2005-11-07, 01:07
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-S
ajaj, vi får hoppas detta inte är sanndrömmar vi haft.
Hehe, ja det får vi verkligen.
Citera
2005-11-07, 08:55
Medlem
Jag gick aldrig och la mig i natt men en annan gång drömde jag att jag var medlem i Ace of Base. Om jag tog Ulf Ekbergs plats i bandet kom jag aldrig ihåg
Citera
2005-11-09, 08:56
Medlem
Slingshots avatar
Drömde som vanligt om mitt ex. Var ju ffs 2-3 år sedan vi var ihop.
Citera
2005-11-09, 09:27
Medlem
HMM. drömde som vanligt om att jag bygger en ubåt som drivs med atomkraft. (dock en liten ubåt som är kärnvapenbestyckad)
Citera
2006-03-15, 12:35
Medlem
occasuss avatar
Inatt drömde jag att jag såg följande tråd på Flashback:
Citat:
HEJ JAG E EN KILLE PÅ 10 ÅR SOM HAR ETT PROBLEMM!! DET FINNS EN TJEJ I MIN KLASS, VI BRUKAR PUSSAS IBLAND....... JA UNDRAR OM VI E TILLSAMMANS NU!!? VAD TROR NI!?
Citera
2006-03-15, 12:39
Medlem
heartagrams avatar
Jag drömde att jag var på skidsemester i Alperna och att jag hittade en Stockholmsbrud med gul hy som solade tillsammans med en slags relik i en stor solsäng. Sen följde hon efter mig och en polare upp för en lång backe med reliken under armen.

Sen vaknade jag.
Citera
2006-03-15, 13:01
Medlem
roccs avatar
Efter att sett det nya sopranosavsnitt drömde jag
om nästa:
Citera
2006-03-15, 13:21
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
För några nätter sen drömde jag att min kusin kom i en ny rallybil och när jag skulle åka med så hängde det massa myggor och flygor i stora klasar överallt på honom. Betyder det något?
Citera
2006-03-15, 14:13
Medlem
Parkours avatar
alperna =) underbaraste platsen på världen
Citera
2006-03-15, 14:18
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
alperna =) underbaraste platsen på världen

Ja, det är schysst. Fast det där med den gulhyade bruden var jävligt mysko.
Citera
2006-03-15, 15:28
Medlem
Ratatoskens avatar
Hade min konstigaste dröm på länge inatt.
Det började med att jag gick i en fest parad där folk spelade på trummor och andra instrument, men istället för instrument hade jag en röd hink med vatten.
När jag vandrade runt där med min vatten hink fick jag plötsligt syn på Kungen och Silvia, jag sprang genast fram till kungen och kastade vattnet på honom och Silvia, kungen blev sur men Silvia gillade det.
Citera
2007-04-12, 11:55
Medlem
euphorias avatar
Vad drömde du inatt?

Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi beskriver vad vi drömt under natten. Jag själv har tränat upp mitt drömminne genom att varje dag skriva ner vad jag drömt under natten. Det är extremt roligt att läsa senare, eller låta andra läsa dem. Ivarje fall får det alltid någon att börja storgarva

Inatt drömde jag om kvinnor, men tyvärr var det diffust så jag kan inte gå in på detaljer. Och det handlade inte om sex om någon nu skulle tro det

Så berätta nu vad har du drömt inatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in