2009-07-11, 16:50
Medlem
Källa: The Sun.

Vänta ca 2 veckor till tills obduktionsrapporten släpps. Om den nu gör det offentligt.
Citera
2009-07-11, 17:43
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaMiRakel
Förmodligen är han i en källare i ett hus ute på landet, hans barn träffar han nog ska du se. Vi kan aldrig veta helt säkert om han dog på riktigt eller om han fejkar, jag kanske har helt fel med att han fejkar - men jag kan också ha rätt.

Ingen vet förutom han och hans familj.

Din teori låter ju ändå trolig.

Men om din "teori skulle stämma" - fejkade ex. Paris allting under memorial service?
Citera
2009-07-11, 18:59
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrf
om uppgifterna på aftonbladet stämmer luktar det ju självmord lång väg.
han pallade inte trycket att fixa london gigen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5498562.ab

Det står i artikeln att han dog med 9 olika preparat i kroppen. Hur i hela helvete vet Aftonhoran denna information när obduktionen inte ens är klar?
Jävla idioter.
Citera
2009-07-11, 19:05
Medlem
Här är alla 10 anklagelser som jackson friades ifrån 2005,som ni ser är det fler saker än det sexuella som han blev friad ifrån. Det ska också konstateras att detta var var snarlikt fallet ifrån 1993.
http://www.msnbc.msn.com/id/8074029
Citera
2009-07-11, 19:14
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Här är alla 10 anklagelser som jackson friades ifrån 2005,som ni ser är det fler saker än det sexuella som han blev friad ifrån. Det ska också konstateras att detta var var snarlikt fallet ifrån 1993.
http://www.msnbc.msn.com/id/8074029
Vad är det för skvallervärde i den länken? Den är senast uppdaterad 2005 och avser ett mål från 2003...

(Hint: Det här är en MJ-tråd i delforumet SKVALLER och inte en allmän gulligull och kramtråd för MJ-fans...)
Citera
2009-07-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Vad är det för skvallervärde i den länken? Den är senast uppdaterad 2005 och avser ett mål från 2003...

(Hint: Det här är en MJ-tråd i delforumet SKVALLER och inte en allmän gulligull och kramtråd för MJ-fans...)

Det struntar jag i kära du.
Citera
2009-07-11, 19:20
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
Det struntar jag i kära du.
Att posta OT-inlägg kan kosta dig ditt konto...
Citera
2009-07-11, 19:23
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
jaa för det lär väl du veta efter tillsägelsen
Citera
2009-07-11, 19:27
Medlem
Gud vad hemskt, kollar på en dokumentär om honom nu där han handlar och ser en såndär egyptisk kista i rent guld, då frågar intervjuaren om han vill begravas i en sån så säger han nånting i stil med att "no, I wanna live forever."
Citera
2009-07-11, 19:28
Medlem
Citat:

BUHU

Du är sur bara för att du har fått tillsägelser av modarna för att du trollar. VÄX UPP!!
Citera
2009-07-11, 19:48
Medlem
SweetAsss avatar
And it keeps on going

Allvarligt talat. Det är trist det ska bli dessa bråk här i tråden.

Sitter eller ja satt blir det nu o njuter av dont stop til you get enough på vh1 :P

Vi kommer nog ev tids nog få reda på, som sagt vad det är han dog av.
Det enda jag bryr mig i nu i allt detta är ändå barnen. Fast ja, man vill ju veta varför/hur han dog. Om det ändå hade varit så att det var en vanlig hjärtattack.

Detta med oavsiktlig överdos etc som nu börjat snackas om kanske stämmer.

Som sagt, vi får nog reda på det. Men kanske inte hela sanningen.

Tydligen så kan Paris, Prince och Blanket få det bra hos Katherine ändå, Joe bor i Las Vegas och inte med Katherine längre, hon bor i Encino , hörde det på CNN. Vad som än sker så så hoppas jag innerligen att dom tre får vara tsm.
Citera
2009-07-11, 19:51
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Tydligen så kan Paris, Prince och Blanket få det bra hos Katherine ändå, Joe bor i Las Vegas och inte med Katherine längre, hon bor i Encino , hörde det på CNN. Vad som än sker så så hoppas jag innerligen att dom tre får vara tsm.

Har aldrig förstått varför Katherine varit med Joe i huvudtaget. Hoppas det stämmer då att Joe bor i Las Vegas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in