2009-07-08, 00:02
Medlem
humor-mes avatar
Tycker att alla som håller på med påhopp mot MJ kan titta på tv4 och se hans liveframträdanden. Tycker det är lagom patetiskt att sitta här och snacka en massa skit om en person samma dag han blir begraven. Det är ganska lågt.

Och ja, alla får ha olika åsikter men man kan ju framföra dem bättre än:
Ett jävla peddo var han, lika bra att han är död nu!

O liknande kommentarer..
Citera
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microwave
Fyfaaan vad synd om stackars Paris och dom andra barnen,har aldrig fällt en tår till nånting som går på tv men nu kunde man inte hålla sig
Såg just hennes tal. Brukar inte gråta lätt, men detta var hemskt
Stackars flicka.
Citera
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe_salsa
hehe.. jag också fast lite i smyg

Det är inget att skämmas över.
Citera
2009-07-08, 00:03
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilseed
Min ålder har inget med ämnet att göra. Du är ju inte ens byxmyndig lille vän. Att du är efterbliven och inavlad märks på dina inlägg. Dessutom stavar du illa.

Men visst jag ska inte nämna din sexuella läggning som innefattar djur. Oooops sa jag det? Nu ska jag titta på MJ så gå o borsta tänderna och byt kallingar på samma sätt som du brukar. Vänd dom ut och in. Sen bums i säng. Småpojkar ska sova vid det här laget.

Skulle gissa att jag förmodligen är dubbelt så gammal som dig

Om jag har en åsikt att MJ var en överskattad fjant så måste jag ju få framföra den åsikten också. Förklara istället vad MJ gjort dom senaste 20 åren som är så nyskapande och fantastiskt?

Du verkar dock vara urtypen för ett MJ-fan. Omogen och svårt för att ta kritik. Kan bara hoppas att någon moderator tar en titt på dina inlägg.
Citera
2009-07-08, 00:05
Medlem
Husbögens avatar
Om folk sitter och skriver att han e peddo och förtjänade dö, låt dom göra det. Människor har och kommer alltid att prata skit om hans person. Var glada istället att just ni uppskattar hans musik och liv. Sluta argumentera.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itchy

Om jag har en åsikt att MJ var en överskattad fjant så måste jag ju få framföra den åsikten också. Förklara istället vad MJ gjort dom senaste 20 åren som är så nyskapande och fantastiskt?

Du verkar dock vara urtypen för ett MJ-fan. Omogen och svårt för att ta kritik. Kan bara hoppas att någon moderator tar en titt på dina inlägg.

Om du är så gammal som du säger så kan jag bara skämmas å dina vägnar. Att någon så gammal som du beter sig så jävla omoget är fan pinsamt rakt av. Av dina inlägg att dömma så kan man tro att du är max 12 bast. Pinsamt..
Citera
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itchy

Har du sett några av hans livespelningar?
Där har du svaret.
Citera
2009-07-08, 00:06
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Om folk sitter och skriver att han e peddo och förtjänade dö, låt dom göra det. Människor har och kommer alltid att prata skit om hans person. Var glada istället att just ni uppskattar hans musik och liv. Sluta argumentera.

Even in death he gets no peace.
Citera
2009-07-08, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Där har du svaret.

Exakt.
Citera
2009-07-08, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H3NPHLO
Hur ofta kör en artist som MJ playback på konserter?

Ganska mycket verkar det som. Jag har sett en siffra (ej säker källa) på att ca 50 % var playback under Dangerous-turnén, som visas på TV4 nu. Några låtar var helt klart live, som "Human nature", Jackson 5-låtarna och "Billie Jean". "Thriller" lät däremot som 100 % playback.
Citera
2009-07-08, 00:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3NPHLO
Hur ofta kör en artist som MJ playback på konserter?

Rätt ofta då det är ganska svårt att sjunga så pass bra när han rör sig så mycket.
Citera
2009-07-08, 00:09
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Där har du svaret.

Eftersom MJs musik aldrig har intresserat mig har jag inte heller haft något intresse att se några live-spelningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in