2005-03-26, 07:20
Medlem
Arons avatar
pottan..................för några veckor sen så upptäckte man två fall i usa ( var annars) där alla kända bromsmediciner inte gav nån verkan mot viruset
patienterna ifråga utvecklade aids på väldigt kort tid, handlade om några månader bara från det att dom fick diagnos till att utveckla aids
sannolikhet är att nya hivstammar har börjat utveckla resistens mot bromsmedicinerna som kom ut 96 och vilket innebär att i vissa avseenden så är man tillbaks till början av 80-talet
Citera
2005-03-26, 07:46
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
En mycket rolig ( och skrämmande ) sida med steg för steg fotografier på Jackson, tillsammans med träffsäkra kommentarer och jämförande foton på kvinnor han liknar under resans gång...

http://anomalies-unlimited.com/Jackson.html

Rekommenderas!

Hehe..
Den här bilden var ju slående lik honom!
Citera
2005-03-26, 08:43
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
pottan..................för några veckor sen så upptäckte man två fall i usa ( var annars) där alla kända bromsmediciner inte gav nån verkan mot viruset
patienterna ifråga utvecklade aids på väldigt kort tid, handlade om några månader bara från det att dom fick diagnos till att utveckla aids
sannolikhet är att nya hivstammar har börjat utveckla resistens mot bromsmedicinerna som kom ut 96 och vilket innebär att i vissa avseenden så är man tillbaks till början av 80-talet

Javisst har det nyligen dykt upp ett nytt supervirus. Men det drabbar ju barade de som smittas av just detta nya virus. De som redan bär "gamla tiders" virus sedan åratal har ju ingenting med med detta att göra, och de har redan sina mediciner klara.

Sedan måste naturligtvis forskningen försöka hinna ikapp även det nya sortens supervirus. Precis som när det gäller andra sjukdomar, när resistenta virus dyker upp.
Citera
2005-03-26, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Javisst har det nyligen dykt upp ett nytt supervirus. Men det drabbar ju barade de som smittas av just detta nya virus. De som redan bär "gamla tiders" virus sedan åratal har ju ingenting med med detta att göra, och de har redan sina mediciner klara.

Sedan måste naturligtvis forskningen försöka hinna ikapp även det nya sortens supervirus. Precis som när det gäller andra sjukdomar, när resistenta virus dyker upp.

Just precis.
Citera
2005-03-26, 08:53
Medlem
Hispers avatar
Visst har han AIDS, Ansiktet I Dåligt Skick

On topic. Jag är tveksam till det även om jag inte har några belägg vare sig för eller emot. Jag tror att han lider av en personlighet som redan från början, via sin far, och sedan via dåliga rådgivare har hamnat i stora problem.

När man läser om honom och staben runt honom så kan jag inte låta bli att dra paralleller med Elivs Presley och Överste Parker. Hade Elvis haft bättre rådgivare så hade han kanske inte mer eller mindre bokstavligt ätit ihjäl sig.
Citera
2005-03-26, 13:27
Medlem
Thomas_LAs avatar
Tror inte att Michael Jackson har HIV. Hur skulle han ha blivit smittad?

Han är, mig veterligen, inte sprutnarkoman (och är han det, så har han nog råd med egna kanyler), och han har inte sex med vuxna män/kvinnor. Och någon blodtransfusion har åtminstone jag aldrig hört talas om.

Risken att han ska få HIV av en prepubertal grabb får väl anses som väldigt liten, särskilt när det inte verkar handla om någon anal penetrering utan bara oralsex, kyssar och tafs.

Nä, med de intressena är han är inte i riskzonen direkt.

Snarare är han tärd eftersom han är tablettnarkoman. Och blek, tja, det VILL han ju vara.

Och så är han sönderopererad, inte att förglömma. Det kan få vem som helst att se lite skrämmande ut.
Citera
2005-03-27, 00:39
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Tror inte att Michael Jackson har HIV. Hur skulle han ha blivit smittad?

Han är, mig veterligen, inte sprutnarkoman (och är han det, så har han nog råd med egna kanyler), och han har inte sex med vuxna män/kvinnor. Och någon blodtransfusion har åtminstone jag aldrig hört talas om.

Risken att han ska få HIV av en prepubertal grabb får väl anses som väldigt liten, särskilt när det inte verkar handla om någon anal penetrering utan bara oralsex, kyssar och tafs.

Nä, med de intressena är han är inte i riskzonen direkt.

Snarare är han tärd eftersom han är tablettnarkoman. Och blek, tja, det VILL han ju vara.

Och så är han sönderopererad, inte att förglömma. Det kan få vem som helst att se lite skrämmande ut.

Han hade ju en apa förut som brukade sova i samma säng som honom själv..
Citera
2005-03-27, 07:18
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han hade ju en apa förut som brukade sova i samma säng som honom själv..

Javisst, ja!!! Det hade jag glömt bort. Nå, där har vi svaret!!
Citera
2005-05-27, 14:37
Medlem
Garfield.coms avatar
Jackson tänker flytta.....

Alla vet om detta, vet.

Men kolla vad aftonbladet skrev:

Gillar inte sol
I så fall överger popstjärnan USA.
- Källor uppger att han nästan omgående kommer att flytta till Europa eller Afrika, uppger Fox.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,650549,00.html

Citera
2005-05-27, 14:58
Medlem
linuxs avatar
Bara han håller sig borta från Sverige (eller Norden) så är jag nöjd.
Citera
2005-05-27, 16:57
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Alla vet om detta, vet.

Men kolla vad aftonbladet skrev:

Gillar inte sol
I så fall överger popstjärnan USA.
- Källor uppger att han nästan omgående kommer att flytta till Europa eller Afrika, uppger Fox.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,650549,00.html

HAHA!!! Snubben gillar/tål inte sol och planerar därför att flytta till Afrika?

Citera
2005-05-27, 17:03
Medlem
kanske för att det är mörkt på kameruns avbytarbänk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här