Jag drömde bl.a. att jag och två kompisar va ute och tävlade i att åka kälke efter åsna. Ja låg sist men efter ett tag mötte jag de båda. De hade ramlat av och fastnat med foten i kälken. Min kälke blev till en kanot efter ett tag. När jag kom till en vändpunkt på banan kom en bil med ett lass kompisar som frågade om jag skulle åka med dem till någon fest senare, och jag sa att de skulle jag. Tror att de va någon skolavslutning.
Efter det skulle jag handla grejjer av World Trading (se flashback.se) men nu va det ingen webshop utan en affär man kunde gå in i. Han sålde bmx saker och hade de andra prylarna på övervåningen, men tror aldrig vi kom dit.
Sen va jag på skolavslutning och käkade gott. De hade även ett gäng datorer där som jag satte mig vid och spelade lite texas. Jag lyckades satsa hela lönen innan jag ens fick se de två första korten... :/ De gick åt helvete, jag kom underfund med vafan jag hade gjort, sedan vaknade jag och fick lugna ner mig lite innan jag förstod att de bara va en dröm.
Det sista stycket har garanterat med mitt ökande spelande att göra men förtillfället kör jag bara freerolls men de kanske va en sanndröm?