2012-02-04, 19:20
Medlem
Vikingsdotters avatar
Jag drömde att Anders Behring Breivik kom in i vårat hus. Först pratade han med mamma i köket sen kom han in i rummet där jag och två av mina bröder (5 & 6 år) gömde sig. Olyckligtvis hann inte den ena brodern gömma sig så Anders började jaga och skjuta mot honom. Det var förstås outhärdligt att se på så när han sprang förbi mitt och den andra broderns gömställe sa jag något som fick Anders att stanna och upptäcka oss. Sen siktade han med pistolen rakt mot mitt ansikte och jag kommer ihåg att jag stirrade rakt in i ett svart hål och väntade på att dö, men jag vaknade innan skottet kom. Det var mitt i natten när jag vaknade och jag kände mig lite skraj.
Citera
2012-02-14, 02:30
Medlem
Acid-Brains avatar
Drömde om att jag skulle åka iväg på någon boxningsmatch som skulle äga rum i framtiden. Jag hade blivit anvisad av en drömkompis att åka till boxningsmatchen med tåg. Själva tågstationen var placerad vid ett grått och ödsligt hamnområde. Min kompis i drömmen skulle meddela mig närmare om när tåget skulle gå. Medan jag stod och väntade på tåget, passade jag på att 'smygröka' nu och då mellan två halvt rostiga containrar. Plötsligt får jag se ett tåg komma framsusande från någon stor lagerbyggnad. Tåget stannade inte vid den perrong jag stod vid, utan kopplade helt sonika in sig på ett annat spår och färdades iväg mot fjärran i en grym fart. Jag kände mig utomordentligt likgiltig inför det som hände, eftersom jag från första början inte hade haft något som helst intresse av att gå och se på någon futuristisk boxningsmatch.

Av någon anledning fortsatte jag min vallfärd och kom på mig med att irra omkring i en kall barrskog. Jag var i färd med att leta upp någon stor metallbyggnad, där mina syskon skulle plocka upp mig och föra mg vidare någonstans.

Efter denna incident hamnade jag sakta men säkert in i ett kvavt och dunkelt upplyst grottliknande träskjul med en massa nakna människor i, varav de flesta var män. De såg ut att vara före detta 'pillergymmare' med sinande kroppsmuskulatur. Deras kroppar hade blivit riktigt mjukfeta, vilket fick dem att likna små och knubbiga nallebjörnar. Många av dem var skalliga.

Det som var så häpnadsväckande med denna drömfas, var att det grottliknande träskjulet verkade fungera som något slags knullhus. De småfeta fd 'pillergymmarna' låg på rygg på symmetriskt uppradade träbritsar som var riktade åt vardera hållet. Träbritsarna stod i en lång rad på ungefär 20-30 britsar per rad, men dubbelt, så att de som låg på dem hade huvudet mot en person som också låg på rygg på den motsatta sidan. De knubbiga nallebjörnarna blev knullade i röven av varandra och turades om med att ligga och bli knullade och att stå och knulla.

De svettades, gnydde, ylade som små grisar och var röda som tomater i ansiktet. Men vad jag uppfattade, så njöt de något fruktansvärt. En stor eldbrasa sprakade på i närheten och värmde upp stället ännu mer. Någon frågade mig ifall jag ville "paxa en tur." Jag tackade nej och fortsatte att titta på spektaklet. Plötsligt fick jag syn på någon kvinna i övre medelåldern som också låg på en brits och blev knullad. Jag är inte säker på om hon blev vaginalt eller analt knullad, men det kvittade. Då kvinnan hade blivit färdigt knullad steg hon upp och gick skrattandes iväg mot den stora brasan. Någon vid min sida ryckte mig i ärmen och frågade ifall jag inte kände igen kvinnan, som tydligen var någon berömd filmstjärna.
Citera
2012-02-15, 09:37
Medlem
Krafses avatar
Inatt drömde jag en jävla massa konstigheter. Minns ej ordning på drömmarna men tar väl och skriver ner det jag minns.

