Inatt drömde jag en jävla massa konstigheter.

Minns ej ordning på drömmarna men tar väl och skriver ner det jag minns.
Var ute och körde cross, gick som fan på skogsvägen men till slut fick jag sopptorsk och fick gömma cykeln. Jag hittade dock inget gömställe så det blev till att fortsätta åka.
Såg en jävla byracka på vägen som kom kutandes, det var en rottis och jag är lite rädd för såna. Den sprang fort efter mig men crossen var snabbare. "Hahaaaaa! Tji fick du hundjävel." - tänkte jag, men framhjulet började då gå sönder lite, hjulet stod alldeles snett så jag fick åka på bakhjulet istället, vilket inte var så lätt.
Kom fram till någon slags liten inavelsby där det blev slagsmål mellan mig och byggarbetare som var maffiamedlemmar. Jag spöade upp de flesta.
Sen stötte jag på Anja Persson, hon brottade ner mig i en liten pool och ville pussas och få sig en omgång, men det ville inte jag. Jag tyckte hennes fitta var för bullig och köttig, dessutom kunde jag bara tänka på GÖRAN Persson när jag såg henne.
Till slut fick hon sig dock en liten omgång, med betoning på liten. Det varade nog bara i 5 sek eller nåt, och jag kan inte säga att det var en "dream come true" precis, kåtheten låg nog på -9 under hela sexakten. Faktum är att Anja mest bara skrämde mig med sina muskelben och sin svullna köttfitta (hoppas inte hon läser det här haha).
Jag var nu utanför en ladugård och skulle precis rulla in min hoj så den inte riskerade att bli stulen. Rullade in den och parkerade, skulle precis låsa ladugårdsdörren när jag skymtade ett ufo som kraschade en bit bort. Sen kom CIA och skyfflade bort bevismaterialen. Jag var lite rädd att de skulle se oss, så jag skulle släcka ljuset i ladan, men då råkade jag sätta igång en jävla biltvätt (?) så det började låta utav bara fan och spruta vatten från taket. "Det här går åt h-e." - tänkte jag medan jag desperat försökte trycka på OFF.
Nu var det plötsligt zombier överallt! Jag hade en yxa som jag högg ner de jävlarna med. De var seglivade. En av dem dödade jag med en skyffel.
Plötsligt var jag i ett köpcenter och zombierna var överallt, men de störde mig inte så mycket längre. Jag började sjunga Trololo-låten och det gick mycket bra. De flesta blev sura, jag lyckades reta upp en grupp negrer, något gäng tror jag. De skulle slå mig men jag spöade upp dem hela tiden. Detta gäng stötte jag på flera gånger under nattens drömmar, och jag spöade alltid upp dem, och för varje gång jag mötte dem blev de mer arga.
Nu var jag och klättrade någonstans högst upp på ett berg. Det var mycket brant men konstigt nog var jag inte rädd att ramla ner för stupet. Jag lyckades ta mig upp och då kom ett par polare sladdande i en Volvo. De sa att det var sprinttävling i stan så jag bestämde mig för att ge det ett försök. Jag såg en tjej som sprang skitfort och tänkte "Amen vafan ge er, ska jag kuta mot henne!?". Hon hade konstiga kläder på sig, det såg mest ut som ett svart, ondskefullt moln som kom farande fort fort.
Men iaf, detta race hade tydligen en slags flygande start så man fick jogga lite och när man mötte upp någon (ungefär som när man kör på en påfart till motorväg, fast bilarna är löpare istället) så skulle man ge allt fram till mål. Det gick skitbra i början men sen bröt jag armen lite i farten då jag tog i så hårt, och sinkades då ner. Blev förbannad, struntade i armen och tog i hårdare, fick till ett kalasbra löpsteg och då gick det sjukt jävla fort. Motståndaren (Asafa Powell) hamnade allt längre bak, sen vann jag.
Nu var jag tillbaks på köpcentret igen och negergänget var där. De hade bestämt sig för att skjuta sönder en godisbutik då de verkade missnöjda med servicen eller nåt, så de stod där och matade kulor med k-pist, minigun och allt vad de nu hade. Skitskoj, precis som i Predator 1, fast i en godisbutik.

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=PR37Z5DzsTg
Sen gick de iväg. Godiset hade dock klarat sig förhållandevis bra och det var bara att äta men akta sig för blyrester.
Jag gick ut ur godisbutiken, sjöng på Trololo-låten igen, slog ner lite negrer i farten, sen hittade jag en stor sal med små sjuka djur som låg på filtar. Allt från kattor till råttor.
De hade tydligen insjuknat i zombieviruset. Mycket tragisk syn, rent av hjärtskärande. Jag slutade genast sjunga på den där löjliga låten.
Jag hittade min katt där, han såg fan inte ut att må så bra. Han såg ut som en hårlös råtta, hade bara kanske 50 små hårstrån kvar på kroppen, och han låg där och kved i smärtor. Ögonen var igenklaggade och allt. Jag tyckte mycket synd om honom och kramade och klappade honom jättelänge i hopp om att det skulle hjälpa.

Ett tag senare i drömmen så kom jag tillbaks till detta "djursjukhus" och katten hade då repat sig! Han hade börjat få tillbaks pälsen, ögonen såg mer normala ut och han mådde mycket bättre.

En stor lättnad.