2013-02-26, 20:16
Bannlyst
Att en kille som liknar Kent Ekeroth var typ lärare för en unge, sen var barnet borta och han låg i en säng och jag böjde mej över honom och kysste han.
Citera
2013-02-28, 20:20
Medlem
Acid-Brains avatar
Jag drömde om att en bögfantast, som var lite under medellängd, ville skada mig med en blyertspenna. Han var ganska hal, men jag lyckades få blyertspennan ifrån honom och kunde därefter fritt kasta ner honom på golvet. Jag satte mig ner på hans bröst, och när jag satt där så kom jag delvis till insikt om att jag drömmer. Därefter började jag mata slag i ansiktet på honom, vilket kändes riktigt skönt. Jag slog honom flera gånger. Sedvanliga "kli-, kle-ljud" kom då knytnäven träffade honom i nyllet. Han fick en röd nyans i ansiktet som påminde om en massa komprimerade kluster av röda fräknar.
Citera
2013-03-01, 00:44
Medlem
HeyBePositives avatar
Hade en underlig dröm inatt som jag ska bjuda med mig av. I efterhand så inser man att drömmar kan vara bra roliga ibland

Döpte drömmen till Hemlösa Dennis
Kategoriserade den som en konstig dröm
Gav den 3/5 stjärnor
Omedveten dröm

1=Urusel
2=Dålig
3=Ok
4=Bra
5=Fantastisk

Jag befinner mig ensam hemma i min lägenhet. Jag står i vardagsrummet och tittar ut på baksidan. Där ute ser jag Dennis komma ut ur ett sophus. Det står en bil bredvid och personen i bilen har sagt till Dennis att han inte får sova där. Dennis hoppar upp på sin cykel och leds sen bort därifrån av bilen som åker aldelles bredvid honom. Jag lägger märke till att det är vinter och att han måste frysa så jag funderar på om jag ska ropa hit honom så han kan stanna hemma hos mig ett tag, men tanken av att behöva dras med honom här hemma får mig att strunta i honom. Jag tycker dock synd om honom när han försvinner runt hörnet in mot insidan av min gård.

Jag går runt till köket för att titta vart Dennis tar vägen. Där ute ser jag en stor traktor åka mellan de två gröna gräsiga kullarna. Det är sommar nu. Traktorn river upp gräset där den åker. Gräset rivs bort lite här och där och jorden under kommer fram. Traktorn försöker hitta ett bra hem i jorden till masken. Jag kan från min lägenhet känna med fingarna i jorden. Jorden är aldelles varm efter att solen har stekit på. Jag tänker att masken kommer att dö i den varma jorden.

Nu ringer det på dörren. Jag går och öppnar. Där står en brevbärare med Dennis bakom sig. Han är här för att lämna in Dennis till mig. Jag blir frustrerad över hur Dennis kunde vara så sniken att han ber en brevbärare om hjälp för att ta sig in i min lägenhet.
Citera
2013-03-01, 01:20
Medlem
Jag drömmer att min pappas död kommer som ett välkommet besked. Men jag vill få det att framstå som att jag är djupt skärrad, förtvivlad, ja, rentav manisk. Jag går till en fest där en massa kulturintresserade människor minglar och festar på sitt egna, alldeles ofarliga, sätt. Jag dricker sanslöst mycket alkohol och plockar upp en vinylskiva från någons hand, jag kastar nonchalant tillbaka den, fullt medveten om att den kommer åka i marken och gå sönder framför hans ögon. Sedan klappar jag honom några gånger på kinden. Jag tigger om stryk och jag får det. Jag får otroligt mycket spö och njuter av det. Jag vill att alla ska se hur förstörd jag är, hur hopplöst jävla in i väggen jag gått av beskedet.
Citera
2013-03-01, 08:30
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Drömde i natt att jag stod i kön till ett gatukök. När det var min tur att beställa så kunde jag fortfarande inte bestämma vad jag skulle ha, sen såg jag en del av menyn som var lite undangömd. Det var en bild på en bamsekorv med allt på + hela chili frukter.

Korven hade ett namn, Lars Vilks special
Citera
2013-03-03, 16:46
Medlem
Presentpappers avatar
Inatt drömde jag att jag vaknade, drömde alltså att jag sovit. När jag då vaknade i drömmen såg jag en uttagningsautomat som stod på golvet i sovrummet. Det var tydligen någon magisk uttagningsautomat som spottade ut flera tusentals euro (ingen aning varför inte kr) av att trycka på en knapp på den. Trevlig men skum dröm, haha.
Citera
2013-03-03, 16:57
Medlem
smides avatar
Drömde att jag stod och tittade mig i spegeln på morgonen innan jag skulle gå till jobbet. Konstaterade att jag började bli lite smått tunnhårig uppe på huvudet. Kände mig lite deppad över faktumet, men tänkte inte mer på det utan gick till jobbet.
Väl på jobbet tar jag av mig jacka och mössa. Stöter på chefen, han stannar upp och börjar garva. Han pekar på mig och utbrister "Du är ju för fan skallig! Vad ful du är!" mellan skrattatackerna.