Var ute och körde cross, gick som fan på skogsvägen men till slut fick jag sopptorsk och fick gömma cykeln. Jag hittade dock inget gömställe så det blev till att fortsätta åka.
Såg en jävla byracka på vägen som kom kutandes, det var en rottis och jag är lite rädd för såna. Den sprang fort efter mig men crossen var snabbare. "Hahaaaaa! Tji fick du hundjävel." - tänkte jag, men framhjulet började då gå sönder lite, hjulet stod alldeles snett så jag fick åka på bakhjulet istället, vilket inte var så lätt.

Kom fram till någon slags liten inavelsby där det blev slagsmål mellan mig och byggarbetare som var maffiamedlemmar. Jag spöade upp de flesta.
Sen stötte jag på Anja Persson, hon brottade ner mig i en liten pool och ville pussas och få sig en omgång, men det ville inte jag. Jag tyckte hennes fitta var för bullig och köttig, dessutom kunde jag bara tänka på GÖRAN Persson när jag såg henne.
Till slut fick hon sig dock en liten omgång, med betoning på liten. Det varade nog bara i 5 sek eller nåt, och jag kan inte säga att det var en "dream come true" precis, kåtheten låg nog på -9 under hela sexakten. Faktum är att Anja mest bara skrämde mig med sina muskelben och sin svullna köttfitta (hoppas inte hon läser det här haha).

Jag var nu utanför en ladugård och skulle precis rulla in min hoj så den inte riskerade att bli stulen. Rullade in den och parkerade, skulle precis låsa ladugårdsdörren när jag skymtade ett ufo som kraschade en bit bort. Sen kom CIA och skyfflade bort bevismaterialen. Jag var lite rädd att de skulle se oss, så jag skulle släcka ljuset i ladan, men då råkade jag sätta igång en jävla biltvätt (?) så det började låta utav bara fan och spruta vatten från taket. "Det här går åt h-e." - tänkte jag medan jag desperat försökte trycka på OFF.

Nu var det plötsligt zombier överallt! Jag hade en yxa som jag högg ner de jävlarna med. De var seglivade. En av dem dödade jag med en skyffel.
Plötsligt var jag i ett köpcenter och zombierna var överallt, men de störde mig inte så mycket längre. Jag började sjunga Trololo-låten och det gick mycket bra. De flesta blev sura, jag lyckades reta upp en grupp negrer, något gäng tror jag. De skulle slå mig men jag spöade upp dem hela tiden. Detta gäng stötte jag på flera gånger under nattens drömmar, och jag spöade alltid upp dem, och för varje gång jag mötte dem blev de mer arga.

Nu var jag och klättrade någonstans högst upp på ett berg. Det var mycket brant men konstigt nog var jag inte rädd att ramla ner för stupet. Jag lyckades ta mig upp och då kom ett par polare sladdande i en Volvo. De sa att det var sprinttävling i stan så jag bestämde mig för att ge det ett försök. Jag såg en tjej som sprang skitfort och tänkte "Amen vafan ge er, ska jag kuta mot henne!?". Hon hade konstiga kläder på sig, det såg mest ut som ett svart, ondskefullt moln som kom farande fort fort.
Men iaf, detta race hade tydligen en slags flygande start så man fick jogga lite och när man mötte upp någon (ungefär som när man kör på en påfart till motorväg, fast bilarna är löpare istället) så skulle man ge allt fram till mål. Det gick skitbra i början men sen bröt jag armen lite i farten då jag tog i så hårt, och sinkades då ner. Blev förbannad, struntade i armen och tog i hårdare, fick till ett kalasbra löpsteg och då gick det sjukt jävla fort. Motståndaren (Asafa Powell) hamnade allt längre bak, sen vann jag.

