Drömde något riktigt galet häromnatten.
Var på ett hotell, gick i hallen som leder till receptionen. Precis innan jag kom in i receptionen kom Bryan Cranston gåendes. Tyckte att det var ganska konstigt, men tänkte inte mer på det. När jag sedan var inne vid receptionen fick jag se Giancarlo Esposito, och han såg exakt likadan ut som hans karaktär, Gus, i Breaking Bad! Han var märkbart stressad över något, så jag ville inte gå fram och hälsa. Istället skrev jag ett sms till min polare: "Gus är i hotellet, det är så jävla trippigt alltså!". Sen, helt plötsligt, hoppade Famke Janssen på mig, och drog in mig i ett hotellrum ( hur rummet connectade till receptionen har jag ingen aning om.. ). Sen hade vi väldigt märkligt sex, och efter det började hon gråta, och sa att hon bara gjorde det för att jävlas med sin pojkvän ( eller nått ). Sen vaknade jag.
Har aldrig varit med om något så sjukt. Var 100 på att det som hände var på riktigt - så verklig var drömmen! Att jag drömde om Cranston och Esposito är egentligen inte så lustigt då jag vråldyrkar Breaking Bad, och jag antar att Janssen var med i drömmen eftersom jag nyligen tittade på remaken av House on Haunted Hill.
Haha, hoppas jag drömmer något så verkligt igen snart!