2013-06-17, 12:01
Medlem
AnotherBricks avatar
Du jag har faktiskt ingen aning, men jag kommer ihåg en dröm från när jag var liten.

Min bror skrattar och springer runt i vår hall och kastar spindlar på mig.

Taskigt värre!

PS jag har spindelfobi
Citera
2013-06-17, 14:08
Medlem
TovesTrolls avatar
Drömde att jag spelade fotboll i en liten hall med 8 andra männsikor, varav en är en kille från grundskolan som jag verkligen hatar. Det fanns ungefär tre mål på varje sida av banan som bara bestod av en vågrät träbjälke och två lodräta träbjälkar, så att det bildades tre stora kvadrater. Eftersom vi var nio pers så gick jag med i det laget han som jag hatar inte var med i så det blev 4 mot 5 (). Han gjorde dock en hel del mål på mig men jag ignorerade honom bara och skojade med de andra deltagarna om hur kass jag var. Sade något i stil med "fan vad längesen det var man spelade fotboll asså ". Men sedan fick jag in en lyckoträff och satte ett skitsnyggt mål i krysset på honom. Jävligt skönt haha

Rolig tråd, kul att läsa folks sjuka drömmar!
Citera
2013-06-19, 18:42
Medlem
MentosFruitcores avatar
Minns en helt sjuk sexdröm som drömdes för X antal månader sedan. Here goes:

Jag springer runt i ett hus i Cod:Modern-warfare 2-banan FAVELA. Iallfall hör jag typ något skrik från ett hus som ligger intill det jag befinner mig i. Går in i det huset. På golvet ligger en död snubbe, och på väggen sitter ett slidjur(typ indisk tjej) på väggen liknande Spiderman. Hennes ben slutar vid knäna.

Hon har inga underkläder, och hennes fitta är rakad och fin, så jag ger mig in och slickar allt jag har.
Får orgasm i drömmen, och när jag vaknar finner jag kladd i kalsingarna.
Citera
2013-06-20, 09:44
Medlem
knekt sparvs avatar
Men varför har ingen skrivit i den här tråden sedan förra året? Att berätta om sina drömmar är ju jättekul.

I natt befann jag mig på vad jag tror var en födelsedagsfest i någon slags kuststad. Plötsligt bröt kriget ut och vi hamnade i ryssarnas skottlinje. Jag och några andra kvinnor kom ifrån gruppen så jag tog befäl över dem och höll dem under mitt beskydd (med mina fantastiska kunskaper om vad man ska göra).
Så påbörjade vi en aktion för att evakuera/sätta de andra i säkerhet. Nu började fienden slunga iväg några slags bomber. Stora som kanonkulor och runt bomberna satt virkade nallar. "För vem kan motstå en nalle?" hörde jag en av deras officerare säga. Det var nämligen några barn med på festen också.
Min lilla grupp hade tagit skydd i en byggnad, mot slutet av drömmen kom det in en liten granat genom dörren. Jag beordrade vilka delar av kroppen de skulle prioritera att skydda och vi blev halvt begravda i rasmassorna. När jag kände att det var en dröm stod vi till axlarna i sand, nästa ögonblick vaknade jag.

Undrar om det betyder något. Att jag vill visa mitt mod i en krissituation? Eller kanske det bara berodde på Pearl Harbour-dokumentären som jag såg slutet på härom kvällen?
Citera
2013-06-22, 09:36
Medlem
Drömde att jag satt vid ett bord och spelade kort med gammla barndomsvänner.
Kändes lite konstigt för kortspel har aldrig direkt intresserat mej
Citera
2013-06-24, 14:11
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Drömde att jag och två till skulle bygga en toalett i miniformat. Det var inte så lätt, ett jävla pilligt jobb. Jag tittade åt höger och där, vid kanten av den mörka skogen ett par hundra meter bort, stod Hulken och tittade hotfullt mot oss.
Citera
2013-06-26, 10:17
Bannlyst
Jag drömde att jag satte på en tjej i ett japanskt tehus. Överallt så stod det ljus som brann och en Hotei fanns också i rummet. Någon buddistisk musik spelade på en stereo.
Citera
2013-06-26, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Jag drömde att jag satte på en tjej i ett japanskt tehus. Överallt så stod det ljus som brann och en Hotei fanns också i rummet. Någon buddistisk musik spelade på en stereo.
fixade den trasiga länken. http://tinyurl.com/p7glh28
Senast redigerad av PerZerk 2013-06-26 kl. 14:05.
Citera
2013-06-26, 14:39
Medlem
Hmm.. Drömde här någon natt att staden där jag bor i blev övertagen av ett gäng "kulturberikare" som jag sedan sprang omkring och skjöt för de skulle döda och plåga alla jag känner. Jag skulle döda ledaren för att allt skulle bli bra igen. Sen hade min sambos bror på nåt sätt blivit vän med bossen och han försökte mörda mig (han hade fått order att göra det) men sen skjöt jag honom. Sedan förstod jag vad jag hade gjort åt hans familj och ångrade det hela. Jag vaknade sen med en massa skuldkänslor.
Citera
2013-07-01, 11:01
Medlem
Presentpappers avatar
Drömde att jag befann mig i mitt gamla hus, där det visst spökade. Gick sedan ut från huset och märkte att det snöade. Skum dröm.
Citera
2013-07-02, 17:12
Medlem
StonedSwedes avatar
Drömde något riktigt galet häromnatten.

