2011-06-07, 18:11
Medlem
persiflages avatar
Drömde att folk intalade mig att jag var blind och ville hjlälpa till med allt möjligt. Men i själva verket försökte jag berätta att jag kunde se, men i drömmar så blir man ofta ohörd.
Citera
2011-06-07, 18:19
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Drömde att kvällens match, Sverige-Finland slutade 0-2.
Det var första gången jag så klart och tydligt drömde om sportresultat, och jag är totalt ointresserad av den matchen, så jag passade på att satsa en tjuga när jag ändå gick förbi en kiosk idag
Citera
2011-06-08, 23:03
Bannlyst
Jag hade först sömnparalysering för andra gången i mitt liv, jag kollade mot fönstret och där var djävulens huvud som stirrade på mig. Jag slöt mig för ögonen och somna på en gång igen, tack och lov.

Drömde om att jag hade ett omprov i min gamla skola. Korridoren var äckligt på något sätt, luktade rutten människa/simhallen gånger tio med lite parfym och jag fick ta mig upp till ett rum där jag ensam hade omprov. Solen var helt vit, kom in vit ljus och jag satt och gjorde provet.. skulle skriva sista pappret och jag vaknade upp helt plötsligt och tänkte FAN nu missade jag det. Sjukt.
Citera
2011-06-21, 03:56
Medlem
D-LAs avatar
Jag har ingen aning om vad jag drömde inatt men jag vaknar av att jag kollar på min flickvän och säger 750 kronor.

Grejen är att jag var vaken då för jag hörde mig själv säga det
Citera
2011-06-25, 12:58
Medlem
Herr.Vakens avatar
Jävligt obehaglig dröm inatt. Vaknade inte kallsvettig eller något, men vaknade och låg och funderade på vad jag just drömde med en stor klump hopplöshet i magen.

Citera
2011-06-26, 11:20
Medlem
Jag befann mig i ett hus jag aldrig har varit förut men i drömmen kände jag igen mig. En av mina vänner kommer tillbaks lite gothsminkad och jag blir sugen på något liknande.
Jag ber två tjejkompisar sminka mig vit i hela ansiktet och därefter ge mig ett Chelsea smile/Glasgow smile.
http://th02.deviantart.net/fs70/150/i/2010/033/1/9/Glasgow_Smile_by_Lyzius.png

När jag står på toan och blir sminkad av två tjejkompisar hör jag att de tittar på south park, avsnittet är passion of the jew. Efter en stund hör jag hur cartman börjar sitt Hitler-tal. http://www.youtube.com/watch?v=A-c-xc24C8g

Jag springer till min lillasysters rum och hämtar en Waffen SS mössa, tar på mig den och går och tittar på south park med mina vänner.
http://www.totls.com/WAFFEN%20SS%20GEN%20VISOR.jpg

Ganska konstig dröm.
Citera
2011-06-30, 06:39
Medlem
LifeHouses avatar
Blev jagad av 7418522963 fiskmåsar. Kul när man har "Ornitofobi"
Citera
2011-06-30, 09:24
Medlem
lendrygghs avatar
Jag drömde att jag tog en kurs i filosofi där Marlon Brando var lärare. Jag blev där av honom tvungen att låsa in annan lärare i en otänd vedpanna för att hälla matolja på honom genom en ventil. Det utlovades ett MVG om jag gjorde det, så jag började gå mot pannan som bara stod femtio meter bort, men det började plötsligt att blåsa så extremt att jag föll över en brant åt vänster och landade i ett färjeläger som hette Nya Shanghai. Jag hittade en stege och klättrade upp igen, men väl framme så hade jag tappat oljan, så jag släppte ut läraren istället. Brando hotade då att ringa polis, och så vaknade jag.
Citera
2011-06-30, 09:38
Medlem
MyUniverses avatar
Drömde att jag låg i sängen och kollade ut genom fönstret Precis som jag brukar göra ibland, plötsligt flyger något förbi och en stund senare något riktigt snabbt typ med en blå/ljusblå rand eller sken efter sig. Det lät typ schwiss som en nice ljud effekt.
Sedan satte jag mig upp och fick svårt att bedöma om det var en dröm eller inte. Har hänt förut att drömmar påverkar mig i vaket tillstånd! tex tror att vissa saker har hänt som jag antagligen drömt eller har dom andra dåligt minne..
Citera
2011-06-30, 22:13
Medlem
DeusSanctis avatar
Jag drömde en dröm som var konstig. Jag var ute på landet och det var lite hagar och så, och från skogen ned i en hage kom någon som bodde där borta och ägde hagen. Det var en två meter lång och kraftigt överviktig och lite antropomorf getabock iklädd knäbyxor och rutig skjorta och gåendes på två ben. Han gick ned i hagen för att kolla till getterna han hade där. Det kändes som om det var jättelängesedan och att alla i byn var rädda för getabocken, och så slog det mig att han var bara ett djur. Han hade inga känslor som oss andra, det skulle vara lika rätt/fel att döda honom som någon av hans getter, han har ingen avancerad tankeverksamhet, han kan vara hur elak som helst bara på sin instinkt, han var bara ett djur. Jag blev helt upprörd av denna insikt men minns inte varför. Geten brukade döda sina getter och äta dem råa.
Citera
2011-06-30, 22:24
Medlem
TheBoots avatar
Drömde att jag och några polare snattade i en turkaffär som egentligen var ett modifierat lastbilsflak. Vi blev ertappade och blev jagade av några dussin ninjaaraber som dök upp längst inifrån butiken. Vi var precis på väg att hoppa av liksom hjältarna i en scen där skiten är på väg att explodera när vi upptäckte att lastbilen var i full rörelse på motorvägen och efter oss sprang en karavan av ökenryttare på sina kameler. Plötsligt befann vi oss i öknen och jag satt bak på ett militärfordon och var muslim. Jag talade arabiska. Sen vaknade jag.
Citera
2011-06-30, 22:48
Medlem
Kommer inte ihåg så mkt, men jag var tillsammans med en tjej. Ah, tycker om sådana drömmar, blir alltid kär i drömmarna. Känns som om man är kär när man vaknar upp. Iallafall tillsammans med en tjej, mamma ligger i soffan och vilar och hon viskar till mig att vi ska gå till toan för att knulla. Sen skulle jag iväg i ett par dagar, minns inte så mkt mer. :/ Men det var en skön dröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in