2011-02-24, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAAxel
Har aldrig riktigt fått det där uppklarat i mitt huvud, om han gjorde något som gjorde honom vit (blekmedel?), eller om det var någon sjukdom som han hade som gjorde honom vit?

Har även fått för mig att han genomförde en operation av något slag, men skyllde på en sjukdom..

Kan någon rätta mig

alltså låter ju hemskt, att bleka sin snopp vafan?
Citera
2011-02-24, 15:12
Medlem
downies avatar
Han led av sjukdomen "Vitiligo" som resulterar i pigmentförändringar.
Hans penis har jag ingen aning om.
Citera
2011-02-24, 15:13
Medlem
DarthNickes avatar
Han gjorde operationer, finns intervjuer där han erkänner.

Skulle gissa på att han inte blekte snorren.
Citera
2011-02-24, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthNicke
Han gjorde operationer, finns intervjuer där han erkänner.

Skulle gissa på att han inte blekte snorren.

fan va fult om han va vit och hade en svart snopp isåfall
Citera
2011-02-24, 16:44
Medlem
tantvrists avatar
Behöll han den eller opererade han den?
Citera
2011-02-24, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenlollipop
Hej! hade en liten fråga bara.

Ni alla vet ju att michael jackson färgade sig från svart till vit.

Så hur fasen gjorde han med sin snopp?
Någon som vet?

MVH Greenlollipop
Var det inte en sjukdom?

"I mitten av 1980-talet diagnosticerades han med sjukdomen vitiligo[10][11][78][79], en sjukdom som gör att man tappar hudpigmentet, och lupus (den senare var i tillbakagång hos Jackson) och båda sjukdomarna gjorde honom känslig för solljus. Behandlingen han använde för sina besvär gjorde att hans skinn fick en ännu ljusare ton och då han sminkade sig för att jämna ut oregelbundenheterna i färgen så framstod han som mycket blek."
- Wikipedia
Citera
2011-02-24, 17:52
Medlem
Gameboy92s avatar
Han var svart ner från midjan, det nämndes som bevis att ungen kände till det i rättegången. Sjukdomen var skitsnack, som när kvinnliga kändisar döljer näsjobb, eller silikontuttar bakom snack om nån riktig operation.
Citera
2011-02-24, 22:13
Medlem
Kingen_kings avatar
Vitiligo ger pigmentförändringar fläckvis, men det är inte permanenta fläckar utan mer av tillfällig karaktär. Dom kan sitta i i några månader eller nåt år för att sen försvinna och uppstå nån annan stans på kroppen. Man blir alltså inte helt vi om man är neger utan fläckig.
Citera
2011-02-24, 22:46
Medlem
Jeckes avatar
Ingen aning om var en tråd som den här kan höra hemma, men iaf inte i historia.

Historia -> Kändisskvaller

/mod
Citera
2011-02-24, 23:20
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Infogad i den stora MJ-tråden.

/Mod
Citera
2011-02-25, 02:18
Medlem
Dekk-sters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Vitiligo ger pigmentförändringar fläckvis, men det är inte permanenta fläckar utan mer av tillfällig karaktär. Dom kan sitta i i några månader eller nåt år för att sen försvinna och uppstå nån annan stans på kroppen. Man blir alltså inte helt vi om man är neger utan fläckig.

Helt fel fakta. Vitiligo är permanent men forskning bedrivs och man har i vissa fall kunnat transplantera hudceller. Hos vissa blir pigmentbortfallet även så allvarligt att det drabbar större delen av kroppen. Plockat info från Aftonbladet eller?
Citera
2011-02-25, 09:01
Medlem
UgotAnYs avatar
Michael Jacksons död

Jag håller på med en uppgift om konspirationsteorier, jag valde Michael Jacksons död som ni nog fattar vid det här laget. Jag tror att Illuminati gjorde sig av med honom (Illu gjorde inte det personligen, duh) för att han valde att inte göra som dem säger längre.

Men det är bara vad jag tror, tror ni någonting annat så skriv det gärna. Post:a också länkar/information som handlar om hans död, jag hittar ingen bra info så det skulle hjälpa enormt om ni satt på någon info.

EDIT: Jag hittar absolut ingenting om att hans död var planerad.
Senast redigerad av UgotAnY 2011-02-25 kl. 09:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in