särskilt mkt mat..jaja..
Citera
2004-08-19, 04:48
Medlem
det var ollonvätskan som var dyr.... Den finns på vissa välsorterade matbutiker
Citera
2004-08-19, 19:52
Medlem
cbwhores avatar
Jag ska till jobbet. Det är bråttom. Jag ska ha med "Flottvatten. Inte fiskvatten."
Citera
2004-08-20, 13:24
Medlem
candygirls avatar
Det ligger döda kaninungar överallt. De är uppsprättade i magen och det är flugor runt dem.
Citera
2004-08-20, 13:26
Medlem
apanOlas avatar
körde bil mellan göteborg och stockholm. Det var verkligt, men som ett bilspel där jag var tvungen att passera checkpoints för att få mer bensin.. fick köra som ett psyk, fick game-over vid avfarten mot mantorp och då fick jag börja om i göteborg utanför liseberg för jag hade glömt att savea.. :mad:
Citera
2004-08-20, 13:54
Medlem
Misslyckans avatar
jag och en gammal barndomskompis skulle ut och leta toppisar på våra cyklar
vi var nere vid hamnen vid nå gräsområde och där växte det
fast svamparna var mongo, stora och alldeles bleka, dessutom hade vi inget att ha dom i, så vi drog hem till han för att hämta påsar, och senare byta ställe

jag var arg på honom för att han vägrade ta med sig papperspåsar, han ville istället ta plastpåsar

så stog jag och väntade i hallen, i hans lägenhet och var sur över att han talade högt om det inför sin morsa

sen drog vi iväg till en annan gräsplätt mellan två motortrafikleder, och där fanns det svamp, men åsnan hade inte tagit med nå påsar alls utan han hade tagit sån där förpacknings-plast man förpackar elektronik i, jag var så arg
Citera
2004-08-26, 12:32
Medlem
Lutass avatar
Jag drömde bl.a. att jag och två kompisar va ute och tävlade i att åka kälke efter åsna. Ja låg sist men efter ett tag mötte jag de båda. De hade ramlat av och fastnat med foten i kälken. Min kälke blev till en kanot efter ett tag. När jag kom till en vändpunkt på banan kom en bil med ett lass kompisar som frågade om jag skulle åka med dem till någon fest senare, och jag sa att de skulle jag. Tror att de va någon skolavslutning.

Efter det skulle jag handla grejjer av World Trading (se flashback.se) men nu va det ingen webshop utan en affär man kunde gå in i. Han sålde bmx saker och hade de andra prylarna på övervåningen, men tror aldrig vi kom dit.

Sen va jag på skolavslutning och käkade gott. De hade även ett gäng datorer där som jag satte mig vid och spelade lite texas. Jag lyckades satsa hela lönen innan jag ens fick se de två första korten... :/ De gick åt helvete, jag kom underfund med vafan jag hade gjort, sedan vaknade jag och fick lugna ner mig lite innan jag förstod att de bara va en dröm.

Det sista stycket har garanterat med mitt ökande spelande att göra men förtillfället kör jag bara freerolls men de kanske va en sanndröm?
Citera
2004-08-26, 13:40
Medlem
Hönapönas avatar
Jag grälar med mamma för att hon inte lyssnat på mina vägbeskrivningar och kört fel. Vi hamnar vid en second handbutik och jag tittar på krukor och kopparsaker. Sedan är jag ihop med mitt ex igen och vi ser på bio, fast jag envisas med att sitta på en pall istället för i biostolen. Vi kramas mycket. Vaknar upp och blir lite nojjig för att jag ska ha sagt hans namn högt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in