Nu var jag tillbaks på köpcentret igen och negergänget var där. De hade bestämt sig för att skjuta sönder en godisbutik då de verkade missnöjda med servicen eller nåt, så de stod där och matade kulor med k-pist, minigun och allt vad de nu hade. Skitskoj, precis som i Predator 1, fast i en godisbutik. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=PR37Z5DzsTg
Sen gick de iväg. Godiset hade dock klarat sig förhållandevis bra och det var bara att äta men akta sig för blyrester.

Jag gick ut ur godisbutiken, sjöng på Trololo-låten igen, slog ner lite negrer i farten, sen hittade jag en stor sal med små sjuka djur som låg på filtar. Allt från kattor till råttor.
De hade tydligen insjuknat i zombieviruset. Mycket tragisk syn, rent av hjärtskärande. Jag slutade genast sjunga på den där löjliga låten.
Jag hittade min katt där, han såg fan inte ut att må så bra. Han såg ut som en hårlös råtta, hade bara kanske 50 små hårstrån kvar på kroppen, och han låg där och kved i smärtor. Ögonen var igenklaggade och allt. Jag tyckte mycket synd om honom och kramade och klappade honom jättelänge i hopp om att det skulle hjälpa. Ett tag senare i drömmen så kom jag tillbaks till detta "djursjukhus" och katten hade då repat sig! Han hade börjat få tillbaks pälsen, ögonen såg mer normala ut och han mådde mycket bättre. En stor lättnad.
Senast redigerad av Krafse 2012-02-15 kl. 09:42.
Citera
2012-02-15, 09:52
Medlem
Inatt drömde jag att en gammal kompis till mig satt i kassan på Willys. Jag hade handlat och skulle betala, berättade för henne att jag var så drogsugen, då sa hon att den nya behandlingen mot drogmissbruk var att dricka mjölk direkt från en kossas spene så hon tyckte att jag skulle åka till en bondgård!
Citera
2012-02-15, 10:12
Medlem
Somnade ganska sent i natt, ungefär 00.30, och vaknade med klappande hjärta efter en hemsk dröm.

Det hela började med att jag, i drömmen, var en sisädär 6-7 årig flicka med två något år äldre syskon. Medans mina syskon lekte med varandra höll jag mig för mig själv och pysslade och hörde min mor och hennes väninna prata högt i samma rum.
Diskussionen var ganska livlig och med jämna mellanrum skickade min mor lite arga, irriterande blickar mot mig. Efter ett tag tände hon till riktigt och gick till angrepp. Det sista jag ser är hennes arga ögon döljas av att hennes stora hand kommer mot mig och allting blir svart och tyst.

Det sprakar till och jag finner mig i en ny kropp. Även denna bara ett barn runt 6 år men denna gång uppfattar jag mig själv som en kille. Jag är i ett litet vardagsrum med en TV och en soffa med ett mindre bord framför. Det är mörkt och endast ljuset från TVn lyser upp rummet. Jag är helt ensam om det inte vore för en valp, en schäfer, som nosar omkring i rummet. Jag lägger mig på en matta under soffbordet och drar en filt över mig.
Valpen kommer fram och lägger sig bredvid. Jag känner mig trygg.
Då, från hallen, hör jag någon som kommer in i bostaden. Jag känner mig genast obekväm och rädd. Jag vet vem som precis kommit hem. Med ett läte som jag bara kan likna med en lång utdragen hosta skriker personen och rör sig emot mig. Det är min mor. Hon har glest hår och hukar sig framåt och jag ser att hon har en stor puckel på ryggen och ett trött ansikte med djupt insjunkna ögon. Hon får syn på mig och stannar till och bara tittar på mig. Jag upptäcker att hunden intill mig är borta. Tvn slocknar och jag känner att rummets väggar krymper.
Detta monster, som är min mor, börjar att hasa emot mig och återupptar sitt mörka hostande skrik. Det finns ingenstans att ta vägen eller gömma sig. Med sina långa, hårda fingrar tar hon tag i mina axlar i ett järngrepp och biter av mig halsen.