Var på ett hotell, gick i hallen som leder till receptionen. Precis innan jag kom in i receptionen kom Bryan Cranston gåendes. Tyckte att det var ganska konstigt, men tänkte inte mer på det. När jag sedan var inne vid receptionen fick jag se Giancarlo Esposito, och han såg exakt likadan ut som hans karaktär, Gus, i Breaking Bad! Han var märkbart stressad över något, så jag ville inte gå fram och hälsa. Istället skrev jag ett sms till min polare: "Gus är i hotellet, det är så jävla trippigt alltså!". Sen, helt plötsligt, hoppade Famke Janssen på mig, och drog in mig i ett hotellrum ( hur rummet connectade till receptionen har jag ingen aning om.. ). Sen hade vi väldigt märkligt sex, och efter det började hon gråta, och sa att hon bara gjorde det för att jävlas med sin pojkvän ( eller nått ). Sen vaknade jag.

Har aldrig varit med om något så sjukt. Var 100 på att det som hände var på riktigt - så verklig var drömmen! Att jag drömde om Cranston och Esposito är egentligen inte så lustigt då jag vråldyrkar Breaking Bad, och jag antar att Janssen var med i drömmen eftersom jag nyligen tittade på remaken av House on Haunted Hill.

Haha, hoppas jag drömmer något så verkligt igen snart!
Citera
2013-07-03, 08:54
Medlem
Punklivs avatar
Det här drömde jag inte den här natten, eftersom jag inte har sovit i natt. Detta drömde jag alltså i går-natt.

Jag såg ifrån mitt fönster min vän komma i A/EPA-traktorn han hade i ungdomens dagar. Jag sprang då ut och hoppade in i den, då hade den plötsligt fem säten som en riktig bil, och det fanns en plats kvar.
Vi åkte iväg och skulle köpa pizza. Nu minns jag inte så mycket förutom att vi är på en bondgård och en av passagerarna stjäl en moped.
Plötsligt är jag i en gammal by jag bodde i för några år sedan, det såg inte alls ut som den byn men jag var säker på att det var den och blev väldigt nostalgisk. Jag går in på ett snabbmatsställe och möter där min vän med traktorns ex-flickvän och hon flörtar vilt. Tydligen är det hennes hus.

Jag sticker därifrån och stjäl en folköl som står utanför en butik. Plötsligt är byn en storstad och jag hittar inte därifrån. Jag frågar då en dam i fyrtioårs-åldern om jag kan få låna hennes telefon, det får jag. Jag loggar då in på Flashback på sagda telefon av någon anledning och under en jävligt lång tid loggar jag in och ut. Under en ännu längre tid letar jag upp min väns nummer, utan lycka.
Sedan är jag på en sekund i hennes lägenhet utan byxor, och hon har en vän där. Hon börjar ta mig på pungen och klämma väldigt hårt. Jag tar mina byxor och springer ut genom en dörr som även var utgången ifrån snabbmatsstället. Men det är fel dörr så jag springer tillbaka och tar dörren bredvid, rätt dörr!
Men jag kommer inte ut och det är många äckliga clowner där som visar sig i några sekunder och sedan försvinner.

Jag vaknar med ett ryck hemma hos min kusin och får en rejäl ångest för att jag inte minns hur jag tog mig hem, och får reda på att jag varit väldigt berusad. Jag har riktigt jobbig ångest under en lång tid, för jag är säker på att jag är vaken på riktigt. Jag kände mig verkligen vaken!

Sedan vaknar jag upp på riktigt, andfådd och med hjärtklappning. Jag hade alltså drömt att jag vaknade, det sjuka var att det var så jävla verkligt. Riktigt äcklig känsla!

Det är svårt att få ner den obehagliga och extremt förvirrade känslan jag hade i drömmen i text, det var mycket värre än det verkar. Det har var ändå en av de normalare drömmarna jag haft, jag har ALLTID riktigt obehagliga mardrömmar. Men jag kan aldrig få ner det bra i text...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in