Känner mig på huvudet och märker till min fasa att jag nu är helt skallig förutom en klassisk gubbkrans på sidorna. Går in på toaletten och speglar mig. Konstaterar att jag verkligen blivit skallig under promenaden till jobbet.
"Nää, vad fan. Hur gick det här till? Det här var ju verkligen inget vidare!" Minns jag att jag tänkte.
Citera
2013-03-06, 02:49
Medlem
Drömde att jag och ett ex (idiot och alkoholist) försökte få tag på amfetamin av nån.
Han fick tag på en tjej (som han IRL fick Xanor av i utbyte mot hasch) som skulle kunna fixa nån dag senare, men vi ville ju ha det nu.
IRL är han mer för benzo och jag använt lite amfetamin ett tag för nåt år sen.

Lite OT:

Det lustiga var att för 1 månad sen fick jag Xanor utskrivet och idag Voxra (som har amfetamin-liknande egenskaper).

Killen ifråga skulle kunna bryta sej in här för att få tag på Xanoret, så jag är nästan sugen på att ringa och retas lite
Men som sagt - han kan verkligen bli aggressiv.
Han är MYCKET väl känd hos polisen...

Det värsta är att idioten så ofta kommer in i mina drömmar och ibland förstör en hel dag för mej
Citera
2013-03-06, 07:42
Medlem
Mapojks avatar
Drömde att jag skulle besikta bilen i Finland (God knows why)..

Men på vägen dit så var det något som blockerade vägen så jag stannade på en Mack för att fråga en alternativ väg.. när jag gick ut så möttes jag av fulla finska punkare med en klädstil direkt från 80talet.

Jag passerade dom och började små springa till min bil, men plötsligt så slutade gravitationen och fungera så jag sprang mycket långsamt.

En av punkarna fick syn på mig och kastade sin spritflaska på min framruta.

Jag åkte iväg och kom fram till en väg som går över en älv.. men den hade svämmat över med vatten så jag försökte bromsa kraftigt men tydligen satt jag i passaresätet.
Citera
2013-03-07, 23:09
Medlem
Jag drömde att det var ett krig i världen, fast det märktes inte att det var krig. Av någon anledning så hade jag blivit vald att använda ett par googles, liknande nightvision. Men istället för att kunna se i mörkret så såg jag vilka personer som var ödlor(?) egentligen. Jag skulle då gå runt på stan, och registrera de som egentligen var ödlor. När jag tog av mig brillorna så såg alla vanliga ut. När jag registrerat en ödla på ett pappar så gav jag det senare till en random person jag aldrig träffat, men jag kände i drömmen att det var han som skulle ha pappret. Detta höll på och jag tyckte allt var normalt... Sen när jag vaknade så tyckte jag drömmen var lite obehaglig och jag mådde inte så bra, men spännande var det!
Citera
2013-03-07, 23:12
Medlem
HamWorths avatar
Drömde att jag vandrade en dåligt belyst labyrint av någon sort, jag vandrar i någon timme, sedan börjar jag höra ljud, röster, som om någon viskade högt. I skuggorna ser jag ett obeskrivligt skräckinjagande ansikte som genast ingjuter en extrem dödsångest, jag får panik och faller ihop och blundar. Ansiktet är fortfarande där och ser in i min sårbara själ. Vaknar upp helt svettig och brister impulsivt ut i tårar.
Citera
2013-03-08, 15:50
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Jag drömde att det var ett krig i världen, fast det märktes inte att det var krig. Av någon anledning så hade jag blivit vald att använda ett par googles, liknande nightvision. Men istället för att kunna se i mörkret så såg jag vilka personer som var ödlor(?) egentligen. Jag skulle då gå runt på stan, och registrera de som egentligen var ödlor. När jag tog av mig brillorna så såg alla vanliga ut. När jag registrerat en ödla på ett pappar så gav jag det senare till en random person jag aldrig träffat, men jag kände i drömmen att det var han som skulle ha pappret. Detta höll på och jag tyckte allt var normalt... Sen när jag vaknade så tyckte jag drömmen var lite obehaglig och jag mådde inte så bra, men spännande var det!

Är du bekant med filmen "They Live" och David Icke?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in