2020-02-12, 14:13
Avslutad
Jacksons äldste son har vitiligo. Joe Jackson har gröna ögon; Paris kan mycket väl ha ärvt sina ögon därifrån. De är mycket riktigt väldigt uppblandade, familjen har även indianskt/first nation-blod i sig.
Citera
2020-02-12, 14:35
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
https://toofab.com/2020/02/11/macaulay-culkin-opens-up-about-michael-jackson-sexual-abuse-allegations/

Macaulay Culkin pratar för första gången om sin relation med Micheal Jackson sen Leaving Neverland. Han håller fast vid att MJ inte antastat honom.

Men det som slog mig är
"Culkin said Jackson came into the restroom and said, "We better not talk. I don't want to influence your testimony." They both laughed and then hugged, according to the actor."

Här verkade MJ vara helt säker på att Culkin inte kom anklaga honom för pedofili. Det känns som att han medvetet valt att inte antasta den världsberömda barnstjärnan så han kunde använda honom som vittne ifall någon av hans offer anklagade honom, vilket han gjorde.
Vilka offer? De enda som är offer är Michael själv och hans familj, som har blivit utsatta för dessa vidriga lögner.
Citera
2020-02-12, 14:38
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Jacksons äldste son har vitiligo. Joe Jackson har gröna ögon; Paris kan mycket väl ha ärvt sina ögon därifrån. De är mycket riktigt väldigt uppblandade, familjen har även indianskt/first nation-blod i sig.
Det som jag har hört är att Michaels mamma är fjärdedels kines.
Citera
2020-02-12, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Det som jag har hört är att Michaels mamma är fjärdedels kines.

Att de har Cherokee-bakgrund är belagt, Jackson har också sagt det själv. De har även europeiskt påbrå. Kinesiskt har jag inte sett något om när jag kollat runt. Om man tittar på Katherine/Jermaine tycker jag att de snarare har first nation-drag än asiatiska (men de har väl eg samma ursprung från allra första början), men det är ju såklart inte omöjligt!
Senast redigerad av Sordid 2020-02-12 kl. 15:04.
Citera
2020-02-12, 16:12
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Att de har Cherokee-bakgrund är belagt, Jackson har också sagt det själv. De har även europeiskt påbrå. Kinesiskt har jag inte sett något om när jag kollat runt. Om man tittar på Katherine/Jermaine tycker jag att de snarare har first nation-drag än asiatiska (men de har väl eg samma ursprung från allra första början), men det är ju såklart inte omöjligt!
När har Michael sagt att de har Cherokee-bakgrund? Jag kan då inte minnas det.

Jo, Katherine och Jermaine visar mycket tydligt att de har antingen asiatiskt eller indianskt påbrå. Jag har ju läst att Katherines morfar var kines, men jag vet inte hur jag ska kunna bekräfta det.
Senast redigerad av Furienna 2020-02-12 kl. 16:16.
Citera
2020-02-13, 11:36
Avslutad
Letade igår efter längre inlägg som jag sett innan, som även innehöll riktigt gamla foton på äldre släktingar. Men nu springer jag på all möjlig "info", samt att det finns Choctaw på Joe Jacksons sida. Your guess is as good as mine, gissar jag. Det är ju då fan vad det finns miljarder med rykten och halvsanningar om den familjen, alldeles oavsett.
Citera
2020-02-13, 11:40
Avslutad
Wiki: "His father's great-grandfather, July 'Jack' Gale, was a Native American medicine man and US Army scout."

Referens: Knopper, Steve (2016). MJ: The Genius of Michael Jackson. Scribner. ISBN 978-1-4767-3037-0

Google books: https://books.google.se/books?id=60p5DAAAQBAJ&pg=PA6&redir_esc=y#v=onepage &q&f=false
Citera
2020-06-28, 16:37
Medlem
Var Michael Jackson kastrerad?

Tror du att Michael Jackson var kemiskt kastrerad på hans pappas begäran? Enligt Michael Jacksons läkare Conrad Murray, så ska Jackson berättat för honom att han blev kemiskt kastrerad.
https://nyheter24.se/noje/911020-michael-jackson-blev-kastrerad-av-sin-pappa-joe-jackson

Förr i tiden så var det inte helt ovanligt att manliga sångare kastrerades för att behålla sina ljusa röster. Här är ett klipp på hur det kunde låta:
https://www.youtube.com/watch?v=OxSlnE408Eo

Jacksons mörkare röst när han talar:
https://youtu.be/YIKH8xXiLO0?t=12

Vad tyder på att han skulle ha kastrerats och vad talar emot det?
Om han var kastrerad, kan han trots det ha blivit kåt på unga pojkar, kan han trots det haft erektion vilket offer påstått?
Senast redigerad av white.heavy.engine 2020-06-28 kl. 16:47.
Citera
2020-06-28, 17:24
Medlem
Svar ja det var därför han gjorde sin kända move där han klämmer lite på pungen
Citera
2020-06-28, 17:41
Medlem
sfrges avatar
Michaels pappa verkade ju aldrig vara riktigt nöjd med sin son. Helt bisarrt när man tänker efter. Jackson måste ju vara en av världens kanske största soloartister nånsin.
Är det nån som skulle kunna komma på nått så sjukt som att kastrera sin egen son så är det väl pappa Joseph.

Nu såg jag faktiskt att Michael faktiskt var pappa till tre barn. Då har karln gjort underverk om han lyckats med att bli förälder utan pungkulor.
Citera
2020-06-28, 18:16
Medlem
Jag tror inte det. Men man vet aldrig. Man ska nog inte tro på nåt Murray säger. Han har tex skrutit att han hållit i mjs penis. Jag hade en kompis som hade ljus röst och han berättade för mig nåt som var pinsamt för honom då, att han hade lättare sjunga med musik med kvinnor än med män. Tänk också på att mj övade rösten väldigt mycket. Han var perfektionist och övade röst och dans antagligen mer än någon annan.

Joe måste ha varit hemsk, hade varit intressant att verkligen veta vad som hände i mjs familjehem. Vi får nog aldrig veta exakt allt. Tex undrar jag om Michael utsattes för sexuella övergrepp.
Citera
2020-06-28, 18:22
Medlem
Jag gissade på att han var kastrerad för många år sedan när jag såg en dokumentär, han visar alla tecken på det Visste knappt vem han var då. Men fadern ville säkert behålla sin guldkalv efter målbrottet, som kunde äventyra rösten. Så gjorde man förr och så tror jag pappan gjorde. Barnen har tillkommit med insemination från annan fader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in