Jag vaknar med hjärtklappning klockan 01.58. Mina tankar går till det förskräckliga skriket jag precis hört. Mina stämband känns som om dom precis har utfört det skrikande ljudet själva och jag kan nästan höra hur ekot försvinner i rummet.

Det tog ett tag att somna om igen..
Citera
2012-02-15, 17:42
Medlem
Drömde att en av mina vänner var alkis, men rättare sagt var det här en dröm i drömmen, och i den drömmen var han otrevlig mot mig, så sen när det var verklighet så trodde jag att han varit dum mot mig, så jag slog ner honom, men han hade ju egentligen bara varit dum mot mig i drömdrömmen. Blev riktigt mind-fuckad när jag satt i förhör på polisstation, var faktiskt riktigt skönt att vakna i sängen
Citera
2012-02-16, 16:12
Medlem
Qweasd123s avatar
Jag drömde att jag söp med mina kompisar.

Allting var svart, men det blev ljusare och ljusare samtidigt som jag kaskadspydde. Jag funderade om jag drömde eller om jag bara däckat och nu vaknat för att spy.

Synd att det inte blev en lucid dream.
Citera
2012-02-18, 14:44
Medlem
Acid-Brains avatar
Drömde att jag spillde någon sorts vätska på ett fint parkettgolv då jag var på besök hos några "främlingar." Främlingarna var däremot ute då detta hände, så jag hade tid att tvätta upp det. Men det var otroligt svårt. Vätskan hade etsat sig fast i golvet som blod på ett lakan. Men jag hade tur och hittade något slags vitt pulver som skulle fräta bort fläcken från parkettgolvet. Jag strödde en massa pulver på fläcken och började gnugga som en dåre. Då jag satt där på knä och gnuggade upprepade jag ständigt den välkända litanian från Karate Kid I; "Wax on, wax off".

När jag ansåg att jobbet var färdigt, så märkte jag att pulvret hade frätt i golvet och bildat en massa ojämnheter, så jag var tvungen att slipa golvet rent och slätt igen. Efter ca. 10 minuter var jag färdig med slipandet, men nu märkte jag att färgnyansen skiljde sig åt mellan stället där fläcken varit och det övriga golvet. Just då kom främlingarna tillbaka och undrade vad jag hade sysslat med då de såg den främmande färgnyansen på golvet. Jag erkände mitt misstag och de blev halvt sura på mig. En av främlingarna gick buttert in i någon garderob, tog ut en röd plasthink och började blanda någon slags lack eller färg som skulle få färgnyansen på fläcken att bli densamma som på resten av parkettgolvet.

Efter detta så steg jag ut från ett tåg och bar på ett glasfönster i båda händerna. Jag var naken och jag frös. Jag hade också ångest. Därefter förde jag glaset till något litet skjul som hade en massa fönster med skotthål i. Det var antagligen meningen att jag skulle byta ut dessa fönster, men förrän jag hann göra detta kom det någon och sade åt mig att "värderingen har börjat".

Han syftade på värderingen av byggnader på fastigheter, som tydligen enbart kunde bli legitimt utförda av brandmän.
Citera
2012-02-19, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kittybitty
Inatt drömde jag att en gammal kompis till mig satt i kassan på Willys. Jag hade handlat och skulle betala, berättade för henne att jag var så drogsugen, då sa hon att den nya behandlingen mot drogmissbruk var att dricka mjölk direkt från en kossas spene så hon tyckte att jag skulle åka till en bondgård!
Hahahaha! IRL-garv på den kan jag säga
Citera
2012-02-21, 19:49
Medlem
Har drömt samma sak med några dagars/ibland veckors mellanrum, vet faktiskt inte vad som triggar det. Iallafall, drömde det även inatt.

Jag är i ett hus, som jag aldrig sett IRL (vad jag vet) och jag är ensam. Huset är inrett i gammal stil (läs typ början på 1900-talet) och ganska "lyx" utrustat för att vara i den tidseran. Så länge jag håller mig på "marknivå" i huset så känner jag mig trygg, men på något sätt leder drömmen till att jag hamnar i någon slags källare. (Varken rädd för källare eller mörker IRL). Källaren är skitstor, långa kulvertar överallt och dörrar som leder till en annan kulvert. Och det jävligaste är att jag känner att det finns något annat där och det gör mig skitstressad. Och jag är på något sätt medveten om att "det måste vara en dröm" men hur jag än försöker så kan jag inte vakna förrens jag tagit mig upp ur källaren.

När jag väl vaknar, på riktigt, så är det direkt ur den drömmen med skyhög puls och känslan av att jag är iakttagen. Detta sker vanligtvis mitt i natten, runt 2-3 tiden. Och väl vaken så minns jag skitmycket detaljer kring drömmen, men det är som att jag sugs tillbaks och rätt vad det är sover jag igen. När jag vaknar på morgonen så minns jag i princip det jag nyss skrivit och det känns jävligt glest. Nu blir det att placera block och penna vid sängen och skriva ner ALLT jag kommer att tänka på när jag vaknar mitt i natten.
Citera
2012-02-21, 20:39
Bannlyst
Hade en mycket märklig dröm i förrgår. Var en massa konstiga figurer som närmast kan liknas vid dem i Beatles Yellow Submarine. Hur som helst så var det någon konstig fisk som sa något om att allt byggde på C och när jag kom närmare såg jag att det var självaste Dennis Ritchie som satt där i egen hög person. Är det något han vill visa mig eller varför dyker han upp i drömmen? En annan natt var det Bjarne Stroustrup som satt och pratade om sig och sitt programspråk, C++.
Citera
2012-02-23, 13:00
Medlem
LGDs avatar
Som vanligt så innehöll nattens dröm en satans massa slarviga konspirationsteorier .

Väldigt osammanhängande, men skapligt grafisk, där jag var med något mc-gäng som hänsynslöst åker genom en öken. Jag ger mig fan på att den såg ut ungefär såhär;

http://oi41.tinypic.com/21mw943.jpg

Jag åker sida vid sida med en lite äldre man, med en mycket vis men hård uppsyn, som skulle kunna få liemannen att skaka i särken. Men helt plötsligt när vi åker genom öknen, över broar och förbi en massa varningsskyltar med texter som ''No trespassing'' samt ''Dangerous area''. Så stannar vi till i en lite mindre stad, där hela miljön transformeras om till en lite mer civiliserad stad med tillhörande pyramider. En massa pallar dyker upp och våra vapen som vi bär på byts ut mot massa symboler, som vi på något vis ska pussla ihop.
Den äldre mannen som jag hade åkt sida vid sida med, hade också bytt skepnad och såg nu ut som en frimurare med vinkelhaken i ena handen och kompassen i andra. Dessa två symboler, pusslar han ihop och grymtar något i stil med; ''Ge mig din symbol pojk, detta är ingenting för tokiga lärjungar som dig''
Jag förstod ingenting, gav honom min symbol där jag noterade ''treenigheten'' med det ''allseende ögat'' mitt i. Det var en jävla massa märkliga symboler som jag inte hade sett till innan, jag kommer inte ihåg hur de såg ut nu i efterhand heller. Men tillsammans bildade alla våra symboler en stor pyramid, symbolerna var självklart inåtvända så att man inte kunde se dem från utsidan.
När pyramiden var färdigbyggd förstod jag vad hade hjälp till med och att det inte var något gott tecken. En helikopter flög helt plötsligt ovanför mig och ett rep slängdes ner framför mig.
Jag grabbade tag i repet och hissade upp mig i helikoptern och steg in i förarhytten.

Nu helt plöstligt så var det en massa vakttorn som dök upp i horisonten och en missil färdades i riktning mot våran farkost. Jag förstod att slutet var nära, men vadfan skulle jag göra åt det, mer än att gå in i efterlivet.

Sedan vaknade jag upp, mycket svettig och litet andfådd .
Senast redigerad av LGD 2012-02-23 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in